19:04 | 27/4/14
Με ομιλίες, εξαγγελίες και περιοδείες ο πρωθυπουργός αναμένεται να ξεκινήσει επικοινωνιακό ντεμαράζ που θα διαρκέσει μέχρις τις δύο εκλογικές αναμετρήσεις...
Στη ΝΔ εκτιμούν πως η γαλάζια παράταξη δεν θα βγει χαμένη τόσο στις αυτοδιοικητικές όσο και στις ευρωεκλογές και ετοιμάζεται πυρετωδώς για τον προεκλογικό αγώνα ο οποίος θα είναι επικεντρωμένος στο ισχυρό χαρτί του κόμματος που είναι ο Α. Σαμαράς.
Μέσα στην εβδομάδα ο πρωθυπουργός θα αναφερθεί στην θετική πορεία της οικονομίας αλλά και στην ελάφρυνση του χρέους που θα αρχίσει να συζητείται και επίσημα από τις 5 Μαΐου.
Παράλληλα θα παρουσιάσει το αναπτυξιακό σχέδιο θέλοντας να δείξει ότι η κυβέρνηση έχει σχέδιο για να βγάλει οριστικά την χώρα από την κρίση. Αλλά θα παρουσιάσει και θεσμικές αλλαγές καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν πως η κρίση δεν ήταν μόνο δημοσιονομική αλλά και βαθεία θεσμική.
Το επόμενο διάστημα θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται και η διαφημιστική καμπάνια της ΝΔ με κεντρικό πρόσωπο τον Πρόεδρο του κόμματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής», ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δευτερευόντως στα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα. Ο κ. Σαμαράς έχει δώσει εντολή να υπάρξει μεγάλη προσοχή στα κόστη, με δεδομένη την κακή κατάσταση στα οικονομικά του κόμματος. Η επιθετική καμπάνια της ΝΔ θα έχει ως άξονα το ηγετικό προφίλ του Αντώνη Σαμαρά, την οικονομία και τη σταθερότητα.
Ως ένα από τα βασικά συνθήματα που έχει ήδη προκριθεί είναι το «ΝΔ, δύναμη σταθερότητας» και αυτό αποτελεί -προφανώς- συνέχεια του διλήμματος που έχει ήδη θέσει ο πρωθυπουργός στην αντιπαράθεσή του με τον ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με την έξοδο από τη μνημονική εποχή και τον σεβασμό των θυσιών των πολιτών ή την επιστροφή στα δύσκολα χρόνια της αβεβαιότητας, της ύφεσης, της απαισιοδοξίας και της ακύρωσης όσων έχουν γίνει μέχρι σήμερα προκειμένου να αρθούν τα αδιέξοδα.
Την κεντρική ευθύνη - συντονισμό της διαφημιστικής καμπάνιας θα έχει (και αυτή τη φορά) ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού Γ. Μουρούτης, ο οποίος άλλωστε ασχολείται ενεργά με το σύνολο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να προβάλει το έργο της κυβέρνησης.
Σε κάθε περίπτωση και η διαφημιστική καμπάνια θα στηριχθεί πάνω στο πρόσωπο του πρωθυπουργού, ο οποίος, όπως εκτιμούν στο Μέγαρο Μαξίμου, αποτελεί το «ισχυρό χαρτί» της Νέας Δημοκρατίας. Θα συνδέσουν το όνομά του με τη διατήρηση της πολιτικής σταθερότητας στη χώρα, γεγονός που -κατά τη ΝΔ και όχι μόνο- αποτελεί προϋπόθεση για την οριστική έξοδο της Ελλάδας από τη μνημονιακή εποχή.
Οι εικόνες που θα προβληθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα θα εμφανίζουν τον πρωθυπουργό με ξένους ηγέτες (από συνόδους κορυφής και κατ' ιδίαν συναντήσεις), σε μια προσπάθεια να τονωθεί ακόμη περισσότερο το διεθνές προφίλ του και παράλληλα να καλλιεργηθεί το αίσθημα της ασφάλειας στην κοινή γνώμη, με τη λογική ότι η Ελλάδα επέστρεψε στο ευρωπαϊκό προσκήνιο και έχει καταστεί πλέον ισότιμος συνομιλητής των εταίρων της.
Αρνητική διαφήμιση με την κλασική έννοια του όρου δεν θα υπάρξει, σύμφωνα με τις αποφάσεις που έχουν ήδη ληφθεί. Ωστόσο είναι βέβαιο ότι μέσα από τα διλήμματα που θα τεθούν σε έντονο ρυθμό τις επόμενες εβδομάδες, η Νέα Δημοκρατία στοχεύει στην ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, είτε σε επίπεδο εσωκομματικών διαφωνιών, είτε σε επίπεδο θέσεων (ευρώ ή δραχμή, ακύρωση του μνημονίου ή όχι, διαγραφή του χρέους ή δηλώσεις Σταθάκη κ.ά.).
Ο κ. Σαμαράς εκτιμά ότι η προβολή του έργου της κυβέρνησης και η παρουσίαση συγκριτικών στοιχείων αναφορικά με την οικονομία που η κυβέρνηση παρέλαβε τον Ιούνιο του 2012 και την εικόνα που σήμερα εμφανίζει, αρκεί για να πειστούν οι πολίτες και να στηρίξουν το κυβερνών κόμμα. Είναι βέβαιο όμως ότι για να επιτευχθεί ο μέγιστος βαθμός συσπείρωσης των ψηφοφόρων θα ανεβάσει τους τόνους και κατά του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, πολώνοντας το κλίμα.
Στη ΝΔ εκτιμούν πως η γαλάζια παράταξη δεν θα βγει χαμένη τόσο στις αυτοδιοικητικές όσο και στις ευρωεκλογές και ετοιμάζεται πυρετωδώς για τον προεκλογικό αγώνα ο οποίος θα είναι επικεντρωμένος στο ισχυρό χαρτί του κόμματος που είναι ο Α. Σαμαράς.
Μέσα στην εβδομάδα ο πρωθυπουργός θα αναφερθεί στην θετική πορεία της οικονομίας αλλά και στην ελάφρυνση του χρέους που θα αρχίσει να συζητείται και επίσημα από τις 5 Μαΐου.
Παράλληλα θα παρουσιάσει το αναπτυξιακό σχέδιο θέλοντας να δείξει ότι η κυβέρνηση έχει σχέδιο για να βγάλει οριστικά την χώρα από την κρίση. Αλλά θα παρουσιάσει και θεσμικές αλλαγές καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν πως η κρίση δεν ήταν μόνο δημοσιονομική αλλά και βαθεία θεσμική.
Το επόμενο διάστημα θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται και η διαφημιστική καμπάνια της ΝΔ με κεντρικό πρόσωπο τον Πρόεδρο του κόμματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής», ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δευτερευόντως στα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα. Ο κ. Σαμαράς έχει δώσει εντολή να υπάρξει μεγάλη προσοχή στα κόστη, με δεδομένη την κακή κατάσταση στα οικονομικά του κόμματος. Η επιθετική καμπάνια της ΝΔ θα έχει ως άξονα το ηγετικό προφίλ του Αντώνη Σαμαρά, την οικονομία και τη σταθερότητα.
Ως ένα από τα βασικά συνθήματα που έχει ήδη προκριθεί είναι το «ΝΔ, δύναμη σταθερότητας» και αυτό αποτελεί -προφανώς- συνέχεια του διλήμματος που έχει ήδη θέσει ο πρωθυπουργός στην αντιπαράθεσή του με τον ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με την έξοδο από τη μνημονική εποχή και τον σεβασμό των θυσιών των πολιτών ή την επιστροφή στα δύσκολα χρόνια της αβεβαιότητας, της ύφεσης, της απαισιοδοξίας και της ακύρωσης όσων έχουν γίνει μέχρι σήμερα προκειμένου να αρθούν τα αδιέξοδα.
Την κεντρική ευθύνη - συντονισμό της διαφημιστικής καμπάνιας θα έχει (και αυτή τη φορά) ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού Γ. Μουρούτης, ο οποίος άλλωστε ασχολείται ενεργά με το σύνολο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να προβάλει το έργο της κυβέρνησης.
Σε κάθε περίπτωση και η διαφημιστική καμπάνια θα στηριχθεί πάνω στο πρόσωπο του πρωθυπουργού, ο οποίος, όπως εκτιμούν στο Μέγαρο Μαξίμου, αποτελεί το «ισχυρό χαρτί» της Νέας Δημοκρατίας. Θα συνδέσουν το όνομά του με τη διατήρηση της πολιτικής σταθερότητας στη χώρα, γεγονός που -κατά τη ΝΔ και όχι μόνο- αποτελεί προϋπόθεση για την οριστική έξοδο της Ελλάδας από τη μνημονιακή εποχή.
Οι εικόνες που θα προβληθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα θα εμφανίζουν τον πρωθυπουργό με ξένους ηγέτες (από συνόδους κορυφής και κατ' ιδίαν συναντήσεις), σε μια προσπάθεια να τονωθεί ακόμη περισσότερο το διεθνές προφίλ του και παράλληλα να καλλιεργηθεί το αίσθημα της ασφάλειας στην κοινή γνώμη, με τη λογική ότι η Ελλάδα επέστρεψε στο ευρωπαϊκό προσκήνιο και έχει καταστεί πλέον ισότιμος συνομιλητής των εταίρων της.
Αρνητική διαφήμιση με την κλασική έννοια του όρου δεν θα υπάρξει, σύμφωνα με τις αποφάσεις που έχουν ήδη ληφθεί. Ωστόσο είναι βέβαιο ότι μέσα από τα διλήμματα που θα τεθούν σε έντονο ρυθμό τις επόμενες εβδομάδες, η Νέα Δημοκρατία στοχεύει στην ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, είτε σε επίπεδο εσωκομματικών διαφωνιών, είτε σε επίπεδο θέσεων (ευρώ ή δραχμή, ακύρωση του μνημονίου ή όχι, διαγραφή του χρέους ή δηλώσεις Σταθάκη κ.ά.).
Ο κ. Σαμαράς εκτιμά ότι η προβολή του έργου της κυβέρνησης και η παρουσίαση συγκριτικών στοιχείων αναφορικά με την οικονομία που η κυβέρνηση παρέλαβε τον Ιούνιο του 2012 και την εικόνα που σήμερα εμφανίζει, αρκεί για να πειστούν οι πολίτες και να στηρίξουν το κυβερνών κόμμα. Είναι βέβαιο όμως ότι για να επιτευχθεί ο μέγιστος βαθμός συσπείρωσης των ψηφοφόρων θα ανεβάσει τους τόνους και κατά του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, πολώνοντας το κλίμα.
Σχετικές ετικέτες:Πολιτική
Σχετικά άρθρα