05:15 | 11/1/14
Πλοίο με απόβλητα ξυλείας - η καύση των οποίων προκαλεί το φαινόμενο της αιθαλομίχλης και συνιστούν άμεσο κίνδυνο για το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία - είχε αφετηρία την Μαλαισία και προορισμό το Μαρόκο...
Περίπου 5.800 τόνοι καμένων και βρεγμένων μοριοσανίδων και κόντρα πλακέ, που προορίζονταν ως καύσιμα για ξυλόσομπες και τζάκια ήταν το φορτίο πλοίου, το οποίο κατέσχεσε η Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών του υπουργείου Περιβάλλοντος.
Οπως δήλωσε στο Αθηναϊκό πρακτορείο ο γενικός επιθεωρητής Περιβάλλοντος Παναγιώτης Μέρκος, το πλοίο με τα απόβλητα ξυλείας - η καύση των οποίων προκαλεί το φαινόμενο της αιθαλομίχλης και συνιστούν άμεσο κίνδυνο για το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία - είχε αφετηρία την Μαλαισία και προορισμό το Μαρόκο.
Ωστόσο, ύστερα από κατάσβεση πυρκαγιάς που ξέσπασε στα αμπάρια του, το πλοίο προσάραξε στο λιμάνι του Λαυρίου, όπου και εκφορτώθηκε. Αρχικά, το φορτίο παρελήφθη από εκπροσώπους εταιρείας διαχείρισης στερεών αποβλήτων προς καταστροφή, ως «στερεό μη επικίνδυνο απόβλητο», στη συνέχεια όμως μεταφέρθηκε και παραχωρήθηκε σε μη αδειοδοτημένο διαχειριστή ως «υλικό», και τελικώς αποτέθηκε σε αγρόκτημα στην Γκορυτσά Ασπροπύργου Αττικής.
Ύστερα από αξιοποίηση πληροφοριών, η ΕΥΕΠ, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, προέβη στην επιχείρηση, η οποία οδήγησε στις συλλήψεις και στην κατάσχεση των αποβλήτων ξυλείας, καθώς επίσης και στην κατάσχεση ποσότητας περίπου 20 τόνων που παρέμεινε στο λιμάνι Λαυρίου, ενώ εκτιμάται ότι δύο τόνοι του επικίνδυνου φορτίου πωλήθηκαν στην αγορά.
Περίπου 5.800 τόνοι καμένων και βρεγμένων μοριοσανίδων και κόντρα πλακέ, που προορίζονταν ως καύσιμα για ξυλόσομπες και τζάκια ήταν το φορτίο πλοίου, το οποίο κατέσχεσε η Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών του υπουργείου Περιβάλλοντος.
Οπως δήλωσε στο Αθηναϊκό πρακτορείο ο γενικός επιθεωρητής Περιβάλλοντος Παναγιώτης Μέρκος, το πλοίο με τα απόβλητα ξυλείας - η καύση των οποίων προκαλεί το φαινόμενο της αιθαλομίχλης και συνιστούν άμεσο κίνδυνο για το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία - είχε αφετηρία την Μαλαισία και προορισμό το Μαρόκο.
Ωστόσο, ύστερα από κατάσβεση πυρκαγιάς που ξέσπασε στα αμπάρια του, το πλοίο προσάραξε στο λιμάνι του Λαυρίου, όπου και εκφορτώθηκε. Αρχικά, το φορτίο παρελήφθη από εκπροσώπους εταιρείας διαχείρισης στερεών αποβλήτων προς καταστροφή, ως «στερεό μη επικίνδυνο απόβλητο», στη συνέχεια όμως μεταφέρθηκε και παραχωρήθηκε σε μη αδειοδοτημένο διαχειριστή ως «υλικό», και τελικώς αποτέθηκε σε αγρόκτημα στην Γκορυτσά Ασπροπύργου Αττικής.
Ύστερα από αξιοποίηση πληροφοριών, η ΕΥΕΠ, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, προέβη στην επιχείρηση, η οποία οδήγησε στις συλλήψεις και στην κατάσχεση των αποβλήτων ξυλείας, καθώς επίσης και στην κατάσχεση ποσότητας περίπου 20 τόνων που παρέμεινε στο λιμάνι Λαυρίου, ενώ εκτιμάται ότι δύο τόνοι του επικίνδυνου φορτίου πωλήθηκαν στην αγορά.
Σχετικές ετικέτες:ΕλλάδαΠεριβάλλον
Σχετικά άρθρα