14:16 | 17/12/13
Προειδοποίηση ασφαλείας για τα ελικόπτερα τύπου EC135, εξέδωσε τη Δευτέρα η εταιρεία κατασκευής ελικοπτέρων, Eurocopter, μετά το δυστύχημα με αεροσκάφος ίδιου τύπου που συνέβη τον περασμένο μήνα στη Σκωτία και κόστισε τη ζωή σε 10 ανθρώπους...
Η εταιρεία αεροπορικών υπηρεσιών Bond Aviation με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, κράτησε προσεδαφισμένα τα 38 EC135s ελικόπτερα του στόλου της, στις 11 Δεκεμβρίου, καθώς σε ένα από αυτά διαπιστώθηκε βλάβη στον δείκτη καυσίμων. Έρευνες έδειξαν ότι το ίδιο πρόβλημα είχαν και άλλα ελικόπτερα.
Εκπρόσωπος της Eurocopter, ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με τις έρευνες της Bond Aviation, πιθανώς υπάρχουν περισσότερα ελικόπτερα στην Ευρώπη που έχουν το ίδιο πρόβλημα, όπου φαίνεται πως υπάρχουν περισσότερα καύσιμα από ότι πραγματικά έχουν απομείνει στο ντεπόζιτο. «Τα αποτελέσματα της πρώτης ανάλυσης δείχνουν πως η ένδειξη της ποσότητας καυσίμου στις δεξαμενές εφοδιασμού παρουσιάζει μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που πραγματικά υπάρχει», αναφέρει η εταιρεία σε δήλωσή της. «Τα πληρώματα των ελικοπτέρων πρέπει να γνωρίζουν ότι στη χειρότερη των περιπτώσεων η κόκκινη ένδειξη «Low Fuel» θα μπορούσε να ανάψει χωρίς να έχει εμφανιστεί πρώτα η προειδοποίηση «FUEL Caution».
Η Eurocopter εξέδωσε ανακοίνωση ασφαλείας προκειμένου να υπενθυμίσει σε όλους τους χειριστές των EC135 να ακολουθούν το πρωτόκολλο ασφαλείας, το οποίο περιγράφεται στο εγχειρίδιο πτήσης, ανεξάρτητα από την ένδειξη της ποσότητας καυσίμων του αεροσκάφους.
Στην προκαταρκτική έκθεση της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB), η οποία ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα, αναφέρεται ότι οι αρχικοί έλεγχοι δεν έδειξαν ότι υπήρχε πρόβλημα στον κινητήρα ή το κιβώτιο των ταχυτήτων του σκωτσέζικου ελικοπτέρου, ενώ το αεροσκάφος διέθετε ακόμα καύσιμα. Οι αρχές συνεχίζουν τις έρευνες προκειμένου να διαπιστωθούν τα αίτια που οδήγησαν στη συντριβή του ελικοπτέρου.
Η εταιρεία αεροπορικών υπηρεσιών Bond Aviation με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, κράτησε προσεδαφισμένα τα 38 EC135s ελικόπτερα του στόλου της, στις 11 Δεκεμβρίου, καθώς σε ένα από αυτά διαπιστώθηκε βλάβη στον δείκτη καυσίμων. Έρευνες έδειξαν ότι το ίδιο πρόβλημα είχαν και άλλα ελικόπτερα.
Εκπρόσωπος της Eurocopter, ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με τις έρευνες της Bond Aviation, πιθανώς υπάρχουν περισσότερα ελικόπτερα στην Ευρώπη που έχουν το ίδιο πρόβλημα, όπου φαίνεται πως υπάρχουν περισσότερα καύσιμα από ότι πραγματικά έχουν απομείνει στο ντεπόζιτο. «Τα αποτελέσματα της πρώτης ανάλυσης δείχνουν πως η ένδειξη της ποσότητας καυσίμου στις δεξαμενές εφοδιασμού παρουσιάζει μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που πραγματικά υπάρχει», αναφέρει η εταιρεία σε δήλωσή της. «Τα πληρώματα των ελικοπτέρων πρέπει να γνωρίζουν ότι στη χειρότερη των περιπτώσεων η κόκκινη ένδειξη «Low Fuel» θα μπορούσε να ανάψει χωρίς να έχει εμφανιστεί πρώτα η προειδοποίηση «FUEL Caution».
Η Eurocopter εξέδωσε ανακοίνωση ασφαλείας προκειμένου να υπενθυμίσει σε όλους τους χειριστές των EC135 να ακολουθούν το πρωτόκολλο ασφαλείας, το οποίο περιγράφεται στο εγχειρίδιο πτήσης, ανεξάρτητα από την ένδειξη της ποσότητας καυσίμων του αεροσκάφους.
Στην προκαταρκτική έκθεση της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB), η οποία ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα, αναφέρεται ότι οι αρχικοί έλεγχοι δεν έδειξαν ότι υπήρχε πρόβλημα στον κινητήρα ή το κιβώτιο των ταχυτήτων του σκωτσέζικου ελικοπτέρου, ενώ το αεροσκάφος διέθετε ακόμα καύσιμα. Οι αρχές συνεχίζουν τις έρευνες προκειμένου να διαπιστωθούν τα αίτια που οδήγησαν στη συντριβή του ελικοπτέρου.
Σχετικές ετικέτες:Κόσμος
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων