Μαυρωτάς: Η προαγωγή με 9,5 θα οδηγήσει σε αστείες καταστάσεις | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Μαυρωτάς: Η προαγωγή με 9,5 θα οδηγήσει σε αστείες καταστάσεις

12:40 | 28/4/15

Μαθητές θα προάγονται με 5 και 6 σε βασικά μαθήματα

«Καταργείται χωρίς ουσιαστικά να αξιολογηθεί ο θεσμός της "Τράπεζας θεμάτων", ένας θεσμός που είναι αλήθεια ότι είχε ατέλειες και δυσλειτουργίες στην πρώτη του εφαρμογή, αλλά ήταν ένα βήμα προς το να ανακτήσει το Λύκειο την χαμένη του αξιοπιστία».

Τα παραπάνω δήλωσε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ο βουλευτής του Ποταμιού κ. Γιώργος Μαυρωτάς λέγοντας για τα δυο άρθρα που αφορούν την παιδεία πως «από την πρώτη ματιά και όπως φαίνεται, είναι σαν να υπαγορεύτηκαν από τους συνδικαλιστές του κλάδου, έτσι ώστε να γίνεται η δουλειά τους ποιο εύκολη και δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό και θα το δούμε και στα ερχόμενα νομοθετήματα του υπουργείου Παιδείας».

Ο κ. Μαυρωτάς χαρακτήρισε ως λάθος το γεγονός ότι η Τράπεζα Θεμάτων συνδέθηκε με την εισαγωγή στα Α.Ε.Ι. φορτώνοντας έτσι με επιπλέον άγχος τα παιδιά στην Α΄ και Β΄ Λυκείου.

«Πρέπει να βαδίσουμε σε ένα ενιαίο σύστημα εθνικής αξιολόγησης και η Τράπεζα Θεμάτων μπορεί να παίξει έναν τέτοιο ρόλο που θα αντικειμενοποιεί σε κάποιο βαθμό την αξιολόγηση των μαθητών και δεν θα εξαρτάται από τον εκάστοτε διδάσκοντα» επεσήμανε ο βουλευτής του Ποταμιού.

Ο βουλευτής τοποθετήθηκε και για την προαγωγή των μαθητών στο Λύκειο με 9,5 λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «θα οδηγήσει σε αστείες καταστάσεις, όπου κάποιος μαθητής με πέντε και έξι στα βασικά μαθήματα (μαθηματικά, γλώσσα κ.λπ.) μπορεί να περνάει την τάξη. Θα φτάνουν στην Γ΄ λυκείου επειδή το σύστημα και οι καθηγητές τα "παίρνουν" χωρίς κατάλληλο υπόβαθρο κι εκεί θα είναι πλέον πολύ αργά, εκτός εάν δεν μας ενδιαφέρει τι γνώσεις έχουν οι απόφοιτοι λυκείου και μας ενδιαφέρει να ξεμπερδεύουμε με αυτούς, σπρώχνοντάς τους προς την έξοδο».

Ο κ. Μαυρωτάς συνέχισε λέγοντας ότι στο «Ποτάμι» πιστεύουμε σε ένα Δημόσιο Σχολείο που παρέχει τις απαιτούμενες γνώσεις και όχι σε ένα σχολείο της ήσσονος προσπάθειας, όπως αυτό που πάει να δημιουργηθεί, που θα παράγει ουσιαστικά απαίδευτα παιδιά.

Για την αναπλήρωση των ωρών χωρίς παράταση του σχολικού έτους δήλωσε ότι είναι ελλιπές ως μέτρο. «Αν συνδυαστεί δε και με την φρασεολογία της ΟΛΜΕ στις ανακοινώσεις για τις καταλήψεις πριν από ένα μήνα περίπου, όπου έλεγε, «στηρίζουμε τις προσπάθειες των μαθητών μας να ασκούν ανεμπόδιστα τα δημοκρατικά τους δικαιώματα. Γιατί μέσα από τη διαδικασία αυτή οι μαθητές μας ασκούνται στη δημοκρατία και εξελίσσονται σε ενεργούς πολίτες με κριτική σκέψη με αφορμή τις καταλήψεις», αυτή η ανακοίνωση σε συνδυασμό με την μη ουσιαστική αναπλήρωση των χαμένων ωρών «κλείνει το μάτι» και εκτεταμένο κύμα καταλήψεων το φθινόπωρο» υπογράμμισε ο κ. Μαυρωτάς.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών