«Αντί για μάρκετινγκ, ανοιχτός διάλογος» | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

«Αντί για μάρκετινγκ, ανοιχτός διάλογος»

18:00 | 30/4/14
Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων και επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «ΑΘΗΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ» Άρης Σπηλιωτόπουλος, με αφορμή την απόσυρση της τροπολογίας για την ανεμπόδιστη παρουσία στα ΜΜΕ των υποψηφίων Δημάρχων, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η απόσυρση της τροπολογίας για την ανεμπόδιστη παρουσία στα ΜΜΕ των υποψηφίων Δημάρχων, συνιστά κατάφωρο πλήγμα στις δημοκρατικές διαδικασίες και πλήγμα στο δικαίωμα των πολιτών να πληροφορηθούν αναλυτικά τις θέσεις και τα προγράμματα των υποψηφίων Δημάρχων και Περιφερειαρχών.

Όσοι σήμερα, δηλώνουν ότι δήθεν υπερασπίζονται την ισότιμη προβολή των υποψηφίων, στην πραγματικότητα υπερασπίζονται μόνο τους εκλεγμένους δημάρχους και περιφερειάρχες που έχουν ανύπαρκτο έργο και θέλουν να δοξαστούν κρυπτόμενοι.

Από πότε η ελλιπής ενημέρωση των πολιτών συνιστά έκφραση δημοκρατικότητας; Πόσο λογικό είναι να εμφανίζεται η τηλεοπτική εικόνα των υποψηφίων αλλά όχι ο λόγος τους;

Οι σκοπιμότητες είναι προφανείς.

Σε ότι αφορά το Δήμο Αθηναίων καλώ τον απερχόμενο Δήμαρχο κ. Καμίνη- τον κυρίως ευνοημένο από την απόσυρση της τροπολογίας-να αποδεχτεί την πρόσκληση που του έχω απευθύνει για τη διεξαγωγή θεματικών debates για να αποφασίσουν οι Αθηναίοι και οι Αθηναίες, με βάση τα πραγματικά δεδομένα, το Δήμαρχο που επιθυμούν. Τι φοβάται και τι θέλει να κρύψει ο κ. Καμίνης; Εφόσον όμως αποδεχτεί την πρόταση, μου προτείνω να μην ξοδέψουμε χρήματα για διαφήμιση αφού για τον διάλογο οι πολίτες μπορούν να σχηματίσουν άποψη και για τα πεπραγμένα του κ. Καμίνη και για τις προτάσεις όλων των υποψηφίων. Αντί για μάρκετινγκ, ανοιχτός διάλογος. Αυτή είναι η ουσία της Δημοκρατίας».

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών