13:24 | 14/11/14
Σε φιλολόγους, καθηγητές αγγλικών και καλλιτεχνικών τα περισσότερα κενά
Πιστώσεις αναζητά σύμφωνα με πληροφορίες το Υπουργείο Παιδείας είτε μέσω του ΕΣΠΑ είτε μέσω του Προγράμματος των Δημοσίων Επενδύσεων για να καταφέρει να προσλάβει αναπληρωτές.Άλλη μια πηγή χρηματοδότησης είναι και οι άδειες άνευ αποδοχών που ανέρχονται σε 840. Ωστόσο υπάρχουν τεχνικά προβλήματα για την αξιοποίησή τους που αν ξεπεραστούν θα δώσουν λύσεις στο πρόβλημα των κενών.
Τα κενά και στις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης ξεπερνούν τα 2.500 που σε συνδυασμό με την έλλειψη πιστώσεων οδήγησαν το Υπουργείο να σκεφτεί τις λύσεις του εθελοντισμού και των προσλήψεων μέσω ΟΑΕΔ. Σύμφωνα με πληροφορίες μας ο εθελοντισμός μάλλον εγκαταλείπεται ως λύση κάλυψης των κενών ενώ και για προσλήψεις μέσω του ΟΑΕΔ υπάρχουν ενστάσεις.
Το θέμα είναι αν θα καταφέρει το Υπουργείο να εξασφαλίσει άμεσα νέες πιστώσεις ή θα πρέπει να περιμένει τον Ιανουάριο του 2015 για να εξασφαλίσει χρήματα. Ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ κ. Κορδής αναφέρει σε ενημερωτικό του ότι «στην πράξη θα φανεί αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί άμεσα!»
Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τον αιρετό , η Βθμια αριθμεί 1.115 κενά πλήρους και μειωμένου ωραρίου. Μεγάλος είναι ο αριθμός των κενών σε ειδικότητες όπως είναι οι καθηγητές καλλιτεχνικών, αγγλικών, φιλόλογοι, μουσικοί και θεολόγοι ενώ κενά αριθμούν συνολικά 34 ειδικότητες.
Στελέχη του Υπουργείου μας ενημέρωσαν ότι υπάρχει κινητικότητα για προσλήψεις αναπληρωτών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση χωρίς όμως να μπορέσουν να μας δώσουν περισσότερες πληροφορίες.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
|
ΠΛΗΡΟΥΣ
|
ΜΕΙΩΜΕΝΟ
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
1. ΠΕ08.00
|
71
|
34
|
105
|
2. ΠΕ06.00
|
70
|
26
|
96
|
3. ΠΕ02.00
|
78
|
17
|
95
|
4. ΠΕ16.01
|
68
|
25
|
93
|
5. ΠΕ01.00
|
63
|
19
|
82
|
6. ΠΕ09.00
|
51
|
15
|
66
|
7. ΠΕ19.00
|
54
|
10
|
64
|
8. ΠΕ14.04
|
52
|
11
|
63
|
9. ΠΕ07.00
|
33
|
17
|
50
|
10. ΠΕ04.01
|
37
|
11
|
48
|
11. ΠΕ04.04
|
23
|
15
|
38
|
12. ΠΕ10.00
|
26
|
3
|
29
|
13. ΠΕ03.00
|
21
|
7
|
28
|
14. ΠΕ17.02
|
21
|
6
|
27
|
15. ΠΕ15.00
|
17
|
7
|
24
|
16. ΠΕ11.00
|
12
|
9
|
21
|
17. ΠΕ05.00
|
14
|
6
|
20
|
18. ΠΕ17.03
|
14
|
5
|
19
|
19. ΠΕ04.02
|
14
|
2
|
16
|
20. ΠΕ 18.02
|
12
|
4
|
16
|
21. ΠΕ12.04
|
14
|
14
|
|
22. ΠΕ13.00
|
12
|
2
|
14
|
23. ΠΕ18.12
|
12
|
2
|
14
|
24. ΠΕ18.18
|
9
|
1
|
10
|
25. ΠΕ12.05
|
9
|
9
|
|
26. ΠΕ17.01
|
9
|
9
|
|
27. ΠΕ18.23
|
9
|
9
|
|
28. ΠΕ17.04
|
8
|
1
|
9
|
29. ΠΕ18.36
|
8
|
8
|
|
30. ΠΕ04.05
|
6
|
2
|
8
|
31. ΠΕ12.01
|
3
|
3
|
|
32. ΠΕ12.06
|
2
|
1
|
3
|
33. ΠΕ16.02
|
0
|
2
|
2
|
34. ΠΕ18.08
|
1
|
1
|
Πηγή: αιρετός στο ΚΥΣΔΕ κ. Κορδής
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδαΕΣΠΑκαθηγητέςκαθηγητές αγγλικώνυπουργείο Παιδείας
Σχετικά άρθρα