00:10 | 13/4/14
Δεν αφορούν στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των αναπληρωτών τονίζει ο υπουργός Παιδείας...
Τα ερωτηματολόγια που καλούνται να συμπληρώσουν οι 1.200 αναπληρωτές που προσελήφθησαν στα πλαίσια του προγράμματος «Διερεύνηση των παραμέτρων αναμόρφωσης και εξορθολογισμού της διδακτέα ύλης και του εκπαιδευτικού υλικού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» δεν περιέχουν ερωτήσεις που αφορούν την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και σε καμία περίπτωση δε συλλέγονται στοιχεία που αφορούν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Τα παραπάνω αναφέρει ο Υπουργός Παιδείας απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη βουλή ενώ μεταξύ των άλλων υπογραμμίζει ότι το πρόγραμμα έχει ως σκοπό να διερευνήσει και να τεκμηριώσει επιστημονικά τις παραμέτρους που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη ώστε να καταστεί δυνατή η αναμόρφωση και ο εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης και του εκπαιδευτικού υλικού βασικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Τα ερωτηματολόγια που καλούνται να συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί περιέχουν ερωτήσεις οι οποίες αφορούν τα σχολικά εγχειρίδια, τη χρήση των εγχειριδίων και λοιπού εκπαιδευτικού υλικού στη διδασκαλία και τα βιβλία του καθηγητή. Επιχειρούν να διερευνήσουν το κατά πόσο η διδακτέα ύλη είναι εφικτό να διδαχθεί ολοκληρωμένα, το κατά πόσο το παρεχόμενο εκπαιδευτικό υλικό ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις μιας ποιοτικής διδασκαλίας και ποιες παράμετροι πρέπει να ληφθούν υπόψη ώστε να εξορθολογιστεί η ύλη και να βελτιωθεί το εκπαιδευτικό υλικό.
Θυμίζουμε στους αναγνώστες ότι η συμπλήρωση και η κατάθεση των ερωτηματολογίων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την πληρωμή των εκπαιδευτικών. Έχουν σημειωθεί καθυστερήσεις στην καταβολή των χρημάτων στους αναπληρωτές καθώς δεν συμπληρώθηκαν εγκαίρως τα ερωτηματολόγια λόγω τεχνικών προβλημάτων. Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας οι αναπληρωτές έχουν πληρωθεί για τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο.
Τα ερωτηματολόγια που καλούνται να συμπληρώσουν οι 1.200 αναπληρωτές που προσελήφθησαν στα πλαίσια του προγράμματος «Διερεύνηση των παραμέτρων αναμόρφωσης και εξορθολογισμού της διδακτέα ύλης και του εκπαιδευτικού υλικού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» δεν περιέχουν ερωτήσεις που αφορούν την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και σε καμία περίπτωση δε συλλέγονται στοιχεία που αφορούν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Τα παραπάνω αναφέρει ο Υπουργός Παιδείας απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη βουλή ενώ μεταξύ των άλλων υπογραμμίζει ότι το πρόγραμμα έχει ως σκοπό να διερευνήσει και να τεκμηριώσει επιστημονικά τις παραμέτρους που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη ώστε να καταστεί δυνατή η αναμόρφωση και ο εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης και του εκπαιδευτικού υλικού βασικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Τα ερωτηματολόγια που καλούνται να συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί περιέχουν ερωτήσεις οι οποίες αφορούν τα σχολικά εγχειρίδια, τη χρήση των εγχειριδίων και λοιπού εκπαιδευτικού υλικού στη διδασκαλία και τα βιβλία του καθηγητή. Επιχειρούν να διερευνήσουν το κατά πόσο η διδακτέα ύλη είναι εφικτό να διδαχθεί ολοκληρωμένα, το κατά πόσο το παρεχόμενο εκπαιδευτικό υλικό ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις μιας ποιοτικής διδασκαλίας και ποιες παράμετροι πρέπει να ληφθούν υπόψη ώστε να εξορθολογιστεί η ύλη και να βελτιωθεί το εκπαιδευτικό υλικό.
Θυμίζουμε στους αναγνώστες ότι η συμπλήρωση και η κατάθεση των ερωτηματολογίων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την πληρωμή των εκπαιδευτικών. Έχουν σημειωθεί καθυστερήσεις στην καταβολή των χρημάτων στους αναπληρωτές καθώς δεν συμπληρώθηκαν εγκαίρως τα ερωτηματολόγια λόγω τεχνικών προβλημάτων. Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας οι αναπληρωτές έχουν πληρωθεί για τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο.
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων