Στα τέλη του 2015 η γραμμή του μετρό «Άλσος Βεΐκου-Γουδή» | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Στα τέλη του 2015 η γραμμή του μετρό «Άλσος Βεΐκου-Γουδή»

15:40 | 25/9/14
Στα τέλη του 2015 η γραμμή του μετρό «Άλσος Βεΐκου-Γουδή»

Οι συρμοί θα κινούνται χωρίς οδηγό

Στα τέλη του 2015 αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή της πρώτης φάσης της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας «Άλσος Βεΐκου-Γουδή».

Το μήκος της νέας γραμμής θα είναι περίπου 13 χλμ, με 14 τελικά σταθμούς, και όχι εννιά όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, ενώ οι συρμοί της γραμμής θα κινούνται χωρίς οδηγό.

Αυτά ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε συνέντευξη Τύπου, στην οποία παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρήστος Τσίτουρας.

Η νέα γραμμή θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο και θα αναμένεται να ολοκληρωθεί σε επτά χρόνια.

Όπως ανέφερε ο κ. Χρυσοχοΐδης, το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής, που θα ξεκινήσει από το Άλσος Βεΐκου και θα καταλήξει στο Γουδή, περνώντας μέσα από πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι και την περιοχή του Ζωγράφου, θα εξυπηρετεί 220.0000 επιβάτες ημερησίως.

Σημαντικά θα είναι και τα περιβαλλοντικά οφέλη, καθώς υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λεκανοπέδιου 53.000 λιγότερα ΙΧ αυτοκίνητα την ημέρα.

Για πολύ σημαντικό έργο έκανε λόγο ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. «Η γραμμή 4 καλύπτει ένα εμφανές κενό» τόνισε, σημειώνοντας ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική και η διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες.

Ο προϋπολογισμός του συγκεκριμένου έργου θα ανέλθει στα 1,2-1,3 δισ. ευρώ, και οι πόροι θα εξασφαλιστούν μέσω δανείων από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (800 εκατ.) και από το ΕΣΠΑ της περιόδου2014–2020).

Η γραμμή 4, όταν ολοκληρωθεί στο σύνολο της (θα φτάσει δηλαδή μέχρι τη Λυκόβρυση, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός), θα έχει μήκος 32 χλμ, με 30 σταθμούς και προϋπολογισμό 3,3 δισ. ευρώ. Περισσότεροι από 500.000 επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα μειωθούν κατά 480 τόνους ημερησίως.

Με την ολοκλήρωση της Α φάσης, 17 συρμοί, όλοι νέας τεχνολογίας, που θα κινούνται χωρίς οδηγό, θα εξυπηρετούν τη νέα γραμμή, ενώ όταν θα κατασκευασθεί και θα λειτουργήσει μέχρι τη Λυκόβρυση, οι συρμοί θα φτάσουν τους 38.


Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών