21:39 | 31/7/14
Σύμφωνα με το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης προσφέρονται διαρκώς νέες υπηρεσίες...
Στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη που ξεκίνησε από τις αρχές του 2014 με την αναβάθμιση και την ενίσχυση των ΚΕΠ, αναφέρεται ανακοίνωση του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Όπως σημειώνεται, η ηλεκτρονική σύνδεση των ΚΕΠ με φορείς του Δημοσίου δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να εξυπηρετούνται από δημόσιες υπηρεσίες με μία μόνο αίτηση, με μία μόνο επίσκεψη, άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία.
Ενδεικτικά παρατίθενται στατιστικά στοιχεία για μια σειρά εγγράφων. Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία του, από τα τέλη Φεβρουαρίου έως τα μέσα Ιουλίου διεκπεραιώθηκαν ηλεκτρονικά 408.406 βεβαιώσεις οικογενειακής κατάστασης (απλές και ΟΓΑ), 186.356 βεβαιώσεις γέννησης και 580 βεβαιώσεις ιθαγένειας.
Από τις 27 Μαΐου έγιναν 158.280 αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ).
Από τον Ιανουάριο έως τα μέσα Ιουλίου εκδόθηκαν ηλεκτρονικά 12.957 ασφαλιστικές ενημερότητες και βεβαιώσεις οικοδομοτεχνικού έργου, 23.402 βεβαιώσεις αποδοχών συντάξεων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και πρώην ΤΑΠ-ΟΤΕ και 121 βεβαιώσεις αποδοχών συντάξεων και εκκαθαριστικά σημειώματα ΝΑΤ.
Από τον Ιούνιο έως τα μέσα Ιουλίου υποβλήθηκαν 1.257 αιτήσεις για ένταξη στο κοινωνικό, οικιακό τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας και σε ένα μήνα εκδόθηκαν 2.100 ηλεκτρονικά παράβολα.
Όπως σημειώνεται, το Υπουργείο διευρύνει συνέχεια τη δυναμική των ΚΕΠ, προκειμένου να μειώσει τη γραφειοκρατία και να προσφέρει διαρκώς νέες υπηρεσίες.
Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ΚΕΠ, χαρακτηριστικά αναφέρεται η δυνατότητα υποβολής αίτησης και μέσω ΚΕΠ για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών της ΔΕΗ με ΚΥΑ του υπουργού Δ. Μεταρρύθμισης και του υφ. ΠΕΚΑ από τις αρχές Μαΐου.
Στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη που ξεκίνησε από τις αρχές του 2014 με την αναβάθμιση και την ενίσχυση των ΚΕΠ, αναφέρεται ανακοίνωση του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Όπως σημειώνεται, η ηλεκτρονική σύνδεση των ΚΕΠ με φορείς του Δημοσίου δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να εξυπηρετούνται από δημόσιες υπηρεσίες με μία μόνο αίτηση, με μία μόνο επίσκεψη, άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία.
Ενδεικτικά παρατίθενται στατιστικά στοιχεία για μια σειρά εγγράφων. Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία του, από τα τέλη Φεβρουαρίου έως τα μέσα Ιουλίου διεκπεραιώθηκαν ηλεκτρονικά 408.406 βεβαιώσεις οικογενειακής κατάστασης (απλές και ΟΓΑ), 186.356 βεβαιώσεις γέννησης και 580 βεβαιώσεις ιθαγένειας.
Από τις 27 Μαΐου έγιναν 158.280 αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ).
Από τον Ιανουάριο έως τα μέσα Ιουλίου εκδόθηκαν ηλεκτρονικά 12.957 ασφαλιστικές ενημερότητες και βεβαιώσεις οικοδομοτεχνικού έργου, 23.402 βεβαιώσεις αποδοχών συντάξεων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και πρώην ΤΑΠ-ΟΤΕ και 121 βεβαιώσεις αποδοχών συντάξεων και εκκαθαριστικά σημειώματα ΝΑΤ.
Από τον Ιούνιο έως τα μέσα Ιουλίου υποβλήθηκαν 1.257 αιτήσεις για ένταξη στο κοινωνικό, οικιακό τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας και σε ένα μήνα εκδόθηκαν 2.100 ηλεκτρονικά παράβολα.
Όπως σημειώνεται, το Υπουργείο διευρύνει συνέχεια τη δυναμική των ΚΕΠ, προκειμένου να μειώσει τη γραφειοκρατία και να προσφέρει διαρκώς νέες υπηρεσίες.
Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ΚΕΠ, χαρακτηριστικά αναφέρεται η δυνατότητα υποβολής αίτησης και μέσω ΚΕΠ για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών της ΔΕΗ με ΚΥΑ του υπουργού Δ. Μεταρρύθμισης και του υφ. ΠΕΚΑ από τις αρχές Μαΐου.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα