20:51 | 24/12/13
Σημαντική ελάφρυνση του κυκλοφοριακού στο κέντρο και σε βασικές οδικές αρτηρίες...
Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα αρχίσουν να λειτουργούν με τη νέα τους μορφή οι καινούργιες πιάτσες ταξί της Θεσσαλονίκης, καθώς και οι επεκτάσεις υφιστάμενων στο κέντρο και άλλες περιοχές της πόλης, καθώς -μετά και την τυπική έγκριση της αρμόδιας αντιπεριφέρειας- υλοποιείται σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Στο πλαίσιο της εφαρμογής του σχεδίου για να επιλυθεί το πρόβλημα, που δημιουργούν οι ουρές των ταξί δυσκολεύοντας την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης, προβλέπεται σημαντική ελάφρυνση του κυκλοφοριακού στο ιστορικό κέντρο, αλλά και σε βασικές οδικές αρτηρίες, όπως η Βασιλίσσης Όλγας.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του δήμου Θεσσαλονίκης, τα ταξί θα σταθμεύουν στις νέες πιάτσες (σε εσοχές, αριστερά του δρόμου ή σε κάθετες οδούς) και θα απελευθερωθεί ο λεωφορειόδρομος, καθώς στις πιάτσες που θα μείνουν εντός αυτού θα σταματούν μόνο όσα οχήματα χωράει η καθεμιά. Συνεργεία του Δήμου Θεσσαλονίκης τοποθέτησαν ήδη την ειδική σηματοδότηση και έκαναν όλες τις απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να αρχίσει η λειτουργία των στάσεων για τα ταξί.
Η συμφωνία με τη συγκατάθεση του συνόλου των εμπλεκομένων φορέων (Δήμος Θεσσαλονίκης, Μητροπολιτική Ενότητα, Διεύθυνση Τροχαίας και Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί) προβλέπει ότι σε ολόκληρο το δήμο Θεσσαλονίκης θα δημιουργηθούν συνολικά 14 νέες πιάτσες ταξί, θα επεκταθούν 15 υφιστάμενες και θα καταργηθούν έξι, τις οποίες πρότειναν οι ιδιοκτήτες των ταξί.
Συγκεκριμένα στο σχέδιο προβλέπεται να δημιουργηθούν πιάτσες σε οδούς κάθετες στην Τσιμισκή, τη Β. Ολγας, την Εγνατία και την Κ. Καραμανλή, όπως είναι η Εθνικής Αμύνης, η Παύλου Μελά, η Αγίας Σοφίας, η Βενιζέλου, η Δελφών, η Καλλιδοπούλου, η Κούσκουρα, η Καρόλου Ντηλ, η 25ης Μαρτίου, η Μάρκου Μπότσαρη, η Πέτρου Συνδίκα, η Λασκαράτου κ.ά. Επιπλέον, συμφωνήθηκε να δημιουργηθούν πιάτσες στην περιοχή της Τούμπας, όπου μάλιστα προηγήθηκε σχετική απόφαση της δημοτικής κοινότητας.
Οι πρώτες πιάτσες που τίθενται σε λειτουργία βρίσκονται στις οδούς Παύλου Μελά (από Τσιμισκή μέχρι Γρηγορίου Παλαμά), Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας (από Τσιμισκή μέχρι Μητροπόλεως) και Μακένζι Κινγκ.
Επίσης, έχει γίνει επέκταση αρκετών υφιστάμενων στάσεων, που από πέντε θέσεις απέκτησαν έξι ή επτά. Μοναδική εκκρεμότητα αποτελεί η πιάτσα στην οδό Καρόλου Ντηλ, για την οποία κατόπιν συμφωνίας όλων των πλευρών δόθηκε δίμηνη παράταση, για να γίνουν οι απαιτούμενες προετοιμασίες και ενέργειες και αναμένεται να λειτουργήσει με τη νέα μορφή της στο τέλος του Φεβρουαρίου 2014.
Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα αρχίσουν να λειτουργούν με τη νέα τους μορφή οι καινούργιες πιάτσες ταξί της Θεσσαλονίκης, καθώς και οι επεκτάσεις υφιστάμενων στο κέντρο και άλλες περιοχές της πόλης, καθώς -μετά και την τυπική έγκριση της αρμόδιας αντιπεριφέρειας- υλοποιείται σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Στο πλαίσιο της εφαρμογής του σχεδίου για να επιλυθεί το πρόβλημα, που δημιουργούν οι ουρές των ταξί δυσκολεύοντας την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης, προβλέπεται σημαντική ελάφρυνση του κυκλοφοριακού στο ιστορικό κέντρο, αλλά και σε βασικές οδικές αρτηρίες, όπως η Βασιλίσσης Όλγας.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του δήμου Θεσσαλονίκης, τα ταξί θα σταθμεύουν στις νέες πιάτσες (σε εσοχές, αριστερά του δρόμου ή σε κάθετες οδούς) και θα απελευθερωθεί ο λεωφορειόδρομος, καθώς στις πιάτσες που θα μείνουν εντός αυτού θα σταματούν μόνο όσα οχήματα χωράει η καθεμιά. Συνεργεία του Δήμου Θεσσαλονίκης τοποθέτησαν ήδη την ειδική σηματοδότηση και έκαναν όλες τις απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να αρχίσει η λειτουργία των στάσεων για τα ταξί.
Η συμφωνία με τη συγκατάθεση του συνόλου των εμπλεκομένων φορέων (Δήμος Θεσσαλονίκης, Μητροπολιτική Ενότητα, Διεύθυνση Τροχαίας και Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί) προβλέπει ότι σε ολόκληρο το δήμο Θεσσαλονίκης θα δημιουργηθούν συνολικά 14 νέες πιάτσες ταξί, θα επεκταθούν 15 υφιστάμενες και θα καταργηθούν έξι, τις οποίες πρότειναν οι ιδιοκτήτες των ταξί.
Συγκεκριμένα στο σχέδιο προβλέπεται να δημιουργηθούν πιάτσες σε οδούς κάθετες στην Τσιμισκή, τη Β. Ολγας, την Εγνατία και την Κ. Καραμανλή, όπως είναι η Εθνικής Αμύνης, η Παύλου Μελά, η Αγίας Σοφίας, η Βενιζέλου, η Δελφών, η Καλλιδοπούλου, η Κούσκουρα, η Καρόλου Ντηλ, η 25ης Μαρτίου, η Μάρκου Μπότσαρη, η Πέτρου Συνδίκα, η Λασκαράτου κ.ά. Επιπλέον, συμφωνήθηκε να δημιουργηθούν πιάτσες στην περιοχή της Τούμπας, όπου μάλιστα προηγήθηκε σχετική απόφαση της δημοτικής κοινότητας.
Οι πρώτες πιάτσες που τίθενται σε λειτουργία βρίσκονται στις οδούς Παύλου Μελά (από Τσιμισκή μέχρι Γρηγορίου Παλαμά), Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας (από Τσιμισκή μέχρι Μητροπόλεως) και Μακένζι Κινγκ.
Επίσης, έχει γίνει επέκταση αρκετών υφιστάμενων στάσεων, που από πέντε θέσεις απέκτησαν έξι ή επτά. Μοναδική εκκρεμότητα αποτελεί η πιάτσα στην οδό Καρόλου Ντηλ, για την οποία κατόπιν συμφωνίας όλων των πλευρών δόθηκε δίμηνη παράταση, για να γίνουν οι απαιτούμενες προετοιμασίες και ενέργειες και αναμένεται να λειτουργήσει με τη νέα μορφή της στο τέλος του Φεβρουαρίου 2014.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα