21:46 | 29/4/14
Mε την «Αττικό Μετρό Α.Ε.» συναντήθηκε σήμερα ο υποψήφιος δήμαρχος με την «Ανοιχτή Πόλη» Γ. Σακελλαρίδης, προκειμένου να έχει μία επίσημη και υπεύθυνη ενημέρωση σχετικά με τα νέα έργα του Μετρό στην Αθήνα...
Σε ανακοίνωσή του ο υποψήφιος δήμαρχος σημειώνει πως : «Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, δηλαδή το τμήμα από το Άλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό, με εννέα σταθμούς (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός), έργο αναμφισβήτητα αναγκαίο και κρίσιμο για την ποιότητα ζωής στην Αθήνα, αλλά και ολόκληρο το Λεκανοπέδιο, από πλευράς χρηματοδότησης είναι κυριολεκτικά στον αέρα και αν δεν βρεθεί σήμερα τρόπος χρηματοδότησης του έργου, κινδυνεύει να μην κατασκευαστεί ποτέ.
Σημειωτέον ότι το συγκεκριμένο τμήμα είναι ώριμο από πλευράς μελετών και μπορεί να δημοπρατηθεί άμεσα και να παραδοθεί στους κατοίκους της πόλης μέχρι το 2022-2023.
Η προοπτική ματαίωσης κατασκευής της γραμμής 4 αποτελεί αναμφισβήτητα μεγάλη ήττα για την Αθήνα. Η ευθύνη της κυβέρνησης είναι δεδομένη, ενώ ανακύπτουν ερωτήματα σχετικά με την στάση του δημάρχου Αθηναίων, ο οποίος ήταν απών στη διεκδίκηση υλοποίησης ενός τόσο κρίσιμου έργου.
Η «Ανοιχτή Πόλη» θα κάνει ό,τι περισσότερο μπορεί, ώστε να αποτραπεί αυτή η δυσμενής εξέλιξη και να βρεθεί τρόπος για την εξασφάλιση χρηματοδότησης και την υλοποίηση του έργου το ταχύτερο δυνατόν» καταλήγει ο Γ. Σακελλαρίδης.
Σε ανακοίνωσή του ο υποψήφιος δήμαρχος σημειώνει πως : «Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, δηλαδή το τμήμα από το Άλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό, με εννέα σταθμούς (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός), έργο αναμφισβήτητα αναγκαίο και κρίσιμο για την ποιότητα ζωής στην Αθήνα, αλλά και ολόκληρο το Λεκανοπέδιο, από πλευράς χρηματοδότησης είναι κυριολεκτικά στον αέρα και αν δεν βρεθεί σήμερα τρόπος χρηματοδότησης του έργου, κινδυνεύει να μην κατασκευαστεί ποτέ.
Σημειωτέον ότι το συγκεκριμένο τμήμα είναι ώριμο από πλευράς μελετών και μπορεί να δημοπρατηθεί άμεσα και να παραδοθεί στους κατοίκους της πόλης μέχρι το 2022-2023.
Η προοπτική ματαίωσης κατασκευής της γραμμής 4 αποτελεί αναμφισβήτητα μεγάλη ήττα για την Αθήνα. Η ευθύνη της κυβέρνησης είναι δεδομένη, ενώ ανακύπτουν ερωτήματα σχετικά με την στάση του δημάρχου Αθηναίων, ο οποίος ήταν απών στη διεκδίκηση υλοποίησης ενός τόσο κρίσιμου έργου.
Η «Ανοιχτή Πόλη» θα κάνει ό,τι περισσότερο μπορεί, ώστε να αποτραπεί αυτή η δυσμενής εξέλιξη και να βρεθεί τρόπος για την εξασφάλιση χρηματοδότησης και την υλοποίηση του έργου το ταχύτερο δυνατόν» καταλήγει ο Γ. Σακελλαρίδης.
Σχετικές ετικέτες:Πολιτική
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων