21:47 | 14/4/14
Μπουτάρης: Να μην πουληθεί για να κλείσουν τρύπες από τα ελλείμματα...
Την παραχώρηση της διαχείρισης των κοντέινερ του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε παραχωρησιούχο εγνωσμένης αξίας και όχι την πώληση μετοχών ζήτησε από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης.
Ο κ. Μπουτάρης πρότεινε να παραχωρηθούν οι χρήσεις σε εταιρίες που έχουν σχέση με τον κλάδο των λιμανιών, όπως έγινε και στον Πειραιά με την Cosco. «Εάν είναι να πουληθεί το λιμάνι για να κλείσουν τρύπες από τα ελλείμματα, τότε να μην πουληθεί. Είμαστε κάθετα αντίθετοι. Αν πουληθεί θα έχει όφελος το κράτος, ενώ αν παραχωρηθεί θα ωφεληθεί ο δήμος», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Στο ζήτημα τοποθετήθηκαν και φορείς της πόλης μεταξύ των οποίων ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ ΑΕ, Στέλιος Αγγελούδης. Συγκεκριμένα, υποστήριξε ότι θα πρέπει να υπάρξει ειδικός παραχωρησιούχος, που θα μετακυλίσει στο λιμάνι όλη την εμπορική του δραστηριότητα.
Τελεφερίκ και κλήσεις
Στο μεταξύ, προχωράει η ιδέα για την εγκατάσταση και λειτουργία τελεφερίκ στην πόλη της Θεσσαλονίκης που θα συνδέει την παραλιακή ζώνη με την Άνω Πόλη και το περιαστικό δάσος του Σέιχ Σου.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του Δήμου η υπέργεια σύνδεση εκτιμάται πως θα λύσει το πρόβλημα της πρόσβασης από τη μια περιοχή στην άλλη, χωρίς κυκλοφοριακή και περιβαλλοντική επιβάρυνση, προσδίδοντας παράλληλα τουριστική δυναμική.
Για την «ωρίμανση» του έργου απαιτείται ανάθεση σε εμπειρογνώμονα για την εκπόνηση μελέτης περιβαλλοντικών όρων. Ο προϋπολογισμός για την υλοποίηση του τελεφερίκ εκτιμάται σε 8 εκατ. ευρώ και θα επιδιωχθεί ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ της περιόδου 2014 - 2020.
Την παραχώρηση της διαχείρισης των κοντέινερ του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε παραχωρησιούχο εγνωσμένης αξίας και όχι την πώληση μετοχών ζήτησε από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης.
Ο κ. Μπουτάρης πρότεινε να παραχωρηθούν οι χρήσεις σε εταιρίες που έχουν σχέση με τον κλάδο των λιμανιών, όπως έγινε και στον Πειραιά με την Cosco. «Εάν είναι να πουληθεί το λιμάνι για να κλείσουν τρύπες από τα ελλείμματα, τότε να μην πουληθεί. Είμαστε κάθετα αντίθετοι. Αν πουληθεί θα έχει όφελος το κράτος, ενώ αν παραχωρηθεί θα ωφεληθεί ο δήμος», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Στο ζήτημα τοποθετήθηκαν και φορείς της πόλης μεταξύ των οποίων ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ ΑΕ, Στέλιος Αγγελούδης. Συγκεκριμένα, υποστήριξε ότι θα πρέπει να υπάρξει ειδικός παραχωρησιούχος, που θα μετακυλίσει στο λιμάνι όλη την εμπορική του δραστηριότητα.
Τελεφερίκ και κλήσεις
Στο μεταξύ, προχωράει η ιδέα για την εγκατάσταση και λειτουργία τελεφερίκ στην πόλη της Θεσσαλονίκης που θα συνδέει την παραλιακή ζώνη με την Άνω Πόλη και το περιαστικό δάσος του Σέιχ Σου.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του Δήμου η υπέργεια σύνδεση εκτιμάται πως θα λύσει το πρόβλημα της πρόσβασης από τη μια περιοχή στην άλλη, χωρίς κυκλοφοριακή και περιβαλλοντική επιβάρυνση, προσδίδοντας παράλληλα τουριστική δυναμική.
Για την «ωρίμανση» του έργου απαιτείται ανάθεση σε εμπειρογνώμονα για την εκπόνηση μελέτης περιβαλλοντικών όρων. Ο προϋπολογισμός για την υλοποίηση του τελεφερίκ εκτιμάται σε 8 εκατ. ευρώ και θα επιδιωχθεί ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ της περιόδου 2014 - 2020.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα