Ηλεκτρονικό σύστημα εγγραφών στο ΑΠΘ | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Ηλεκτρονικό σύστημα εγγραφών στο ΑΠΘ

15:52 | 12/9/14
Ηλεκτρονικό σύστημα εγγραφών στο ΑΠΘ
Οδηγίες για την απόκτηση πρόσβασης στις νέες υπηρεσίες...

Με μήνυμα SMS στο κινητό τους τηλέφωνο ενημερώνονται από χθες οι πρωτοετείς φοιτητές του ΑΠΘ για τη νέα, ηλεκτρονική διαδικασία εγγραφής που για πρώτη φορά, λειτουργεί από φέτος στο ίδρυμα.

Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης θέτει σε εφαρμογή ηλεκτρονικό σύστημα εγγραφών για το σύνολο των πρωτοετών φοιτητών του. Μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον, ο πρωτοετής φοιτητής έχει τη δυνατότητα, γρήγορα και εύκολα, με τρία απλά βήματα, να συμπληρώσει ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής, να δημιουργήσει τον ιδρυματικό λογαριασμό του, με τον οποίο έχει πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου για θέματα που προκύπτουν καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών, καθώς επίσης και να αποκτήσει την ακαδημαϊκή του ταυτότητα.

Τα οφέλη που προκύπτουν, τόσο για τους πρωτοετείς φοιτητές, όσο και για το ΑΠΘ είναι μεγάλα. Συγκεκριμένα, οι πρωτοετείς φοιτητές ωφελούνται από την ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής στις θυρίδες των Γραμματειών, από την άμεση απόκτηση βεβαίωσης εγγραφής, καθώς και ιδρυματικού λογαριασμού, από την πρώτη μέρα εγγραφής τους (κατάθεσης των δικαιολογητικών) και άρα πρόσβαση στο σύνολο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που απολαμβάνουν οι φοιτητές του ΑΠΘ (e-learning, Student Information System, νησίδες υπολογιστών, κ.λ.π.).

Με την εφαρμογή του νέου συστήματος εγγραφών, οι Γραμματείες απαλλάσσονται από την καταχώρηση στοιχείων και άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες και επικεντρώνονται στον έλεγχο των δικαιολογητικών εγγραφής. Έτσι, εξοικονομούνται κονδύλια και ανθρώπινοι πόροι σε μια εποχή που το ΑΠΘ υποφέρει από υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση. Το σημαντικότερο κέρδος, όμως, για το Αριστοτέλειο είναι πως διατηρεί την πρωτοπορία στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση μεταξύ των ελληνικών πανεπιστημίων, παρέχοντας ολοένα και πιο ποιοτικές υπηρεσίες προς τους φοιτητές του και διασφαλίζοντας ταυτόχρονα εναλλακτικές μεθόδους άμεσης επικοινωνίας μαζί τους.

Ύστερα από την αποστολή 5.809 μηνυμάτων SMS στους πρωτοετείς φοιτητές του Α.Π.Θ., 1.335 πρωτοετείς έχουν εισάγει τα στοιχεία τους στο σύστημα και απομένει η επίσκεψή τους στις Γραμματείες για την κατάθεση των δικαιολογητικών.

Το σύστημα αναπτύχθηκε από Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Α.Π.Θ., σε συνεργασία με το Τμήμα Σπουδών και είναι διαθέσιμο μέσα από την ιστοσελίδα http://register.auth.gr.


Πιο αναλυτικά

Για την εγγραφή του στο τμήμα εισαγωγής πρέπει να προηγηθεί η επίσκεψη στο δικτυακό τόπο http://register.auth.gr.

Ο φοιτητής αφού διαβάσει τις οδηγίες θα δηλώσει μια σειρά στοιχείων και για αυτό θα πρέπει να γνωρίζει τα ακόλουθα όπως σημειώνει το ΑΠΘ:


Βήμα 1ο

Για να συμπληρώσεις την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής πρέπει να διαθέτεις τα ακόλουθα στοιχεία:

- Τον Κωδικό Υποψηφίου Πανελληνίων Εξετάσεων που αναγράφεται στο καρτελάκι ταυτότητας υποψηφίου των πανελλαδικών εξετάσεων,

- το απολυτήριο σου,

- τον αριθμό δημοτολογίου σου (μόνο για έλληνες πολίτες) αναγράφεται στην αστυνομική ταυτότητα με συντομογραφία Α.Δ.,

- τον Αριθμό Μητρώου Αρρένων (μόνο για άνδρες έλληνες πολίτες) αναγράφεται στο Απολυτήριο Λυκείου ή στο πιστοποιητικό γέννησης,

- την αστυνομική σου ταυτότητα (το διαβατήριο για αλλοδαπούς-αλλογενείς, η κυπριακή ταυτότητα για Κύπριους),

- το ΑΜΚΑ σου (μόνο για έλληνες πολίτες) που μπορείς να το δεις από την ιστοσελίδα http://www.amka.gr/AMKAGR

Αν δεν διαθέτεις ΑΜΚΑ απαιτείται έκδοση από ΚΕΠ (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών)

- τον προσωπικό σου αριθμό κινητού τηλεφώνου. Σε αυτόν τον αριθμό θα αποσταλούν με SMS αργότερα οι κωδικοί για τη δημιουργία του ιδρυματικού σου λογαριασμού μια προσωπική σου διεύθυνση email που θα χρησιμοποιηθεί για την επικοινωνία μαζί σου μόνο στο στάδιο της εγγραφής.

Αν δεν διαθέτεις θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσεις π.χ. gmail, yahoo mail, outlook.com. Μετά την εγγραφή σου θα αποκτήσεις email στο πανεπιστήμιο


Βήμα 2ο

Μετά την οριστική αποθήκευση μπορείς να εκτυπώσεις τη συμπληρωμένη δήλωση σου και να την υπογράψεις. Παράλληλα, τη λαμβάνεις στο email που δήλωσες στο Βήμα 2.

Επισκέψου την γραμματεία σου μέσα στην προθεσμία εγγραφών με εκτυπωμένη και υπογεγραμμένη την αίτηση εγγραφής, όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και την αστυνομική σου ταυτότητα ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο να αποδεικνύονται τα ονομαστικά σου στοιχεία και η ακριβής ημερομηνία γέννησης.


Βήμα 3ο

Μετά την αποχώρηση σου από τη Γραμματεία θα περιμένεις να λάβεις εντός 5 εργάσιμων ημερών ένα SMS το οποίο θα περιέχει 2 αριθμούς (θα αναφέρονται ως ΑΠΜ και ΟΤΡ). Με αυτούς τους αριθμούς επισκέψου πάλι την ιστοσελίδα http://register.auth.gr και πάτησε Ιδρυματικός λογαριασμός για να δημιουργήσεις τον ιδρυματικό σου λογαριασμό που θα χρησιμοποιείς κατά τη διάρκεια των σπουδών σου για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, π.χ. ηλεκτρονική δήλωση μαθημάτων, δημιουργία ακαδημαϊκής ταυτότητας.


Βήμα 4ο

Ως νέοι φοιτητές που μόλις έχετε κάνει εγγραφή στο Τμήμα/Σχολή σας, έχετε ήδη παραλάβει το SMS που περιέχει δύο αριθμούς, το ΑΠΜ και το OTP (Δεν έχω ΑΠΜ και OTP!). Με τα στοιχεία αυτα μπορείτε να δημιουργήστε τον Ιδρυματικό σας Λογαριασμό στο ΑΠΘ ηλεκτρονικά


Ο ιδρυματικός λογαριασμός σάς δίνει πρόσβαση σε υπηρεσίες eUniversity που περιλαμβάνουν:

- Δηλώσεις μαθημάτων και εγγραφή εξαμήνου.

- Προβολή βαθμολογιών.

- Ανακοινώσεις Τμήματος-Σχολής.

- Επιλογή συγγραμμάτων.

- Έκδοση Φοιτητικής Ταυτότητας


Ακόμη, δίνει πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΠΘ:

- Email και wifi.

- Προσωπικές ιστοσελίδες και ιστολόγιο.

- Προσωπικό αποθηκευτικό χώρο.

- Πρόσβαση σε νησίδες υπολογιστών.

- Λογισμικό.

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών