17:20 | 4/6/14
Εύστοχη η επιλογή του παράλληλου κειμένου λέει η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων...
Δεν παρουσιάζουν δυσκολίες τα θέματα της Λογοτεχνίας αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων.
Το κείμενο, απόσπασμα από το διήγημα του Γ. Βιζυηνού – «Το αμάρτημα της μητρός μου» περιλαμβάνεται στην εξεταστέα ύλη ενώ οι ερωτήσεις που τέθηκαν ανταποκρίνονται στις δυνατότητες των μαθητών δεδομένου ότι μπορούν να αντληθούν απαντήσεις γι’ αυτές είτε από το διδακτικό βιβλίο είτε από το Βιβλίο του Καθηγητή.
Εύστοχη χαρακτηρίζεται από την Ένωση Φιλολόγων και η επιλογή του παράλληλου, αδίδακτου κειμένου [απόσπασμα από το έργο του Ι. Κονδυλάκη, «Οι άθλιοι των Αθηνών»] μέσω από το οποίο οι μαθητές έπρεπε να αναζητήσουν ομοιότητες (υιοθεσία, φτώχεια, κορίτσι κ.ά.) και διαφορές (αμοιβή, άτυπη υιοθεσία, εγκατάλειψη νηπίου κ.ά.) μεταξύ αυτού και του αποσπάσματος από το διήγημα του Γ. Βιζυηνού.
Δεν παρουσιάζουν δυσκολίες τα θέματα της Λογοτεχνίας αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων.
Το κείμενο, απόσπασμα από το διήγημα του Γ. Βιζυηνού – «Το αμάρτημα της μητρός μου» περιλαμβάνεται στην εξεταστέα ύλη ενώ οι ερωτήσεις που τέθηκαν ανταποκρίνονται στις δυνατότητες των μαθητών δεδομένου ότι μπορούν να αντληθούν απαντήσεις γι’ αυτές είτε από το διδακτικό βιβλίο είτε από το Βιβλίο του Καθηγητή.
Εύστοχη χαρακτηρίζεται από την Ένωση Φιλολόγων και η επιλογή του παράλληλου, αδίδακτου κειμένου [απόσπασμα από το έργο του Ι. Κονδυλάκη, «Οι άθλιοι των Αθηνών»] μέσω από το οποίο οι μαθητές έπρεπε να αναζητήσουν ομοιότητες (υιοθεσία, φτώχεια, κορίτσι κ.ά.) και διαφορές (αμοιβή, άτυπη υιοθεσία, εγκατάλειψη νηπίου κ.ά.) μεταξύ αυτού και του αποσπάσματος από το διήγημα του Γ. Βιζυηνού.
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων