08:18 | 24/2/15
Ολοκληρώνει η δημοτική αρχή τη διαβούλευση για το κυκλοφοριακό σχεδιασμό μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου και στη συνέχεια θα προχωρήσει στη συζήτηση του θέματος στο δημοτικό συμβούλιο και τη λήψη αποφάσεων (εντός Μαρτίου)
Ο αντιδήμαρχος Παύλος Στάμος υποστηρίζει ότι το πρόβλημα είναι εκρηκτικό και δεν επιδέχεται άλλη καθυστέρηση στην εφαρμογή μέτρων.Το μέλος της δημοτικής αρχής δήλωσε στην «Π» ότι θα περιμένει τις προτάσεις που δεσμεύτηκαν να καταθέσουν εκπρόσωποι φορέων στη διάρκεια της πρόσφατης σύσκεψης, προκειμένου να γίνει η διαμόρφωση του τελικού κειμένου που θα τεθεί προς συζήτηση στο συμβούλιο.
Επίσης, η δημοτική αρχή θα συνεργαστεί οπωσδήποτε με την Τροχαία πριν φέρει το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο, καθώς θέλει να έχει τη γνώμη των στελεχών της για τις κυκλοφοριακές προτάσεις που θα συζητηθούν.
Η εικόνα που μεταφέρθηκε από τη δημοτική αρχή στην πρόσφατη σύσκεψη για το κυκλοφοριακό είναι αυτή του αγχωμένου Πατρινού, είτε χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς που δεν το εξυπηρετούν («λόγω χάραξης δρομολογίων, καθυστερήσεων και ποιότητας των λεωφορείων») είτε αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει το ΙΧ του.
Για τη δημοτική αρχή η κυκλοφοριακή κατάσταση στην Πάτρα δεν διαφέρει από αυτή που επικρατεί σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. Στον τομέα των μεταφορών πιστεύει ο Δήμος ότι εφαρμόστηκε μια πολιτική πριμοδότησης των ΙΧ που αποδιοργάνωσε και ιδιωτικοποίησε τα μέσα μαζικής μεταφοράς, «εξυπηρετώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τις εταιρείες πετρελαιοειδών, τα ΚΤΕΛ κ.ά.».
Πηγή: pelop.gr
Σχετικές ετικέτες:ΑχαΐαΕλλάδακυκλοφοριακός σχεδιασμόςΠάτραΠαύλος ΣτάμοςΠελοπόννησος
Σχετικά άρθρα