21:25 | 11/6/15
Πραγματοποιήθηκαν εκατοντάδες ώρες συζήτησης επί του θέματος
Στο πλαίσιο όλων των παραπάνω το ΥΠΟΠΑΙΘ μελετά συντεταγμένα το ζήτημα των μετατάξεων, αφήνοντας σε όλους τους ενδιαφερόμενους τον απαιτούμενο χρόνο αλληλεπίδρασης, υπογραμμίζοντας όμως ότι η διαιώνιση της σχετικής εκκρεμότητας επιδρά αρνητικά στο εκπαιδευτικό κλίμα και στις ίδιες τις ζωές των εκπαιδευτικών.Τα παραπάνω αναφέρει ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης σε γραπτές του απαντήσεις ( απάντηση σε βουλευτές της ΝΔ, απάντηση σε βουλευτές του ΚΚΕ) που έχουν το ίδιο περιεχόμενο σε ερωτήσεις που κατέθεσαν βουλευτές του ΚΚΕ και της ΝΔ.
Ο αναπληρωτής υπουργός επισημαίνει ότι το ζήτημα των υποχρεωτικών μετατάξεων της παρ.11 του άρθρου 82 του νόμου 4172/2013 έχει απασχολήσει έντονα τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού. Η πολυπλοκότητα του θέματος, οι δεκάδες διοικητικές παράμετροι και οι σοβαρές συνέπειες των ειλημμένων αποφάσεων σε πάρα πολλές κατηγορίες εκπαιδευτικών καθιστούν εξαιρετική σύνθετη την απάντηση στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Και στις δυο γραπτές απαντήσεις ο Τάσος Κουράκης αναφέρει ότι το ΥΠΟΠΑΙΘ ξεκίνησε την ενδελεχή μελέτη του θέματος άμεσα, από τον Φεβρουάριο. Επί του ζητήματος έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εκατοντάδες ώρες συζήτησης και διαβούλευσης με φορείς και εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων των μεταταχθέντων αλλά και των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που δεν είχαν τη δυνατότητα συμμετοχής στη διαδικασία.
Ο αναπληρωτής υπουργός συνεχίζει λέγοντας πως έχουν παραληφθεί στο ίδιο πλαίσιο δεκάδες υπομνήματα για το εν λόγω ζήτημα. Ταυτόχρονα έχουν διενεργηθεί πάρα πολλές διαβουλεύσεις με τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΠΟΠΑΙΘ, όλες οι τεχνικές παράμετροι έχουν τεθεί επί τάπητος καθώς και όλα τα σχετικά χρονοδιαγράμματα. Ολοκληρώνοντας αυτόν τον μεγάλο κύκλο μελέτης αποφασίστηκε η σύσταση επιτροπής μελέτης του θέματος, ώστε να τοποθετηθούν όλοι οι εκπρόσωποι των φορέων του εκπαιδευτικού κόσμου. Ως σημείο έναρξης των εργασιών της επιτροπής αυτής τέθηκε η εισήγηση του ΥΠΟΠΑΙΘ, η οποία στηρίχθηκε αμιγώς στις μαραθώνιες διαβουλεύσεις που προαναφέρθηκαν. Το βασικό ζητούμενο που τέθηκε επίσης ήταν ότι υπάρχουν μια σειρά από αντικειμενικά δεδομένα τα οποία απαιτούν συγκεκριμένες απαντήσεις σε σύντομο χρόνο.
Πηγή: newsbeast.gr
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηεκπαιδευτικοίΕλλάδαμετατάξειςμετατάξεις εκπαιδευτικώνΤάσος Κουράκηςυπουργείο Παιδείας
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων