12:12 | 2/8/14
Τι θα γίνει με τις αναθέσεις των μαθημάτων...
Μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει προσληφθεί ένας μεγάλος αριθμός αναπληρωτών εκπαιδευτικών σύμφωνα με πληροφορίες του news.gr ώστε να καλυφθούν άμεσα τα κενά.
Ήδη το υπουργείο Παιδείας έχει ζητήσει από τα στελέχη εκπαίδευσης να καταγράψουν έγκαιρα τα κενά ώστε στις 11 Σεπτεμβρίου οι αναπληρωτές να βρίσκονται στις θέσεις τους. Η καταγραφή των κενών θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί έως τα τέλη Αυγούστου.
Θυμίζουμε ότι ο υφυπουργός Παιδείας έχει αναφέρει στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων ότι «μέχρι το τέλος Αυγούστου θα έχουμε τελειώσει με αυτές τις αποσπάσεις, έτσι ώστε το πρώτο 10ήμερο του Σεπτεμβρίου και πριν ακόμη ανοίξουν τα σχολεία να έχουμε κάνει την πρόσληψη πολύ μεγάλου ποσοστού των απαιτούμενων αναπληρωτών έτσι ώστε να έχουμε το απαραίτητο και αναγκαίο προσωπικό».
Ο μηχανισμός του υπουργείου Παιδείας έχει πάρει μπρος όσον αφορά τους αναπληρωτές που θα απαιτηθούν για τη λειτουργία των σχολείων και η κάλυψη των κενών είναι από τα κύρια θέματα στις συζητήσεις της πολιτικής ηγεσίας με τα στελέχη της εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες αλλά και με τον αιρετό της Αθμιας Εκπαίδευσης στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο έχουν εξασφαλιστεί 22.500 πιστώσεις. Οι 14.500 προέρχονται από το ΕΣΠΑ, 6.000 από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και τέλος 2.000 πιστώσεις προέρχονται από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Τις προθέσεις του υπουργείου Παιδείας για έγκαιρη πρόσληψη των αναπληρωτών ανέφερε και ο Διευθυντής της Ειδικής Αγωγής κατά τη συνάντηση που είχε με το Σύλλογο Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
Ωστόσο άλλο ένα γεγονός έρχεται να αναστατώσει μόνιμους και αναπληρωτές και αυτό έχει να κάνει με τη δυνατότητα των εκπαιδευτικών να διδάσκουν και άλλα μαθήματα πέρα από την ειδικότητά τους καθώς το θέμα αυτό συζητήθηκε στη συνάντηση που είχε ο υπουργός Παιδείας με στελέχη εκπαίδευσης της Αττικής.
Δεν γνωρίζουμε αν το υπουργείο Παιδείας θα εξετάσει τη διεύρυνση των αναθέσεων αλλά ο κ. Λοβέρδος σε γραπτή του απάντηση στη βουλή για τη διδασκαλία της ιστορίας από άλλες ειδικότητες είχε αναφέρει ότι γνωστοί πρακτικοί λόγοι επέβαλαν εδώ και δεκαετίες για την εύρυθμη εφαρμογή του προγράμματος το μάθημα (Ιστορία) να διδάσκεται σε δεύτερη ανάθεση και από εκπαιδευτικούς συγγενών ειδικοτήτων, οι οποίοι έχουν διδαχθεί είτε ελληνική είτε ευρωπαϊκή ιστορία και κατέχουν σε σημαντικό βαθμό τις απαραίτητες γνώσεις και τη σχετική διδακτική μεθοδολογία.
Ο κ. Λοβέρδος είχε τονίσει στην απάντησή του ότι « θα ήταν ευκταίο να αρθούν τα πάσης φύσεως πρακτικά εμπόδια, ώστε το μάθημα να διδάσκεται αποκλειστικά από αποφοίτους των Ιστορικών Τμημάτων των Φιλοσοφικών Σχολών και ήδη το ΙΕΠ έχει εισηγηθεί να μη διδάσκεται η Ιστορία ως Β ανάθεση από ειδικότητες ξένων γλωσσών, εφόσον δεν έχουν διδαχθεί Ελληνική Ιστορία».
Τα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση με εξέταση της διεύρυνσης των αναθέσεων. Αναμένουμε τις εξελίξεις επί του θέματος που ενδιαφέρει χιλιάδες αναπληρωτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς καθώς μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το τι εξετάζει το υπουργείο Παιδείας.
Μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει προσληφθεί ένας μεγάλος αριθμός αναπληρωτών εκπαιδευτικών σύμφωνα με πληροφορίες του news.gr ώστε να καλυφθούν άμεσα τα κενά.
Ήδη το υπουργείο Παιδείας έχει ζητήσει από τα στελέχη εκπαίδευσης να καταγράψουν έγκαιρα τα κενά ώστε στις 11 Σεπτεμβρίου οι αναπληρωτές να βρίσκονται στις θέσεις τους. Η καταγραφή των κενών θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί έως τα τέλη Αυγούστου.
Θυμίζουμε ότι ο υφυπουργός Παιδείας έχει αναφέρει στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων ότι «μέχρι το τέλος Αυγούστου θα έχουμε τελειώσει με αυτές τις αποσπάσεις, έτσι ώστε το πρώτο 10ήμερο του Σεπτεμβρίου και πριν ακόμη ανοίξουν τα σχολεία να έχουμε κάνει την πρόσληψη πολύ μεγάλου ποσοστού των απαιτούμενων αναπληρωτών έτσι ώστε να έχουμε το απαραίτητο και αναγκαίο προσωπικό».
Ο μηχανισμός του υπουργείου Παιδείας έχει πάρει μπρος όσον αφορά τους αναπληρωτές που θα απαιτηθούν για τη λειτουργία των σχολείων και η κάλυψη των κενών είναι από τα κύρια θέματα στις συζητήσεις της πολιτικής ηγεσίας με τα στελέχη της εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες αλλά και με τον αιρετό της Αθμιας Εκπαίδευσης στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο έχουν εξασφαλιστεί 22.500 πιστώσεις. Οι 14.500 προέρχονται από το ΕΣΠΑ, 6.000 από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και τέλος 2.000 πιστώσεις προέρχονται από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Τις προθέσεις του υπουργείου Παιδείας για έγκαιρη πρόσληψη των αναπληρωτών ανέφερε και ο Διευθυντής της Ειδικής Αγωγής κατά τη συνάντηση που είχε με το Σύλλογο Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
Ωστόσο άλλο ένα γεγονός έρχεται να αναστατώσει μόνιμους και αναπληρωτές και αυτό έχει να κάνει με τη δυνατότητα των εκπαιδευτικών να διδάσκουν και άλλα μαθήματα πέρα από την ειδικότητά τους καθώς το θέμα αυτό συζητήθηκε στη συνάντηση που είχε ο υπουργός Παιδείας με στελέχη εκπαίδευσης της Αττικής.
Δεν γνωρίζουμε αν το υπουργείο Παιδείας θα εξετάσει τη διεύρυνση των αναθέσεων αλλά ο κ. Λοβέρδος σε γραπτή του απάντηση στη βουλή για τη διδασκαλία της ιστορίας από άλλες ειδικότητες είχε αναφέρει ότι γνωστοί πρακτικοί λόγοι επέβαλαν εδώ και δεκαετίες για την εύρυθμη εφαρμογή του προγράμματος το μάθημα (Ιστορία) να διδάσκεται σε δεύτερη ανάθεση και από εκπαιδευτικούς συγγενών ειδικοτήτων, οι οποίοι έχουν διδαχθεί είτε ελληνική είτε ευρωπαϊκή ιστορία και κατέχουν σε σημαντικό βαθμό τις απαραίτητες γνώσεις και τη σχετική διδακτική μεθοδολογία.
Ο κ. Λοβέρδος είχε τονίσει στην απάντησή του ότι « θα ήταν ευκταίο να αρθούν τα πάσης φύσεως πρακτικά εμπόδια, ώστε το μάθημα να διδάσκεται αποκλειστικά από αποφοίτους των Ιστορικών Τμημάτων των Φιλοσοφικών Σχολών και ήδη το ΙΕΠ έχει εισηγηθεί να μη διδάσκεται η Ιστορία ως Β ανάθεση από ειδικότητες ξένων γλωσσών, εφόσον δεν έχουν διδαχθεί Ελληνική Ιστορία».
Τα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση με εξέταση της διεύρυνσης των αναθέσεων. Αναμένουμε τις εξελίξεις επί του θέματος που ενδιαφέρει χιλιάδες αναπληρωτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς καθώς μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το τι εξετάζει το υπουργείο Παιδείας.
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων