Γιατί η επιμόρφωση στην Παράλληλη Στήριξη δε γίνεται εντός ωραρίου | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Γιατί η επιμόρφωση στην Παράλληλη Στήριξη δε γίνεται εντός ωραρίου

13:47 | 3/5/15

Τους όρους τους έθεσε η εθνική αρχή ελέγχου προγραμμάτων ΕΣΠΑ

Αντιδράσεις έχουν προκληθεί από τους συνδικαλιστικούς φορείς των εκπαιδευτικών λόγω του γεγονότος ότι η επιμόρφωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης του προγράμματος Παράλληλης Στήριξης πραγματοποιείται εκτός διδακτικού ωραρίου.

Το θέμα έφθασε και στη Βουλή από βουλευτές του ΚΚΕ που ζητούσαν να μάθουν μεταξύ των άλλων  τα μέτρα που προτίθεται να πάρει το Υπουργείο Παιδείας  ώστε να ενταχθεί, έστω και τώρα, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών εντός του εργασιακού τους ωραρίου με απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα.

Ο υπουργός Παιδείας απαντώντας αναφέρει ότι η επιμόρφωση Α και Β φάσης υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14 με απαλλαγή των εκπαιδευτικών από το διδακτικό ωράριο ωστόσο, μετά τον έλεγχο των πράξεων από την αρμόδια εθνική ελεγκτική αρχή για προγράμματα ΕΣΠΑ τον Φεβρουάριο 2014, υπήρξε οριστική σύσταση στην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων, η οποία συμπεριελήφθη στην Έκθεση οριστικών αποτελεσμάτων ελέγχου, ώστε η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται να υλοποιείται σε μη εργάσιμες ημέρες και ώρες και οι μαθητές που χρήζουν παράλληλης στήριξης να μη μένουν χωρίς εκπαιδευτικό κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και οι εκπαιδευτικοί που δεν θα την παρακολουθήσουν να αποκλείονται επί ποινή.

Σε εφαρμογή της σύστασης οριστικών αποτελεσμάτων ελέγχου στην οποία υποχρεούται η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων να προσαρμοστεί ως δικαιούχος σύμφωνα με τους κανόνες διαχείρισης συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων, εκδόθηκε η Υ.Α (ΦΕΚ 3079/Β) για εφαρμογή της Α και Β φάσης επιμόρφωσης το σχολικό έτος 2014-15 στην οποία στο άρθρο 3 ορίζεται ότι «…Η επιμόρφωση θα διεξαχθεί σε μη εργάσιμες ώρες ή και ημέρες έτσι ώστε οι μαθητές να μη μένουν χωρίς εκπαιδευτικό κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους…».

Ο υπουργός Παιδείας τονίζει ότι η μη υλοποίηση της επιμόρφωσης Α και Β φάσης σύμφωνα με τους όρους που έθεσε η εθνική αρχή ελέγχου για προγράμματα ΕΣΠΑ (ΕΔΕΛ) ή η καθυστερημένη υλοποίηση αυτής ενδέχεται να επιφέρει απώλεια σημαντικών κοινοτικών πόρων και διακοπή χρηματοδότηση καθώς συμπεριλαμβάνεται στον εγκεκριμένο σχεδιασμό του έργου προϋπολογισμού 99.331.822 ευρώ. Επίσης, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μη δυνατότητα ένταξης του έργου στο νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα 2014-20 και τη μη συνέχισή του στην επόμενη προγραμματική περίοδο, γεγονός το οποίο θα αποτελέσει δυσμενή εξέλιξη για την εφαρμογή της παράλληλης στήριξης, η οποία ως πρόγραμμα έχει την αποδοχή όλων των εμπλεκόμενων μερών (εκπαιδευτικοί, στελέχη εκπαίδευσης, γονείς, μαθητές).

Πηγή: newsbeast.gr

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών