Μηνύματα στον ΟΣΕ για την διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Πάτρα | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Μηνύματα στον ΟΣΕ για την διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Πάτρα

09:57 | 7/2/15
Μηνύματα στον ΟΣΕ για την διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Πάτρα

Μετά τον Δήμο Πατρέων που ανακοίνωσε ότι διαφωνεί με την επίγεια λύση, έρχεται η δημοτική παράταξη ΡΑΠ «Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη» να λάβει την ίδια θέση, υπενθυμίζοντας εμμέσως ότι άλλαξε η Κυβέρνηση πριν από λίγες μέρες

Η προγραμματισμένη για χθες σύσκεψη φάνηκε να έχει χαρακτήρα «εργασίας». Εκτός του Δήμου που δήλωσε ότι δεν θα εκπροσωπηθεί επειδή διαφωνεί με την προτεινόμενη επίγεια διέλευση του σύγχρονου τρένου, δεν είχε προσκληθεί ούτε το Τεχνικό Επιμελητήριο/Τμήμα Δυτικής Ελλάδας, που είναι ο επίσημος σύμβουλος της Πολιτείας σε τεχνικά θέματα.

Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που γίνονται συσκέψεις στην Πάτρα για την διέλευση του τρένου μέσα από την πόλη, ενώ είναι γνωστές οι επαφές που είχε η προηγούμενη (αλλά και η σημερινή) δημοτική αρχή με καθηγητές του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης που μελετούν το θέμα στο πλαίσιο της έρευνάς τους.

Διερωτάται όμως κανείς αν έχει πραγματική αξία η συζήτηση που γίνεται σε επίπεδο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, όταν δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα η νέα κυβέρνηση αν θα γίνουν αλλαγές στις διοικήσεις τους και προπαντός αν θα υπάρξουν αλλαγές στην εκτέλεση του μεγάλου έργου.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Δόθηκε όμως η ευκαιρία για να ανοίξει και πάλι ο δημόσιος διάλογος γύρω από τη διέλευση του σύγχρονου τρένου εντός της Πάτρας. Στο διάλογο τοποθετήθηκε χθες η ΡΑΠ - «Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη» του Κώστα Σπαρτινού.

«Η επίγεια διέλευση του τρένου εντός του πολεοδομικού και κοινωνικού ιστού της πόλης πρέπει να αποκλειστεί εκ των προτέρων ως λύση, γιατί δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα υποτίθεται ότι επιλύει» αναφέρει στη δήλωσή της, η οποία δεν χρειάζεται περαιτέρω εξήγηση.

Και προσθέτει ότι «η όποια πρόταση υιοθετηθεί θα πρέπει να αναγνωρίζει την πολιτική και ευρύτερα κοινωνική διάσταση του προβλήματος, χωρίς να περιορίζεται σε οικονομοτεχνικές μελέτες με μοναδικό κριτήριο το κόστος κατασκευής»

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών