13:28 | 3/11/14
Θέμα ημερών είναι η εγκατάσταση αναδόχου και η έναρξη εργασιών του έργου κατασκευής αγκυροβολίου για μέγα γιοτ στη βόρεια λιμενολεκάνη του «παλιού» λιμανιού
Η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Πατρών φιλοδοξεί να εισέλθει στην αγορά των μεγάλων τουριστικών σκαφών, επενδύοντας στις υπάρχουσες υποδομές, τις οποίες θα βελτιώσει χωρίς να επαιτήσει για κρατική χρηματοδότηση.Ο ανάδοχος του έργου τακτοποιεί τα διαδικαστικά ζητήματα και ετοιμάζεται να εγκατασταθεί, μπορεί και εντός της τρέχουσας εβδομάδας.
Ο διαγωνισμός για την επιλογή αναδόχου ολοκληρώθηκε στα μέσα του καλοκαιριού. Υποβλήθηκε ένσταση από συνυποψήφιο σχήμα, η οποία απορρίφθηκε. Στη συνέχεια ο ΟΛΠΑ επικύρωσε το πρακτικό της επιτροπής διενέργειας διαγωνισμού και κατακύρωσε το έργο στη μειοδότρια κοινοπραξία (Παπαγεωργίου Κυριάκος - Χάιδας Σπύρος) με έκπτωση 40,54%.
Το έργο έχει προϋπολογισμό 410.000,00€ και τα χρήματα για την κατασκευή του προέρχονται από πόρους του ΟΛΠΑ. Η μαρίνα για μέγα γιοτ θα εκτείνεται από το ύψος της Αγίου Νικολάου μέχρι το ντοκ «9» και θα παρέχεται δυνατότητα ελλιμενισμού 19 μεγάλων σκαφών (ή περισσότερων μικρότερων).
Η απόφαση του ΟΛΠΑ να εισέλθει στον κλάδο υπηρεσιών γιότινγκ προέκυψε μέσα από μελέτη (Data RC), η οποία έδειξε ότι η Πάτρα διαθέτει λιμενικές υποδομές ικανές να δημιουργήσουν μαρίνα μεγάλων τουριστικών σκαφών με ελάχιστες παρεμβάσεις. Επίσης, εκτιμήθηκε ότι υπάρχουν υποστηρικτικές υποδομές σε υπηρεσίες και προϊόντα, υποδομές ασφάλειας σκαφών και ασφάλειας ISPS με σχέδιο ασφάλειας λιμενικών εγκαταστάσεων, και σχέδιο υποδοχής υγρών και στερεών αποβλήτων.
Η διοίκηση του Οργανισμού έχει δηλώσει ότι η μαρίνα για τα μέγα γιοτ δεν σημαίνει ότι η υποδομή θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για σκάφη άνω των 40 μέτρων, αλλά και για μικρότερα από 20 μέτρα.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ
Πηγή: pelop.gr
Σχετικές ετικέτες:ΑχαΐαΠάτραΠελοπόννησος
Σχετικά άρθρα