Το σχέδιο στρατηγικής της Juicy Couture | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Το σχέδιο στρατηγικής της Juicy Couture

15:02 | 30/6/14
Την ανάπτυξή της στην Ευρώπη σε συνεργασία με τη Folli Follie, μέλος του ομίλου Authentic Brands Group, συνεχίζει η Juicy Couture...

Στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης του brand παγκοσμίως, προγραμματίζονται κινήσεις στρατηγικής για το επόμενο έτος.

Νέα καταστήματα Juicy Couture αναμένεται να ανοίξουν στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά στις αρχές του 2015. Θα βρίσκονται σε κεντρικούς δρόμους και σημαντικές πόλεις όπως είναι η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Βανκούβερ.

Τα νέα καταστήματα θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα Juicy Couture στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα οποία έχουν περάσει σε μια φάση σταδιακής κατάργησης καθώς ανήκαν σε προηγούμενο ιδιοκτήτη της μάρκας και δεν είναι πια αντιπροσωπευτικά της σημερινής εικόνας της μάρκας, αλλά ούτε και του οράματός του ομίλου ABG για την μελλοντική της ανάπτυξη.

Η Juicy Couture θα συνεχίσει την ανάπτυξη των περίπου 200 καταστημάτων σε βασικές αγορές, μέσω στρατηγικών συνεργασιών σε Ασία, Ευρώπη με τον όμιλο Folli Follie και τη Μέση Ανατολή με τη ΜΑF, ενώ άλλα 127 καταστήματα και σημεία πώλησης αναμένεται να εγκαινιαστούν τα επόμενα 5 χρόνια σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο.

Η συλλογή Juicy Couture Black Label αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω από τον όμιλο ABG με νέες προτάσεις σε εσώρουχα, παιδικά ρούχα και παπούτσια και με τον στόχο να εγκαινιαστούν αποκλειστικά καταστήματα για παιδικά ρούχα και εσώρουχα παγκοσμίως.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Authentic Brands Group κ. Jamie Salter τονίζει ότι «Ο στρατηγικός μας σχεδιασμός αποσκοπεί στην ενίσχυση του DNA της μάρκας με δυναμικό τρόπο σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η Juicy Couture».

Της Μαίρης. Ι. Παπακωνσταντίνου
Πηγή: real.gr

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών