Σεμινάρια για εξαγωγές από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε 20 μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Πελοποννήσου | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Σεμινάρια για εξαγωγές από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε 20 μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Πελοποννήσου

14:39 | 16/10/14
Σεμινάρια για εξαγωγές από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε 20 μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Πελοποννήσου

«Μαθητές» για δύο μήνες θα ξαναγίνουν 20 επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων της Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας με πρωτοβουλία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Πρόκειται για το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Συμβουλευτικής σε θέματα εξωστρέφειας που εμπνεύστηκε η εταιρία με στόχο μικρομεσαίες επιχειρήσεις της περιοχής να αποκτήσουν εφόδια για να επεκταθούν στις αγορές του εξωτερικού.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει συνολικά 160 εκπαιδευτικές ώρες και θα ολοκληρωθεί σε δύο φάσεις, η πρώτη ομαδικής και η δεύτερη ατομικής συμβουλευτικής. Οι συμμετέχοντες, που προέρχονται από τον αγροδιατροφικό κλάδο, αναμένεται να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις για την αξιολόγηση της εξαγωγικής ετοιμότητας της επιχείρησής τους και τον προγραμματισμό της εξαγωγικής τους δραστηριότητας. Στο τέλος, κάθε επιχείρηση θα αποκτήσει ένα εξατομικευμένο βασικό εξαγωγικό πλάνο.

Το Πρόγραμμα, που υλοποιείται σε συνεργασία με την ΕΕΔΕ και με την αιγίδα του Επιμελητηρίου Αχαΐας, εντάσσεται στην πλατφόρμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας «εφοδιΑΖουμε», που έχει δημιουργηθεί με στόχο να προσφέρει υποστήριξη, κατάρτιση και τεχνογνωσία σε νέους, επιχειρηματίες και παραγωγούς κριθαριού στις πόλεις που βρίσκονται οι μονάδες της εταιρίας, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα. Με αυτήν την στρατηγική, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συνεχίζει να συμβάλλει σε ένα βιώσιμο μέλλον, με πρωτοβουλίες που προωθούν την υγιή επιχειρηματικότητα, τη συνεργασία και την αλληλοϋποστήριξη των συμμέτοχων της.

Η Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κα Έλλη Παναγιωτοπούλου, ανέφερε σχετικά: «Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία επιδιώκουμε με πράξεις να βρισκόμαστε δίπλα στις υγιείς επιχειρήσεις που θέλουν να εξελιχθούν και για το λόγο αυτό σχεδιάζουμε προγράμματα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Η συνεχής επιμόρφωση, ειδικότερα στον τομέα των εξαγωγών, πιστεύουμε ότι μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, πιο αποτελεσματικές, πιο σύγχρονες και πιο αποδοτικές, αποτελώντας τη βάση για μια πετυχημένη διεθνή τους πορεία».

Η ομαδική συμβουλευτική και εκπαίδευση θα πραγματοποιείται κάθε δεύτερη Παρασκευή και Σάββατο του μήνα στους χώρους της ΕΕΔΕ στην Πάτρα, ενώ η ατομική συμβουλευτική θα πραγματοποιηθεί στο χώρο της κάθε επιχείρησης, ύστερα από συνεννόηση με τον εξειδικευμένο σύμβουλο.

Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Pils, Amstel Bock, Amstel Radler, Amstel Free, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, Fischer, ΒΙΟΣ 5, Buckler και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ. Παράλληλα, εισάγει γνωστές μάρκες όπως: Sol, Mc Farland, Erdinger, Affligem, Murphy's, Duvel, Chimay και άλλες. Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη & Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη & Πάτρα. Παράλληλα, διαθέτει μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.

Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα τις σε 20 χώρες και στις 5 ηπείρους.

Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρία επενδύει επί σειρά ετών στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση του αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.

Στα εργοστάσια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας λειτουργεί βιολογικός καθαρισμός, ανακυκλώνεται περισσότερο από το 99% των απορριμμάτων ενώ, με βάση συγκεκριμένους δείκτες, γίνεται σταθερή πρόοδος σχετικά με τη μείωση των πόρων ενέργειας (ηλεκτρική, θερμική και νερό) και των ρύπων βάσης. Επιπλέον, από το 2008 επικοινωνεί το πρόγραμμα επαναχρησιμοποίησης των επιστρεφόμενων φιαλών, που αποτελεί μία συμπεριφορά ακόμα πιο φιλική προς το περιβάλλον και από την ανακύκλωση.

Στο πλαίσιο της σχέσης με την κοινωνία και τις τοπικές κοινότητες, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει να επιδείξει έντονη συνεισφορά. Παράλληλα, η συμμετοχή στα κοινωνικά, αθλητικά και πολιτιστικά δρώμενα αποτελεί σημαντικό άξονα της δραστηριότητας της εταιρίας. Ήταν Μέγας Χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στην Αθήνα, ενώ από το 2005 χορηγεί την πιο δημοφιλή αθλητική διοργάνωση, το UEFA Champions League και στηρίζει το ελληνικό ποδόσφαιρο, χορηγώντας την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου. Παράλληλα, μέσω της Heineken, προσφέρει τη δυνατότητα στους λάτρεις της καλής ξένης μουσικής να απολαμβάνουν μοναδικές μουσικές βραδιές, ενώ, μέσω της Amstel, υποστηρίζει την καλή ελληνική μουσική και πολλά ακόμα πολιτιστικά δρώμενα της χώρας.

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών