Μεγάλα τα κενά αλλά και τα πλεονάσματα στη δευτεροβάθμια | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Μεγάλα τα κενά αλλά και τα πλεονάσματα στη δευτεροβάθμια

16:48 | 29/8/14
Σε φιλολόγους, μαθηματικούς, φυσικούς τα κενά φθάνουν τα 1.444...

Σε 2.244 ανέρχονται τα κενά μετά τις αποσπάσεις και σε 2805 πλεονάσματα. Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν, σύμφωνα με τον αιρετό κ. Κορδή, ότι «οι αποσπάσεις δε δημιουργούν νέα κενά, αφού τελικά είχαμε 357 λιγότερα κενά και 1.337 λιγότερα πλεονάσματα. Τα εναπομείναντα κενά στους κλάδους ΠΕ02, 03, 04 είναι 1.444» . Τα λειτουργικά κενά πριν τις αποσπάσεις ήταν 2601 και τα πλεονάσματα 4142.

Αξίζει να σημειωθεί ότι 4.512 ήταν οι συνολικές αιτήσεις που κατέθεσαν οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εξ αυτών σύμφωνα με την πρόταση του ΚΥΣΔΕ ικανοποιούνται οι 2759 δηλαδή ποσοστό 61,14%.

Πιο συγκεκριμένα έγιναν 744 αποσπάσεις κατά προτεραιότητα και 2015 αποσπάσεις με μόρια από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ( 879 στην Α/θμια και 1136 στην Β/θμια). Το 2013-14 είχαν πραγματοποιηθεί συνολικά 2156 αποσπάσεις.

Ο κ. Κορδής μας ενημερώνει ότι παράλληλα πραγματοποιήθηκαν 89 αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, 8 αποσπάσεις σε Καλλιτεχνικά Σχολεία, 77 αποσπάσεις εκπαιδευτικών γενικών ειδικοτήτων και 56 αποσπάσεις εκπαιδευτικών μουσικής παιδείας σε αντίστοιχα Μουσικά Σχολεία. Τέλος πραγματοποιήθηκαν και 29 αμοιβαίες μεταθέσεις.

Αναμένεται η υπογραφή της απόφασης από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου (http://tinyurl.com/ohhsdof). Ο κ. Κορδής διαφώνησε με τον τρόπο διεξαγωγής των αποσπάσεων και κατά τη διαδικασία συζήτησης επί των αποσπάσεων τόνισε ότι: «Για όλους τους εκπαιδευτικούς που εντάσσονται σε αποσπάσεις κατά προτεραιότητα η θέση μας είναι να τους δοθούν αποσπάσεις ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΕΝΩΝ.

Με τον τρόπο αυτό τα ελάχιστα λειτουργικά κενά θα χρησιμοποιηθούν για να ικανοποιηθεί ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός αιτήσεων.

Παράλληλα δηλώσαμε ότι αποσπάσεις θα μπορούσαν να γίνουν και από πλεονασματικές σε πλεονασματικές περιοχές με στόχο οι εκπαιδευτικοί να έρθουν κοντά στον τόπο τους. Οι θέσεις μας αυτές δεν έγιναν αποδεκτές». 

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών