15:40 | 21/12/13
Υπεγράφη η σύμβαση για το τμήμα Τιθορέα-Δομοκός...
Στις 3,5 ώρες θα μειωθεί η διάρκεια του ταξιδιού από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με το σιδηρόδρομο, σε λιγότερο από τρία χρόνια.
Tην Τρίτη υπεγράφη η σύμβαση για τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός, με την οποία κλείνει η «τρύπα» στο δίκτυο του άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη-Προμαχώνας) και υλοποιείται στο νομό Φθιώτιδας μεταξύ των σιδηροδρομικών σταθμών Τιθορέας και Δομοκού.
Η νέα χάραξη, μήκους 120 χλμ, έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ/ώρα και αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής.
Στις 3,5 ώρες θα μειωθεί η διάρκεια του ταξιδιού από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με το σιδηρόδρομο, σε λιγότερο από τρία χρόνια.
Tην Τρίτη υπεγράφη η σύμβαση για τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός, με την οποία κλείνει η «τρύπα» στο δίκτυο του άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη-Προμαχώνας) και υλοποιείται στο νομό Φθιώτιδας μεταξύ των σιδηροδρομικών σταθμών Τιθορέας και Δομοκού.
Η νέα χάραξη, μήκους 120 χλμ, έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ/ώρα και αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων