Το σχέδιο του Δήμου Πατρέων για το κυκλοφοριακό | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Το σχέδιο του Δήμου Πατρέων για το κυκλοφοριακό

12:36 | 18/2/15
Το σχέδιο του Δήμου Πατρέων για το κυκλοφοριακό

Ενιαίο φορέα δημοσίων μεταφορών που θα περιλαμβάνει τον Προαστιακό (με επέκταση μέχρι την Κάτω Αχαΐα και τον Ψαθόπυργο), αστικά λεωφορεία και μίνι μπας, καθώς και τη σύνδεση του Πανεπιστημίου και του ΑΤΕΙ με τραμ περιλαμβάνει η πρόταση της δημοτικής αρχής για το κυκλοφοριακό που τέθηκε από χθες σε διαβούλευση με τους φορείς

Εκπληξη από τα παλιά: Η γραμμή του τραμ να συνδέεται με αναβατόριο μέσω των σκαλών της Αγίου Νικολάου (πρόταση εποχής Δημήτρη Αθανασίου).

Η παρουσίαση της πρότασης έγινε παρουσία του δημάρχου Κώστα Πελετίδη και της προέδρου του δημοτικού συμβουλίου, Κατερίνας Γεροπαναγιώτη - Θεοδωρακοπούλου. Η εισήγηση έφερε την υπογραφή του αντιδημάρχου Παύλου Στάμου ενώ στη σύσκεψη ήταν παρών και ο συνάδελφός του Χρήστος Κορδάς. Το κείμενο είχε διανεμηθεί σε τοπικούς φορείς τις προηγούμενες μέρες και στη χθεσινή διαδικασία κλήθηκαν να καταθέσουν τις απόψεις τους.

Στους άξονες της προτεινόμενης δημοτικής πολιτικής για το κυκλοφοριακό είναι ότι, «τα όποια μέτρα ελεγχόμενης στάθμευσης πρέπει να είναι χωρίς αντίτιμο» με το επιχείρημα ότι οι δημόσιοι και κοινόχρηστοι χώροι ανήκουν στους πολίτες.

Μια άλλη δέσμη μέτρων της πρότασης του Δήμου περιλαμβάνει την ασφάλεια στην κίνηση για τους πεζούς, τα άτομα με αναπηρία, τους δικυκλιστές και τους οδηγούς οχημάτων. Ειδικότερα, θα ζητηθεί -μεταξύ άλλων- από την Περιφέρεια η κατασκευή πεζοδρομίων σε τμήματα του οδικού δικτύου που διέρχονται από τον Αγιο Βασίλειο, τα Αραχωβίτικα, το Ακταίο, την Παραλία, τα Ροΐτικα, το Μιντιλόγλι κ.ά.

Πρόθεση της δημοτικής αρχής είναι να δημιουργήσει πάρκινγκ στο σταθμό του Αγίου Διονυσίου, «προσπαθώντας να ξεπεράσουμε την προκλητική απάντηση του ΟΣΕ με κινηματικές διαδικασίες», δημιουργία πάρκινγκ στο σταθμό υποδοχής σε συνεργασία με τον ΟΛΠΑ και την αξιοποίηση των χώρων στάθμευσης πέριξ του κολυμβητηρίου του ΝΟΠ. Προτείνεται ακόμα η εκ περιτροπής στάθμευση στους δρόμους από Ζαΐμη έως Τσαμαδού και από την Οθωνος-Αμαλίας έως Καραϊσκάκη μίας και δύο ωρών, αλλά και η εφαρμογή μίας ώρας εκ περιτροπής στάθμευση στην Ελληνος Στρατιώτου (σύμφωνα με τον Δήμο το ζητάει ο εμπορικός κόσμος της περιοχής).

Για την εκ περιτροπής στάθμευση, η δημοτική αρχή προτείνει να ελέγχεται αφενός από κάρτα με ημερήσιο ωροδείκτη, και αφετέρου από δημοτικούς υπαλλήλους με τη συνδρομή της αστυνομίας.
Παρέμβαση θέλει να κάνει ο Δήμος και μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής καταγραφής οριζοντίου και κατακόρυφου σήμανσης στο οδικό δίκτυο της πόλης μέσω σχετικής μελέτης που εκπονείται για την διαχείριση γεωπληροφοριακών δεδομένων. Στόχος είναι ο εξορθολογισμός της σήμανσης και σε συνεργασία με τους φορείς να διερευνηθεί η συμπλήρωση του δικτύου των φωτεινών σηματοδοτών.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών