18:29 | 6/3/14
Ελλείψεις προσωπικού και καθυστερήσεις καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι...
Ερωτηματικά για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στο μετρό διατύπωσαν εκπρόσωποι του σωματείου εργαζομένων σε συνέντευξη τύπου στο ΕΚΘ, εκφράζοντας φόβους για την πορεία και το μέλλον του έργου.
«Αυτή τη στιγμή, ενώ υπάρχει αρχαιολογικό έργο έχουν παγώσει παντού οι εργασίες. Είχαμε πει ότι αν όλα γίνουν τέλεια το μετρό δεν θα τελειώσει πριν το 2020. Η πραγματική όμως εκτίμηση για μας είναι το 2023 κι αυτό εάν καταφέρουν και πάρουν κάποιες αποφάσεις και να λύσουν προβλήματα για να προχωρήσουμε» τόνισε ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων Χάρης Κυπριανίδης.
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ανέφεραν ότι το εξάμηνο διορίας που έδωσε ο υπουργός Υποδομών στους υπεύθυνους του έργου για να βρεθούν λύσεις εξέπνευσε και ζήτησαν να αποδοθούν ευθύνες. Ισχυρίστηκαν ότι ενώ γίνονται ανακοινώσεις για τις επεκτάσεις δεν έχουν επιλυθεί ακόμη προβλήματα στο βασικό κορμό του έργου. Υπογράμμισαν ότι ενώ έχουν παραδοθεί στο αρχαιολογικό τμήμα τα εργοτάξια της Αγίας Σοφίας και της Πυλαίας δεν ξεκινούν οι εργασίες.
«Αυτή τη στιγμή στο αρχαιολογικό τμήμα απασχολούνται 110 αρχαιολόγοι και όλοι κι όλοι 9 εργάτες, που εκτελούν και χρέη φύλακα. Μόνο στο σκάμμα της Αγίας Σοφίας απαιτούνται 200 εργάτες και 20 αρχαιολόγοι και για την Πυλαία πολύ περισσότεροι. Υπάρχει ένα διαθέσιμο υπόλοιπο αυτή τη στιγμή της τάξης των οκτώ εκ. ευρώ που αρκεί να απασχοληθούν κάποιοι για έξι - επτά μήνες μέχρι να υλοποιηθεί ο τελικός σχεδιασμός και ρωτάμε γιατί δεν ξεκινούν», διερωτήθηκε ο αντιπρόεδρος του σωματείου εργαζομένων Δημήτρης Παππάς.
Οι εργαζόμενοι χαιρέτισαν την πρόσφατη υπουργική απόφαση για τα αρχαία στο σταθμό της οδού Βενιζέλου, υποστηρίζοντας ότι και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης φαίνεται πλέον να πείθεται και τόνισαν ότι οποιαδήποτε άλλη λύση, δηλαδή με εξωτερική διάνοιξη χωρίς μετακίνηση και επανατοποθέτηση αρχαιοτήτων θα σήμαινε επιπλέον καθυστερήσεις και έξοδα, χωρίς να αποκαλυφθούν και κατώτερα στρώματα αρχαιοτήτων. Ανέφεραν ότι το ίδιο πρόβλημα επιλύθηκε ταχύτατα στο σταθμό Αγίας Σοφίας με μετακίνηση και επανατοποθέτηση και διερωτήθηκαν εάν η δεκαπεντάμηνη εκκρεμότητα με το σταθμό Βενιζέλου «βόλεψε» για να αποσιωπηθούν άλλες ουσιαστικότερες αιτίες καθυστέρησης του έργου.
Ερωτηματικά για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στο μετρό διατύπωσαν εκπρόσωποι του σωματείου εργαζομένων σε συνέντευξη τύπου στο ΕΚΘ, εκφράζοντας φόβους για την πορεία και το μέλλον του έργου.
«Αυτή τη στιγμή, ενώ υπάρχει αρχαιολογικό έργο έχουν παγώσει παντού οι εργασίες. Είχαμε πει ότι αν όλα γίνουν τέλεια το μετρό δεν θα τελειώσει πριν το 2020. Η πραγματική όμως εκτίμηση για μας είναι το 2023 κι αυτό εάν καταφέρουν και πάρουν κάποιες αποφάσεις και να λύσουν προβλήματα για να προχωρήσουμε» τόνισε ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων Χάρης Κυπριανίδης.
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ανέφεραν ότι το εξάμηνο διορίας που έδωσε ο υπουργός Υποδομών στους υπεύθυνους του έργου για να βρεθούν λύσεις εξέπνευσε και ζήτησαν να αποδοθούν ευθύνες. Ισχυρίστηκαν ότι ενώ γίνονται ανακοινώσεις για τις επεκτάσεις δεν έχουν επιλυθεί ακόμη προβλήματα στο βασικό κορμό του έργου. Υπογράμμισαν ότι ενώ έχουν παραδοθεί στο αρχαιολογικό τμήμα τα εργοτάξια της Αγίας Σοφίας και της Πυλαίας δεν ξεκινούν οι εργασίες.
«Αυτή τη στιγμή στο αρχαιολογικό τμήμα απασχολούνται 110 αρχαιολόγοι και όλοι κι όλοι 9 εργάτες, που εκτελούν και χρέη φύλακα. Μόνο στο σκάμμα της Αγίας Σοφίας απαιτούνται 200 εργάτες και 20 αρχαιολόγοι και για την Πυλαία πολύ περισσότεροι. Υπάρχει ένα διαθέσιμο υπόλοιπο αυτή τη στιγμή της τάξης των οκτώ εκ. ευρώ που αρκεί να απασχοληθούν κάποιοι για έξι - επτά μήνες μέχρι να υλοποιηθεί ο τελικός σχεδιασμός και ρωτάμε γιατί δεν ξεκινούν», διερωτήθηκε ο αντιπρόεδρος του σωματείου εργαζομένων Δημήτρης Παππάς.
Οι εργαζόμενοι χαιρέτισαν την πρόσφατη υπουργική απόφαση για τα αρχαία στο σταθμό της οδού Βενιζέλου, υποστηρίζοντας ότι και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης φαίνεται πλέον να πείθεται και τόνισαν ότι οποιαδήποτε άλλη λύση, δηλαδή με εξωτερική διάνοιξη χωρίς μετακίνηση και επανατοποθέτηση αρχαιοτήτων θα σήμαινε επιπλέον καθυστερήσεις και έξοδα, χωρίς να αποκαλυφθούν και κατώτερα στρώματα αρχαιοτήτων. Ανέφεραν ότι το ίδιο πρόβλημα επιλύθηκε ταχύτατα στο σταθμό Αγίας Σοφίας με μετακίνηση και επανατοποθέτηση και διερωτήθηκαν εάν η δεκαπεντάμηνη εκκρεμότητα με το σταθμό Βενιζέλου «βόλεψε» για να αποσιωπηθούν άλλες ουσιαστικότερες αιτίες καθυστέρησης του έργου.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων