17:45 | 20/7/15
Αφορούν τα αγγλόφωνα τμήματα
Εικοσιπέντε θέσεις εκπαιδευτικών αναπληρωτών και ωρομισθίων προβλέπονται, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά, η οποία αφορά την πλήρωση θέσεων εκπαιδευτικών αγγλόφωνων τμημάτων ΠΕ και ΔΕ για τη διδασκαλία ξένης ή μητρικής γλώσσας εκτός της ελληνικής για το Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας στο Ηράκλειο.
Οι θέσεις προκηρύσσονται ανεξάρτητα από τον υπάρχοντα πίνακα Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών ενώ σημειώνεται ότι προτεραιότητα θα δοθεί στους φυσικούς ομιλητές της γλώσσας:
1. Δύο θέσεις νηπιαγωγών με σύμβαση ορισμένου χρόνου με πλήρες ωράριο στον κύκλο Προσχολικής Αγωγής (νηπιαγωγείο) του Αγγλόφωνου Τμήματος
2. Τρεις θέσεις δασκάλων με σύμβαση ορισμένου χρόνου με πλήρες ωράριο στον κύκλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αγγλόφωνου Τμήματος
3. Δύο θέσεις Φιλολόγων Αγγλικής Γλώσσας με σύμβαση ορισμένου χρόνου με πλήρες ωράριο για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως γλώσσας Ι και ΙΙ στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
4. Δύο θέσεις εκπαιδευτικών Αγγλικής με σύμβαση ορισμένου χρόνου με πλήρες ωράριο για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως γλώσσας ΙΙ στους κύκλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
5. Τέσσερις θέσεις εκπαιδευτικών Γαλλικής Γλώσσας με σύμβαση ορισμένου χρόνου με πλήρες ωράριο για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως γλώσσας Ι, II και ΙΙΙ στους κύκλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
6. Τρεις θέσεις εκπαιδευτικών Γερμανικής Γλώσσας με σύμβαση ορισμένου χρόνου με πλήρες ωράριο για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως γλώσσας ΙΙ και ΙΙΙ στους κύκλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
7. Μία θέση εκπαιδευτικού Ισπανικής Γλώσσας με σύμβαση ορισμένου χρόνου με πλήρες ωράριο για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως γλώσσας ΙΙ ΙΙΙ και ΙV στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
8. Μία θέση εκπαιδευτικού Ιταλικής Γλώσσας με σύμβαση ορισμένου χρόνου με πλήρες ωράριο για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως γλώσσας I και ΙΙΙ στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
9. Μία θέση Μαθηματικού με σύμβαση ορισμένου χρόνου με πλήρες ωράριο στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του αγγλόφωνου τμήματος (γλώσσα διδασκαλίας Αγγλικά)
10. Μία θέση Φυσικού με σύμβαση ορισμένου χρόνου με πλήρες ωράριο στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του αγγλόφωνου τμήματος (γλώσσα διδασκαλίας Αγγλικά)
11. Μία θέση εκπαιδευτικού με σύμβαση ορισμένου χρόνου με πλήρες ωράριο κλάδου Μαθηματικών, ή κλάδου Φυσικών ή κλάδου Χημικών ή κλάδου Βιολόγων στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (γλώσσα διδασκαλίας Γαλλικά)
12. Μία θέση αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου εκπαιδευτικού Καλλιτεχνικών στους κύκλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του αγγλόφωνου τμήματος (γλώσσα διδασκαλίας Αγγλικά)
13. Μία θέση αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου εκπαιδευτικού Μουσικής στους κύκλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του αγγλόφωνου τμήματος (γλώσσα διδασκαλίας Αγγλικά)
14. Μία θέση ωρομισθίου εκπαιδευτικού για τη διδασκαλία της Πορτογαλικής γλώσσας ως μητρικής στον κύκλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
15. Μία θέση ωρομισθίου εκπαιδευτικού για τη διδασκαλία της Λετονικής γλώσσας ως μητρικής στον κύκλο Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Γενικά και τυπικά προσόντα πρόσληψης
1. Οι υποψήφιοι πρέπει να:
α) έχουν ως μητρική γλώσσα:
i) την αγγλική προκειμένου για τις θέσεις Νηπιαγωγών και Δασκάλων καθώς και τις θέσεις Μαθηματικού, Φυσικού, Καλλιτεχνικών και Μουσικής
ii) τη γαλλική προκειμένου για τη θέση του Μαθηματικού ή Φυσικού ή Χημικού ή Βιολόγου
iii) την αντίστοιχη γλώσσα (αγγλική, γαλλική, γερμανική, ισπανική, ιταλική, πορτογαλική, λετονική) την οποία θα διδάξουν στα τμήματα της μητρικής (L1) ή της γλώσσας ΙΙ, ΙΙΙ και IV.
β) είναι κάτοχοι τίτλου σπουδών που τους παρέχει τη δυνατότητα να ασκούν εκπαιδευτικό έργο δασκάλου/νηπιαγωγού ή εκπαιδευτικού της ειδικότητας που καλούνται να διδάξουν σε σχολεία πρωτοβάθμιας/δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αγγλόφωνης, γαλλόφωνης, γερμανόφωνης, ισπανόφωνης, ιταλόφωνης ,πορτογαλόφωνης χώρας ή σε σχολείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Λετονία.
γ) μην έχουν κώλυμα διορισμού κατά τις διατάξεις του άρθρου 8 του Ν. 3528/9-2-2007 (ΦΕΚ 26 Α΄) Κώδικα Καταστάσεως Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων,
δ) έχουν την υγεία και φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων της θέσης.
2. Όριο ηλικίας των υποψηφίων δεν υφίσταται (άρθρο 10 παρ. 11 του Ν.3051/2002, ΦΕΚ 220 Α΄/20.9.2002).
3. Κατ’ εξαίρεση, εκπαιδευτικοί που δεν είναι φυσικοί ομιλητές μιας γλώσσας που διδάσκεται ως μητρική ή ως ξένη γλώσσα καθώς και εκπαιδευτικοί κλάδου Καλλιτεχνικών και Μουσικής που δεν έχουν την αγγλική ως μητρική, μπορούν να προσληφθούν για τη διδασκαλία των ανωτέρω, με την προϋπόθεση ότι:
α) κατέχουν τα προβλεπόμενα από την ελληνική νομοθεσία προσόντα για τη διδασκαλία των συγκεκριμένων γλωσσών ή μαθημάτων και έχουν άριστη γνώση της αγγλικής κατά περίπτωση.
β) δεν έχουν κώλυμα διορισμού σύμφωνα με την παρ. 1γ και
γ) υπάρχει η σύμφωνη γνώμη του Οικείου Εθνικού Επιθεωρητή Ευρωπαϊκών Σχολείων Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά περίπτωση.
Σημειώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί αυτής της παραγράφου εντάσσονται σε διαφορετικό αξιολογικό πίνακα, ο οποίος τίθεται σε ισχύ μετά την εξάντληση του πίνακα εκπαιδευτικών φυσικών ομιλητών της γλώσσας στην οποία θα διδάξουν το αντικείμενο για το οποίο καλούνται με την παρούσα (παρ. 7 και 8, άρθρο 2 της 3 ΑΣ373/157788/Ζ2/8-12-2008 Κ.Υ.Α. , ΦΕΚ 2559, τ. Β’ και παρ. 4, άρθρο 2 της ΑΣ 48/102381/Ζ2/26-8- 2009 ΚΥΑ, ΦΕΚ 1853, τ. Β’).
Τα κριτήρια επιλογής για την πρόσληψη, σύμφωνα με την αναφερόμενη απόφαση, αποτιμώνται σε εκατό μονάδες, ως εξής:
1. Επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση και συγκρότηση:
(α) Διδακτορικό δίπλωμα ειδίκευσης ή στις επιστήμες της αγωγής, μονάδες 8.
(β) Διδακτορικό δίπλωμα μη συναφές προς την ειδικότητα, μονάδες 4.
(γ) Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης ή στις επιστήμες της αγωγής επιπέδου master ή άλλου ισοτίμου, μονάδες 4.
(δ) Μεταπτυχιακό δίπλωμα επιπέδου master ή άλλου ισοτίμου μη συναφές προς την ειδικότητα, μονάδες
2. Στην περίπτωση που ο υποψήφιος έχει διδακτορικό και master στην ίδια επιστήμη μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό.
(ε) Γνώση της ελληνικής γλώσσας σε επίπεδο πολύ καλό, μονάδες
Αν η γνώση της ελληνικής γλώσσας είναι σε επίπεδο καλό, μονάδες 5. Η πολύ καλή γνώση της ελληνικής γλώσσας προκύπτει από την κατοχή:
ι) πιστοποιητικού ελληνομάθειας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
ιι) πιστοποιητικού ελληνομάθειας τουλάχιστον επιπέδου Β του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
ιιι) ελληνικού τίτλου σπουδών οποιασδήποτε βαθμίδας μετά από φοίτηση επί τέσσερα τουλάχιστον χρόνια σε ελληνικό σχολείο ή εκπαιδευτικό ίδρυμα.
Η καλή γνώση της ελληνικής γλώσσας προκύπτει είτε από την κατοχή πιστοποιητικού ελληνομάθειας επιπέδου Α του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας ή από πιστοποιητικό φοίτησης επί δύο τουλάχιστον έτη σε ελληνικό σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
(στ) Δημοσιευμένη συγγραφική εργασία, έως μονάδες 3
(ζ) Κατοχή και άλλου πανεπιστημιακού τίτλου ειδικότητας ή στις επιστήμες της αγωγής, μονάδες
2. (η) Γνώση και άλλων γλωσσών, εκτός της μητρικής και της ελληνικής, μονάδες 4 για κάθε μια και μέχρι τρεις το πολύ. Η γνώση των γλωσσών αυτών αποδεικνύεται με την προσκόμιση των απαραίτητων τίτλων (τουλάχιστον επιπέδου Β2).
2. Υπηρεσιακή κατάσταση και διδακτική εμπειρία: Διδακτική υπηρεσία σε Ευρωπαϊκό σχολείο ή στο Σ.Ε.Π., μονάδες 5 για κάθε έτος και μέχρι 5 έτη.
3. Συνέντευξη: (α) Γνώση της ελληνικής γλώσσας στον προφορικό λόγο, μονάδες 20. (β) Γενική εικόνα και συγκρότηση της προσωπικότητας του υποψηφίου, μονάδες 10.
Στην περίπτωση που ο υποψήφιος έχει βαθμολογηθεί στη συνέντευξη για την ίδια θέση σε προηγούμενο έτος από αυτό της υποψηφιότητάς του αυτής μπορεί, μετά από αίτησή του, να μην υποβληθεί σε νέα συνέντευξη και να ληφθεί υπόψη η βαθμολογία της τελευταίας συνέντευξής του.
Τόπος και χρόνος υποβολής αιτήσεων
Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά θα υποβάλλονται στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κρήτης (Λ. Κνωσού 6, 71 306, Ηράκλειο Κρήτη) από 21-7-2015 έως και 28-7-2015.
Περισσότερες πληροφορίες στην προκήρυξη.
Σχετικά άρθρα