19:21 | 19/11/13
Σε λάθος χειρισμούς των πιλότων αποδίδεται η συντριβή του αεροσκάφους τύπου Boeing 737 στο Καζάν της Ρωσίας, η οποία «παρέσυρε» στο θάνατο 50 ανθρώπους, σύμφωνα με τα πρώτα συμπεράσματα των εμπειρογνωμόνων που ερευνούν τα αίτια του δυστυχήματος...
Αντίθετα, οι μηχανές και τα άλλα συστήματα του αεροσκάφους, που είχε ηλικία άνω των 20 ετών, φαίνεται πως λειτουργούσαν κανονικά έως τη στιγμή της συντριβής.
Σύμφωνα με το πρόχειρο πόρισμα των ερευνητών, οι πιλότοι, αφότου απέτυχαν να προσγειώσουν το αεροσκάφος κατά την πρώτη τους απόπειρα, έθεσαν τις μηχανές του Boeing στη μέγιστη ισχύ, προετοιμαζόμενοι για τη νέα κάθοδο.
Η κίνησή τους οδήγησε τη «μύτη» του αεροσκάφους σε μία πολύ απότομη γωνία προς τα πάνω, προκαλώντας μεγάλη απώλεια ταχύτητας.
Έχοντας φτάσει σε ύψος 700 μέτρων, οι πιλότοι επιχείρησαν να ανακτήσουν ταχύτητα χαμηλώνοντας απότομα τη «μύτη», αλλά δεν μπόρεσαν να ελέγξουν το αεροπλάνο, που συνετρίβη στο διάδρομο προσγείωσης με ταχύτητα 450 χιλιομέτρων ανά ώρα.
Η όλη διαδικασία ανόδου και πτώσης διήρκησε λιγότερο από ένα λεπτό.
Το πόρισμα της Διακρατικής Επιτροπής Αεροπλοΐας, που επιβλέπει τις πολιτικές πτήσεις στο μεγαλύτερο μέρος της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, βασίζεται στα δεδομένα που καταγράφηκαν σε ένα από τα δύο «μαύρα κουτιά» του μοιραίου αεροπλάνου.
Αντίθετα, οι μηχανές και τα άλλα συστήματα του αεροσκάφους, που είχε ηλικία άνω των 20 ετών, φαίνεται πως λειτουργούσαν κανονικά έως τη στιγμή της συντριβής.
Σύμφωνα με το πρόχειρο πόρισμα των ερευνητών, οι πιλότοι, αφότου απέτυχαν να προσγειώσουν το αεροσκάφος κατά την πρώτη τους απόπειρα, έθεσαν τις μηχανές του Boeing στη μέγιστη ισχύ, προετοιμαζόμενοι για τη νέα κάθοδο.
Η κίνησή τους οδήγησε τη «μύτη» του αεροσκάφους σε μία πολύ απότομη γωνία προς τα πάνω, προκαλώντας μεγάλη απώλεια ταχύτητας.
Έχοντας φτάσει σε ύψος 700 μέτρων, οι πιλότοι επιχείρησαν να ανακτήσουν ταχύτητα χαμηλώνοντας απότομα τη «μύτη», αλλά δεν μπόρεσαν να ελέγξουν το αεροπλάνο, που συνετρίβη στο διάδρομο προσγείωσης με ταχύτητα 450 χιλιομέτρων ανά ώρα.
Η όλη διαδικασία ανόδου και πτώσης διήρκησε λιγότερο από ένα λεπτό.
Το πόρισμα της Διακρατικής Επιτροπής Αεροπλοΐας, που επιβλέπει τις πολιτικές πτήσεις στο μεγαλύτερο μέρος της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, βασίζεται στα δεδομένα που καταγράφηκαν σε ένα από τα δύο «μαύρα κουτιά» του μοιραίου αεροπλάνου.
Σχετικές ετικέτες:Κόσμος
Σχετικά άρθρα