17:57 | 14/1/15
Αναμένονται 3.657 θέσεις ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Η διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια συνοδεύτηκε, όπως δήλωσαν αιρετοί και εκπαιδευτικοί, από έλλειψη διαφάνειας καθώς σε κανένα στάδιο δεν ανακοινώθηκαν τα μόρια των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών.
Μέσα από το άρθρο «Το χρονικό των υποχρεωτικών μετατάξεων» παρουσιάσαμε το ιστορικό τους από τον Αύγουστο του 2013 μέχρι και το Δεκέμβριο του 2014 και καταγράψαμε τα προβλήματα. Ένα από αυτά ήταν και η έλλειψη οργανικών θέσεων. Το πρόβλημα αυτό επιχειρεί να λύσει το υπουργείο Παιδείας λίγες μέρες πριν τις εκλογές σύμφωνα με πληροφορίες. Ό,τι λοιπόν δεν έγινε σε 1,5 χρόνο φαίνεται να γίνεται μέσα σε μερικά 24ωρα και μάλιστα σε προεκλογική περίοδο.
Να σημειώσουμε ότι σε δελτίο Τύπου της η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας τόνιζε ότι η μόνη διαδικασία που εκκρεμεί, δυο εβδομάδες πριν τη διεξαγωγή των Βουλευτικών Εκλογών, είναι η δημοσιοποίηση των πινάκων με τη μοριοδότηση των περίπου 4.000 αιτούντων μετάταξη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και τα αποτελέσματα της εξέτασης των ενστάσεων, όπως εδώ και ενάμιση χρόνο έχουν επανειλημμένα ζητήσει οι συνδικαλιστικές και επιστημονικές ενώσεις των εκπαιδευτικών και η οργάνωση «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΕΛΛΑΣ».
Ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ κ. Κορδής δήλωσε ότι «είναι αδιανόητο 10 μέρες πριν τις εκλογές και ενώ οι συνάδελφοι περίμεναν 18 μήνες και ουσιαστικά τους εξαπάτησαν και ήταν στον αέρα, να προχωρούν σε ενέργειες για τη σύσταση των οργανικών».
«Με τη σύσταση οργανικών νομιμοποιείται όλη αυτή η διαδικασία και είναι προφανές πως τίθεται θέμα νομιμότητας από την άποψη ότι υπάρχει υπηρεσιακή μεταβολή που απαγορεύεται από τις εκλογές. Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να γίνει ήταν η ανακοίνωση της μοριοδότησης των μεταταχθέντων», τόνισε ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ.
Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής δήλωσαν ότι επιφυλάσσονται να διατυπώσουν τη γνώμη τους μόλις δημοσιευτεί η απόφαση στο ΦΕΚ. Το ΔΣ δεν τοποθετείται σε προχειρότητες και φημολογίες αλλά σε επίσημα νομικά κείμενα.
Παράλληλα μας ενημέρωσαν ότι ακόμα περιμένουν την απάντηση από τον υπουργό Παιδείας για το πως είναι δυνατόν να συμπεριλαμβάνεται στην 6η φάση μετατάξεων εκπαιδευτικών και η μετάταξη εκπαιδευτικού Γερμανικής Φιλολογίας από τη Δευτεροβάθμια Πέλλας, ενώ στις προηγούμενες πέντε φάσεις (επί της θητείας του καθηγητή Κ. Αρβανιτόπουλου στο Υ.ΠΑΙ.Θ) δε συνέβη κάτι παρόμοιο.
Να σημειώσουμε ότι για τη σύσταση των οργανικών θέσεων απαιτείται, πέρα από τον υπουργό Παιδείας να υπογράψει και ο κ. Σταϊκούρας.
Όπως προειπώθηκε ο υπουργός Παιδείας έχει υπογράψει από μέρους του τη σύσταση 3.657 οργανικών θέσεων. Αυτές κατανέμονται ως ακολούθως σύμφωνα με πίνακα που κοινοποίησε ο αιρετός στο ΚΥΣΠΕ κ. Μπράτης μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook. Στην ίδια ανάρτηση ενημερώνει ότι υπογράφτηκε η σύσταση και έχει προωθηθεί στον κ. Σταϊκούρα.
Μέσα από το άρθρο «Το χρονικό των υποχρεωτικών μετατάξεων» παρουσιάσαμε το ιστορικό τους από τον Αύγουστο του 2013 μέχρι και το Δεκέμβριο του 2014 και καταγράψαμε τα προβλήματα. Ένα από αυτά ήταν και η έλλειψη οργανικών θέσεων. Το πρόβλημα αυτό επιχειρεί να λύσει το υπουργείο Παιδείας λίγες μέρες πριν τις εκλογές σύμφωνα με πληροφορίες. Ό,τι λοιπόν δεν έγινε σε 1,5 χρόνο φαίνεται να γίνεται μέσα σε μερικά 24ωρα και μάλιστα σε προεκλογική περίοδο.
Να σημειώσουμε ότι σε δελτίο Τύπου της η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας τόνιζε ότι η μόνη διαδικασία που εκκρεμεί, δυο εβδομάδες πριν τη διεξαγωγή των Βουλευτικών Εκλογών, είναι η δημοσιοποίηση των πινάκων με τη μοριοδότηση των περίπου 4.000 αιτούντων μετάταξη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και τα αποτελέσματα της εξέτασης των ενστάσεων, όπως εδώ και ενάμιση χρόνο έχουν επανειλημμένα ζητήσει οι συνδικαλιστικές και επιστημονικές ενώσεις των εκπαιδευτικών και η οργάνωση «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΕΛΛΑΣ».
Ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ κ. Κορδής δήλωσε ότι «είναι αδιανόητο 10 μέρες πριν τις εκλογές και ενώ οι συνάδελφοι περίμεναν 18 μήνες και ουσιαστικά τους εξαπάτησαν και ήταν στον αέρα, να προχωρούν σε ενέργειες για τη σύσταση των οργανικών».
«Με τη σύσταση οργανικών νομιμοποιείται όλη αυτή η διαδικασία και είναι προφανές πως τίθεται θέμα νομιμότητας από την άποψη ότι υπάρχει υπηρεσιακή μεταβολή που απαγορεύεται από τις εκλογές. Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να γίνει ήταν η ανακοίνωση της μοριοδότησης των μεταταχθέντων», τόνισε ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ.
Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής δήλωσαν ότι επιφυλάσσονται να διατυπώσουν τη γνώμη τους μόλις δημοσιευτεί η απόφαση στο ΦΕΚ. Το ΔΣ δεν τοποθετείται σε προχειρότητες και φημολογίες αλλά σε επίσημα νομικά κείμενα.
Παράλληλα μας ενημέρωσαν ότι ακόμα περιμένουν την απάντηση από τον υπουργό Παιδείας για το πως είναι δυνατόν να συμπεριλαμβάνεται στην 6η φάση μετατάξεων εκπαιδευτικών και η μετάταξη εκπαιδευτικού Γερμανικής Φιλολογίας από τη Δευτεροβάθμια Πέλλας, ενώ στις προηγούμενες πέντε φάσεις (επί της θητείας του καθηγητή Κ. Αρβανιτόπουλου στο Υ.ΠΑΙ.Θ) δε συνέβη κάτι παρόμοιο.
Να σημειώσουμε ότι για τη σύσταση των οργανικών θέσεων απαιτείται, πέρα από τον υπουργό Παιδείας να υπογράψει και ο κ. Σταϊκούρας.
Όπως προειπώθηκε ο υπουργός Παιδείας έχει υπογράψει από μέρους του τη σύσταση 3.657 οργανικών θέσεων. Αυτές κατανέμονται ως ακολούθως σύμφωνα με πίνακα που κοινοποίησε ο αιρετός στο ΚΥΣΠΕ κ. Μπράτης μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook. Στην ίδια ανάρτηση ενημερώνει ότι υπογράφτηκε η σύσταση και έχει προωθηθεί στον κ. Σταϊκούρα.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ | ΠΕ05 | ΠΕ06 | ΠΕ07 | ΠΕ08 | ΠΕ11 | ΠΕ16 | ΠΕ19/20 | ΠΕ32 | ΣΥΝΟΛΟ |
ΑΘΗΝΑΣ Α | 51 | 24 | 21 | 0 | 4 | 0 | 88 | 4 | 192 |
ΑΘΗΝΑΣ Β | 69 | 64 | 27 | 0 | 40 | 0 | 90 | 3 | 293 |
ΑΘΗΝΑΣ Γ | 38 | 39 | 0 | 1 | 51 | 1 | 84 | 3 | 217 |
ΑΘΗΝΑΣ Δ | 39 | 23 | 19 | 11 | 41 | 5 | 79 | 1 | 218 |
ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ | 4 | 1 | 2 | 1 | 10 | 2 | 30 | 0 | 50 |
ΑΝ.ΑΤΤΙΚΗΣ | 39 | 79 | 16 | 10 | 65 | 1 | 78 | 1 | 289 |
ΑΡΓΟΛΙΔΑ5 | 5 | 3 | 3 | 1 | 10 | 0 | 3 | 0 | 25 |
ΑΡΚΑΔΙΑ | 4 | 7 | 0 | 1 | 0 | 0 | 11 | 0 | 23 |
ΑΡΤΑ | 4 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 9 | 1 | 19 |
ΑΧΑΪΑ | 3 | 6 | 0 | 6 | 4 | 5 | 47 | 1 | 72 |
ΒΟΙΩΤΙΑ | 6 | 7 | 0 | 0 | 11 | 0 | 15 | 0 | 39 |
ΓΡΕΒΕΝΑ | 2 | 4 | 1 | 0 | 3 | 0 | 5 | 0 | 15 |
ΔΡΑΜΑ | 7 | 0 | 4 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 | 19 |
ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ | 13 | 0 | 0 | 1 | 11 | 0 | 17 | 0 | 42 |
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ | 5 | 6 | 3 | 1 | 5 | 0 | 9 | 0 | 29 |
ΕΒΡΟΣ | 7 | 8 | 2 | 0 | 9 | 0 | 10 | 0 | 36 |
ΕΥΒΟΙΑ | 12 | 9 | 3 | 1 | 32 | 0 | 26 | 0 | 83 |
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 5 |
ΖΑΚΥΝΘΟΣ | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 8 |
ΗΛΕΙΑ | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 14 | 1 | 20 |
ΗΜΑΘΙΑ | 16 | 26 | 9 | 1 | 14 | 0 | 20 | 0 | 86 |
ΗΡΑΚΛΕΙΟ | 13 | 10 | 9 | 6 | 27 | 0 | 17 | 0 | 82 |
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ | 2 | 10 | 3 | 1 | 7 | 0 | 7 | 0 | 30 |
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Α | 30 | 3 | 40 | 25 | 26 | 6 | 56 | 2 | 188 |
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Β | 25 | 10 | 37 | 11 | 12 | 7 | 55 | 0 | 157 |
ΙΩΑΝΝΙΝΑ | 11 | 11 | 7 | 7 | 6 | 3 | 30 | 0 | 75 |
ΚΑΒΑΛΑ | 3 | 1 | 7 | 0 | 17 | 0 | 15 | 0 | 43 |
ΚΑΡΔΙΤΣΑ | 7 | 18 | 8 | 0 | 24 | 3 | 17 | 0 | 77 |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ | 0 | 8 | 2 | 0 | 5 | 0 | 9 | 0 | 24 |
ΚΕΡΚΥΡΑ | 8 | 8 | 4 | 6 | 21 | 0 | 7 | 0 | 54 |
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ | 3 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 10 |
ΚΙΛΚΙΣ | 3 | 8 | 7 | 0 | 16 | 0 | 8 | 0 | 42 |
ΚΟΖΑΝΗ | 11 | 12 | 8 | 0 | 30 | 0 | 33 | 0 | 94 |
ΚΟΡΙΝΘΙΑ | 9 | 7 | 0 | 1 | 12 | 1 | 15 | 0 | 45 |
ΚΥΚΛΑΔΕΣ | 1 | 5 | 0 | 3 | 4 | 0 | 12 | 0 | 25 |
ΛΑΚΩΝΙΑ | 3 | 5 | 0 | 4 | 9 | 0 | 6 | 0 | 27 |
ΛΑΡΙΣΑ | 26 | 33 | 7 | 10 | 10 | 5 | 47 | 2 | 140 |
ΛΑΣΙΘΙ | 0 | 6 | 0 | 0 | 6 | 0 | 6 | 0 | 18 |
ΛΕΣΒΟΣ | 8 | 0 | 2 | 0 | 9 | 0 | 0 | 0 | 19 |
ΛΕΥΚΑΔΑ | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
ΜΑΓΝΗΣΙΑ | 18 | 9 | 9 | 5 | 6 | 3 | 27 | 0 | 77 |
ΜΕΣΣΗΝΙΑ | 12 | 6 | 2 | 1 | 5 | 0 | 12 | 0 | 38 |
ΞΑΝΘΗ | 3 | 0 | 2 | 0 | 14 | 0 | 0 | 0 | 19 |
ΠΕΙΡΑΙΑ | 33 | 0 | 0 | 2 | 39 | 0 | 62 | 1 | 137 |
ΠΕΛΛΑ | 11 | 0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 18 | 2 | 38 |
ΠΙΕΡΙΑ | 5 | 10 | 5 | 1 | 22 | 0 | 13 | 2 | 58 |
ΠΡΕΒΕΖΑ | 6 | 7 | 3 | 2 | 4 | 0 | 11 | 0 | 33 |
ΡΕΘΥΜΝΟ | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 0 | 2 | 1 | 11 |
ΡΟΔΟΠΗ | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
ΣΑΜΟΣ | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 6 |
ΣΕΡΡΕΣ | 14 | 14 | 7 | 1 | 32 | 0 | 12 | 1 | 81 |
ΤΡΙΚΑΛΑ | 7 | 5 | 8 | 2 | 0 | 3 | 14 | 0 | 39 |
ΦΘΙΩΤΙΔΑ | 10 | 15 | 1 | 4 | 16 | 1 | 15 | 0 | 62 |
ΦΛΩΡΙΝΑ | 0 | 2 | 3 | 0 | 1 | 0 | 7 | 0 | 13 |
ΦΩΚΙΔΑ | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 8 |
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ | 3 | 13 | 4 | 0 | 5 | 0 | 6 | 0 | 31 |
ΧΑΝΙΑ | 4 | 5 | 6 | 5 | 10 | 0 | 25 | 0 | 55 |
ΧΙΟΣ | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 12 |
ΣΥΝΟΛΟ | 631 | 564 | 306 | 138 | 733 | 49 | 1208 | 28 | 3657 |
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδαμετατάξεις εκπαιδευτικώνυπουργείο Παιδείας
Σχετικά άρθρα