Ελληνική συμμετοχή διεκδική διάκριση σε παγκόσμιο διαγωνισμό μάρκετινγκ | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Ελληνική συμμετοχή διεκδική διάκριση σε παγκόσμιο διαγωνισμό μάρκετινγκ

19:13 | 27/5/14
Οι «The Illusionists» στους τελικούς του διαγωνισμού L’ Oreal Brandstorm...

H Communication Lab, στήριξε φέτος τις 3 διαγωνιζόμενες ομάδες από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών μέχρι τους Eλληνικούς Τελικούς του διεθνούς διαγωνισμού μαρκετινγκ και επικοινωνίας L’Oreal Brandstorm.

Πλέον στις 12 Ιουνίου, η νικήτρια ομάδα των «The Illusionists» θα αντιμετωπίσει στους Παγκόσμιους Τελικούς του φοιτητικού διαγωνισμού στο Παρίσι, ομάδες από όλο τον κόσμο.

Παράλληλα με τον τελικούς υπάρχει και το βραβείο «People’s Choice Award».

«Είμαστε οι Σοφία Βαλάρη, Μαριλένα Κρασάκη και Σωκράτης Χαρίσης …ή αλλιώς «The Illusionists team», η ομάδα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών που εκπροσωπεί την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού «Brandstorm 2014».

Το Βrandstorm εδώ και 22 χρόνια έχει ως στόχο να αναδείξει ιδέες και ταλέντα στο χώρο του marketing. Κάθε χρόνο, φοιτητές από όλο τον κόσμο καλούνται να σχεδιάσουν από το μηδέν ένα νέο προϊόν καθώς και όλη την επικοινωνιακή του καμπάνια, για ένα brand του ομίλου L’Oreal. Φέτος, είναι η σειρά της Kiehl’s, εταιρεία που ιδρύθηκε το 1851 στη Νέα Υόρκη και ειδικεύεται στα υψηλής ποιότητας προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και μαλλιών.

Στις 12 Ιουνίου στο Παρίσι, εμείς «The Illusionists team» εκπροσωπώντας την Ελλάδα, διεκδικούμε μια από τις τρείς πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 45 χώρες. Οι διακρίσεις αυτές αφορούν στην καινοτομία τόσο του προϊόντος όσο και της επικοινωνιακής του στρατηγικής.

Παράλληλα, διαγωνιζόμαστε και για το βραβείο «People’s Choice Award». Το βραβείο αυτό έχει αποκλειστικό στόχο να αναδείξει τη χώρα και το πανεπιστήμιο κάθε ομάδας, μέσω της δημιουργίας μιας αφίσας. Η αφίσα κάθε χώρας – την οποία επισυνάπτουμε- αναρτάται στην επίσημη σελίδα L’Oreal Brandstorm στο Facebook και για να αναδειχθεί νικητήρια πρέπει να συγκεντρώσει τα περισσότερα likes στο διάστημα από 26/5 έως και 6/6.


Πώς μπορείτε να μας υποστηρίξετε στο «People’s Choice Award» : 

1) Κάνοντας like στην αφίσα μας μέσα από την επίσημη Facebook σελίδα του L’Oreal Brandstorm
2) Κάνοντας share την αφίσα μας
3) Δίνοντας δημοσιότητα στην ενέργειά μας.»

Μπορείτε να κάνετε share την φωτογραφία και να κάνετε like πατώντας εδώ: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=651864674886346&set=pb.158771604195658.-2207520000.1401102120.&type=3&theater



Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών