Τεστ ανίχνευσης πιθανών μαθησιακών δυσκολιών για παιδιά 5-6 | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Τεστ ανίχνευσης πιθανών μαθησιακών δυσκολιών για παιδιά 5-6

14:20 | 4/6/14
Εκπαιδευτική πύλη ψυχαγωγίας και μάθησης για παιδιά...

Τετρακόσιες διαδραστικές ασκήσεις ψυχαγωγίας και μάθησης για παιδιά 3-7 ετών, 3 σταθμισμένα τεστ διάγνωσης μαθησιακών δυσκολιών για παιδιά 5-6 ετών, ασκήσεις πρώτης γραφής με χρήση ψηφιακού στιλό (digital pen) σε Tablet, ασκήσεις λογοθεραπευτικής παρέμβασης, υποστήριξη στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με χρήση βίντεο καθώς και σύστημα διαχείρισης για τη δημιουργία και ενσωμάτωση νέου υλικού προσφέρονται από τη διαδικτυακή πλατφόρμα «Αερόστατο» που υλοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου/Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά» (www.ilsp.gr).

Στη διεύθυνση www.mikrapaidia.gr μπορούν γονείς και εκπαιδευτικοί να βρουν υλικό ψυχαγωγίας και μάθησης για τα μικρά παιδιά. Η πρόσβαση είναι ανοικτή σε όλους.

Στόχος της πύλης είναι η ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων των παιδιών, καθώς και η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους μέσα από την ενίσχυση των νοητικών, συναισθηματικών, επικοινωνιακών και ψυχοκινητικών δεξιοτήτων τους. Τα μικρά παιδιά εξοικειώνονται με βασικές έννοιες και αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες μέσα από δραστηριότητες, οργανωμένες σε δέκα (10) θεματικές ενότητες: Μαθηματικά, Σχήματα, Μουσική, Ο εαυτός μου και οι άλλοι, Βασικές έννοιες, Οι φωνούλες της γλώσσας, Ξένες γλώσσες, Ανακαλύπτω τον κόσμο, Διαβάζω και Γράφω.

Ένας επιπλέον στόχος της πύλης είναι η έγκαιρη ανίχνευση και αξιολόγηση της μαθησιακής ετοιμότητας των μικρών παιδιών, έτσι ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα για τη σχολική ένταξη. Μέσα από τρία (3) σταθμισμένα τεστ ανίχνευσης πιθανών μαθησιακών δυσκολιών για παιδιά 5-6 ετών, οι γονείς ενημερώνονται για τις μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών τους σε θέματα Φωνολογικής Επίγνωσης, Γραμματικών δομών και Μνήμης και Συλλογισμών.

Παράλληλα, μέσα από τις ασκήσεις λογοθεραπευτικής παρέμβασης, η διαδικασία φωνολογικής διόρθωσης παίρνει τη μορφή ηλεκτρονικού παιχνιδιού.

Οι οδηγίες των ασκήσεων υποστηρίζονται από την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) με χρήση βίντεο, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες των μικρών παιδιών με κώφωση ή προβλήματα ακοής.

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών