16:15 | 6/2/14
Κωδικοποίηση της νομοθεσίας με βάση το ΠΔ152/2013 από την Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης...
Σε κωδικοποίηση του ΠΔ152/2013 που αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προχώρησε η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.
Μέσα σε 9 σελίδες παρουσιάζονται όσα πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί για την αξιολόγηση.
Η κωδικοποίηση είναι ταξινομημένη σε πέντε μεγάλες θεματικές ενότητες που με τη σειρά τους υποδιαιρούνται σε υποενότητες όπως παρουσιάζονται ακολούθως:
1. Εκπαιδευτικό Περιβάλλον
- Διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες.
- Παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική τάξη.
- Οργάνωση της σχολικής τάξης.
2. Σχεδιασμός, προγραμματισμός και προετοιμασία της διδασκαλίας σε ευρύτερη ενότητα μαθημάτων
- Βαθμός αντίληψης των αναγκών και των δυνατοτήτων των μαθητών για τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της διδασκαλίας.
- Στόχοι και περιεχόμενο κατά την προετοιμασία της διδασκαλίας σε ευρύτερη ενότητα μαθημάτων.
- Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.
3. Διεξαγωγή διδασκαλίας και αξιολόγηση των μαθητών
- Μαθησιακή και ψυχολογική προετοιμασία του μαθητή.
- Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.
- Βαθμός κινητοποίησης μαθησιακών διαδικασιών.
- Εμπέδωση της νέα γνώσης.
4. Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια
- Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις.
- Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας.
- Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς, φορείς του δημοσίου και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
5. Επιστημονικά και επαγγελματική ανάπτυξη
- Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη.
- Επαγγελματική ανάπτυξη.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν στον υπολογιστή τους την κωδικοποίηση.
Σε κωδικοποίηση του ΠΔ152/2013 που αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προχώρησε η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.
Μέσα σε 9 σελίδες παρουσιάζονται όσα πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί για την αξιολόγηση.
Η κωδικοποίηση είναι ταξινομημένη σε πέντε μεγάλες θεματικές ενότητες που με τη σειρά τους υποδιαιρούνται σε υποενότητες όπως παρουσιάζονται ακολούθως:
1. Εκπαιδευτικό Περιβάλλον
- Διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες.
- Παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική τάξη.
- Οργάνωση της σχολικής τάξης.
2. Σχεδιασμός, προγραμματισμός και προετοιμασία της διδασκαλίας σε ευρύτερη ενότητα μαθημάτων
- Βαθμός αντίληψης των αναγκών και των δυνατοτήτων των μαθητών για τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της διδασκαλίας.
- Στόχοι και περιεχόμενο κατά την προετοιμασία της διδασκαλίας σε ευρύτερη ενότητα μαθημάτων.
- Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.
3. Διεξαγωγή διδασκαλίας και αξιολόγηση των μαθητών
- Μαθησιακή και ψυχολογική προετοιμασία του μαθητή.
- Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.
- Βαθμός κινητοποίησης μαθησιακών διαδικασιών.
- Εμπέδωση της νέα γνώσης.
4. Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια
- Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις.
- Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας.
- Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς, φορείς του δημοσίου και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
5. Επιστημονικά και επαγγελματική ανάπτυξη
- Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη.
- Επαγγελματική ανάπτυξη.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν στον υπολογιστή τους την κωδικοποίηση.
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα