05:28 | 21/1/14
Σε ανακοίνωσή της η ΟΦΑΕ κάνει λόγο για μικρή ανάσα στους μεταφορείς...
Η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας εκφράζει την ικανοποίησή της για την κατάργηση του Δικαιώματος Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ), στα τελωνεία όλης της χώρας.
Η απόφαση αυτή του γενικού γραμματέα Εσόδων Χάρη Θεοχάρη δίνει, όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΟΦΑΕ, μία μικρή ανάσα στους μεταφορείς και μειώνει το κοστολόγιό τους.
«Αν και η μείωση της επιβάρυνσης είναι σχετικά μικρή, ωστόσο αποτελεί ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και αν μη τι άλλο προκαλεί ικανοποίηση. Ο ΔΕΤΕ ήταν ένας από τους πολλούς παράλογους φόρους που υπάρχουν στην ελληνική οικονομία, αφού σε καμία περίπτωση δεν πήγαινε στα ταμεία του δημοσίου, αλλά λειτουργούσε ως επιπρόσθετη αμοιβή στους τελωνειακούς.
Αποτέλεσμα αυτού ήταν να επιβαρύνονται οι τελωνειακές συναλλαγές και να απολήγουν στην αύξηση του μεταφορικού κόστους και εν τέλει του κόστους λειτουργίας των μεταφορικών επιχειρήσεων, οι οποίες μεταφέρουν εμπορεύματα από και προς τη χώρα μας, προς βλάβη της όλης ανταγωνιστικότητας της εθνικής οικονομία», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η Ομοσπονδία είχε προβεί σε διαβήματα σε όλους τους αρμόδιους φορείς, και παράλληλα έχει παραδώσει κατάλογο με σειρά παρεμβάσεων που μπορεί να γίνουν από την πολιτεία, με στόχο τόσο τη μείωση του λειτουργικού κόστους των μεταφορών και κατ’ επέκταση του κόστους των εξαγωγών, όσο και την αύξηση των εσόδων του δημοσίου.
Η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας εκφράζει την ικανοποίησή της για την κατάργηση του Δικαιώματος Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ), στα τελωνεία όλης της χώρας.
Η απόφαση αυτή του γενικού γραμματέα Εσόδων Χάρη Θεοχάρη δίνει, όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΟΦΑΕ, μία μικρή ανάσα στους μεταφορείς και μειώνει το κοστολόγιό τους.
«Αν και η μείωση της επιβάρυνσης είναι σχετικά μικρή, ωστόσο αποτελεί ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και αν μη τι άλλο προκαλεί ικανοποίηση. Ο ΔΕΤΕ ήταν ένας από τους πολλούς παράλογους φόρους που υπάρχουν στην ελληνική οικονομία, αφού σε καμία περίπτωση δεν πήγαινε στα ταμεία του δημοσίου, αλλά λειτουργούσε ως επιπρόσθετη αμοιβή στους τελωνειακούς.
Αποτέλεσμα αυτού ήταν να επιβαρύνονται οι τελωνειακές συναλλαγές και να απολήγουν στην αύξηση του μεταφορικού κόστους και εν τέλει του κόστους λειτουργίας των μεταφορικών επιχειρήσεων, οι οποίες μεταφέρουν εμπορεύματα από και προς τη χώρα μας, προς βλάβη της όλης ανταγωνιστικότητας της εθνικής οικονομία», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η Ομοσπονδία είχε προβεί σε διαβήματα σε όλους τους αρμόδιους φορείς, και παράλληλα έχει παραδώσει κατάλογο με σειρά παρεμβάσεων που μπορεί να γίνουν από την πολιτεία, με στόχο τόσο τη μείωση του λειτουργικού κόστους των μεταφορών και κατ’ επέκταση του κόστους των εξαγωγών, όσο και την αύξηση των εσόδων του δημοσίου.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα