19:39 | 28/7/14
Τι ζητά το Επαγγελματικό Επιμελητήριο της πόλης...
Την πλήρη απαξίωση της Θεσσαλονίκης στο πεδίο της επιβατηγού ναυτιλίας επιβεβαιώνουν οι πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Ναυτιλίας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, για την κατάργηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τη Λήμνο, όπως υποστηρίζει, με σημερινή ανακοίνωσή της, η διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου της πόλης.
«Το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας συνδέεται, πλέον, ακτοπλοϊκά μόνο με ορισμένα νησιά του Βορείου Αιγαίου, με συχνότητα μία φορά την εβδομάδα. Στην ουσία το επιβατηγό λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι "μαύρη τρύπα" στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας. Στην ουσία δεν υπάρχει», υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, όπου τονίζεται ότι οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να υποστηριχθούν, ακόμη και με την ανακήρυξή της ως άγονης γραμμής, σε ό,τι αφορά την ακτοπλοΐα.
Την πλήρη απαξίωση της Θεσσαλονίκης στο πεδίο της επιβατηγού ναυτιλίας επιβεβαιώνουν οι πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Ναυτιλίας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, για την κατάργηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τη Λήμνο, όπως υποστηρίζει, με σημερινή ανακοίνωσή της, η διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου της πόλης.
«Το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας συνδέεται, πλέον, ακτοπλοϊκά μόνο με ορισμένα νησιά του Βορείου Αιγαίου, με συχνότητα μία φορά την εβδομάδα. Στην ουσία το επιβατηγό λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι "μαύρη τρύπα" στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας. Στην ουσία δεν υπάρχει», υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, όπου τονίζεται ότι οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να υποστηριχθούν, ακόμη και με την ανακήρυξή της ως άγονης γραμμής, σε ό,τι αφορά την ακτοπλοΐα.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων