Κρέτσος Από το μηδέν, για όλους, με διαφάνεια, οι τηλεοπτικές, ακολουθούν οι ραδιοφωνικές | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Κρέτσος Από το μηδέν, για όλους, με διαφάνεια, οι τηλεοπτικές, ακολουθούν οι ραδιοφωνικές

14:43 | 11/2/16
kretsos-sto-news247-apo-to-mhden-gia-oloys-me-diafaneia-oi-thleoptikes-akoloythoun-oi-radiofwnikes

Ο γγ Επικοινωνίας, ο οποίος και θα τρέξει το διαγωνισμό, διαβεβαιώνει ότι η κυβέρνηση δε θα πάθει... βασικό μέτοχο-Τι λέει για τον αριθμό των αδειών, για την τύχη των εργαζόμενων και το Μητρώο On Line Media

Η διαδικασία για τις τηλεοπτικές άδειες θα γίνει από το μηδέν, για όλους, με διαφάνεια, τονίζει ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος, λίγες ώρες πριν τεθεί σε ψηφοφορία στη Βουλή η νομοθετική ρύθμιση με την οποία η κυβέρνηση επιθυμεί να ξεπεράσει το σκόπελο μη συγκρότησης του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης.

Η Γενική Γραμματεία της οποίας προΐσταται ο κ.Κρέτσος θα υλοποιήσει τη διαγωνιστική διαδικασία, αφού πρώτα τα υπουργεία Επικρατείας και Οικονομικώ το σκεπτικό και τους στόχους της κυβέρνησης.

Προαναγγέλλει μάλιστα ότι η ρύθμιση για το ραδιόφωνο θα επακολουθήσει της ρύθμισης για την τηλεόραση, σημειώνοντας ότι αν και δεν είναι σε θέση να δώσει περισσότερα στοιχεία αυτή τη στιγμή, ότι η ρύθμιση για τις ραδιοφωνικές άδειες θα ακολουθήσει την ίδια λογική με τις τηλεοπτικές, πάνω σε τρεις άξονες: τις τεχνολογικές δυνατότητες, την οικονομική βιωσιμότητα και την προστασία των εργαζομένων.

Ο κ.Κρέτσος επισημαίνει ότι με την τροπολογία ορίζονται σήμερα τέσσερις συγκεκριμένου τύπου άδειες, που αφορούν στους παρόχους περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας ενημερωτικού προγράμματος γενικού περιεχομένου σε τέσσερις, υψηλής ευκρίνειας (HD).

Δηλώνει ότι: “Δεν υπάρχει ζήτημα διαμόρφωσης «συστήματος ΣΥΡΙΖΑ» και πως “Δεν τίθεται ζήτημα «ηρωικής εξόδου», καθώς δεν προβλέπεται έξοδος”.

Υπενθυμίζει τις τρεις άκαρπες απόπειρες συγκρότησης ΕΣΡ, καταλογίζοντας σκοπιμότητα στη ΝΔ και δηλώνει βέβαιος πως η ρύθμιση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ για τις τηλεοπτικές άδειες δε θα εξελιχθεί σε νέο... βασικό μέτοχο, καθώς όπως αναφέρει: “Ο νέος νόμος είναι  θωρακισμένος θεσμικά και νομικά και είναι απόλυτα συμβατός με τις συνταγματικές επιταγές”.

Καθώς έχει υπάρξει παρανόηση ως προς το φορέα που πραγματοποίησε τη μελέτη πάνω στην οποία βασίστηκε η κυβέρνηση για να ορίσει τέσσερις πανελλαδικές γενικού περιεχομένου άδειες, διευκρινίζοντας ότι δεν πρόκειται για μελέτη του Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας, αλλά του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου, ”ένα κορυφαίο διεθνές ίδρυμα στο οποίο συμμετέχουν κράτη μέλη της ΕΕ”.

Αναφέρει ότι στην έκθεση επισημαίνεται χαρακτηριστικά ότι οι οικονομικές υποχρεώσεις του κλάδου ξεπερνούν τα 700 εκατ. ευρώ και μόνο ένας περιορισμένος αριθμός αδειών θα μπορούσε να εξασφαλίσει την οικονομική βιωσιμότητα των καναλιών που θα περάσουν στο διαγωνισμό.

Ο κ.Κρέτσος δηλώνει επίσης ότι δεν πρέπει οι εργαζόμενοι στα κανάλια “να χρησιμοποιούνται ως ασπίδα προστασίας και ως άλλοθι επιχειρηματικών συμφερόντων” και υποστηρίζει ότι με τη ρύθμιση διασφαλίζονται σχεδόν όλες οι θέσεις εργασίας αλλά και η βιωσιμότητα των σταθμών ώστε να εκλείψει ο φόβος απολύσεων και καθυστερήσεων πληρωμών.

Ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας αναφέρεται και στην ίδρυση του  Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών ΜΜΕ, την οποία προωθεί η κυβέρνηση, με έμφαση όπως αναφέρει στη θεσμική κατοχύρωση της διαφάνειας της μετοχικής σύνθεσης των ηλεκτρονικών ΜΜΕ και στην υποχρέωση δήλωσης του αριθμού των εργαζομένων και τη μορφή της εργασιακής σχέσης.

Τα μέλη του Μητρώου θα περιλαμβάνονται στις επιχειρήσεις που μπορούν να λάβουν διαφήμιση από το δημόσιο ώστε να αποφευχθεί η επανάληψη φαινομένων του παρελθόντος, όπου η κρατική διαφήμιση χορηγείτο με αδιαφανείς διαδικασίες σε αγνώστου ταυτότητας παραλήπτες.

Με τη νομοθετική ρύθμιση που ψηφίζεται σήμερα, πως θα ξεπεράσετε το ζήτημα του ΕΣΡ; Πως ακριβώς θα προχωρήσει η διαδικασία από τη γενική γραμματεία;

Το  νομοσχέδιο τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση τον Ιούλιο του 2015 έως τα μέσα του Σεπτεμβρίου 2015. Μέσα σε τρείς μήνες ψηφίστηκε από τη Βουλή και κατέστη νόμος του κράτους με αριθμό 4339/2015.

Περαιτέρω και προς το σκοπό προκήρυξης των τηλεοπτικών αδειών επιχειρήθηκε ο καθορισμός των μελών του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού συμβουλίου, η θητεία των οποίων είχε λήξει, προκειμένου προχωρήσει η διαγωνιστική διαδικασία.

Θα ήθελα πάντως να υπενθυμίσω ότι  και οι  τρείς Διασκέψεις των Προέδρων της Βουλής , οι οποίες έλαβαν χώρα διαδοχικά στις 19/1/2016, 1/2/2016 και 9/2/2016, απέβησαν άκαρπες, αφού δεν επετεύχθη η απαιτούμενη αυξημένη πλειοψηφία των 4/5 για τον καθορισμό των μελών του ΕΣΡ λόγω της άτεγκτης στάσης της αντιπολίτευσης.

Με τη νέα νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργού επικρατείας, Νίκου Παππά, επιχειρείται  να αρθεί το αδιέξοδο από τη μη συγκρότηση του ΕΣΡ και να προχωρήσει η διαδικασία της αδειοδότησης των τηλεοπτικών καναλιών.

.Στη συνεδρίαση παρουσιάστηκε και έκθεση του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου της Φλωρεντίας,  που αναφέρει ότι στη χώρα μας δεν μπορούν να εκπέμπουν περισσότερα από τέσσερα κανάλια. Ωστόσο, απ’ ό,τι φάνηκε, για μια ακόμη φορά, η αντιπολίτευση δεν είχε διάθεση να λάβει υπόψιν ούτε τα τεχνικά δεδομένα της έκθεσης.

Η τροπολογία του ν.4339/2015 ορίζει τον αριθμό των αδειών παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας ενημερωτικού προγράμματος γενικού περιεχομένου σε τέσσερις, υψηλής ευκρίνειας (HD). Μιλάμε για συγκεκριμένου τύπου άδειες Η τιμή εκκίνησης της δημοπρασίας θα γίνει με κοινή απόφαση του υπ. Επικρατείας και του υπ. Οικονομικών και τέλος η διαγωνιστική διαδικασία θα γίνει από τη ΓΓ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.

Δεν υπάρχει ο κίνδυνος να ζήσετε το δικό σας... βασικό μέτοχο; Δηλαδή, η όποια απόπειρα ρύθμισης του τοπίου να ακυρωθεί λόγω νομοτεχνικών ζητημάτων;

Η Νέα Δημοκρατία και οι σύμμαχοί της στην ελάσσονα αντιπολίτευση έχουν αποφασίσει να αποτρέψουν τη διενέργεια του διαγωνισμού, κρατώντας όμηρο το ΕΣΡ και σαμποτάροντας τη διαδικασία εκλογής των νέων μελών του ΔΣ του. Αυτό που επιδιώκουν είναι ο νόμος 4339/2015 να καταστεί ανενεργός, να μην εφαρμοστεί, όπως ακριβώς έγινε κατά το παρελθόν. Η ίδια η  ΕΙΤΗΣΕΕ εχει παραδεχθεί ότι ήταν ευθύνη της πολιτείας που δεν ολοκλήρωσε τη διαγωνιστική διαδικασία στο παρελθόν. Ο νέος νόμος είναι  θωρακισμένος θεσμικά και νομικά και είναι απόλυτα συμβατός με τις συνταγματικές επιταγές και το ενωσιακό δίκαιο. Η παρούσα κυβέρνηση έχει την υποχρέωση να εφαρμόσει στο ακέραιο τους νόμους που ψηφίζει η Βουλή των Ελλήνων, εξ ου και η ανάγκη νέας νομοθετικής πρωτοβουλίας που βγάζει τη διαδικασία από το αδιέξοδο.

Γιατί τέσσερις πανελλαδικές άδειες και τι θα κάνετε με κανάλια που είχαν πάρει άδεια πανελλαδικής εκπομπής ως κομματικά μέσα (η τηλεόραση του 902 και ο σταθμός του κ.Καρατζαφέρη) αλλά βρίσκονται πλέον σε ιδιωτικά χέρια;

Το Ευρωπαϊκό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο το οποίο είναι ένα κορυφαίο διεθνές ίδρυμα στο οποίο συμμετέχουν κράτη μέλη της ΕΕ, εισηγείται ότι ο μέγιστος αριθμός πολυπλεκτών για την Ελλάδα στο φάσμα κάτω των 700 µεγακύκλων, βάσει της σύμβασης της Γενεύης GE06, είναι τέσσερις. Οι δύο είναι δεσµευµένοι για τη δηµόσια τηλεόραση και οι άλλοι δύο µπορούν να χρησιµοποιηθούν από την ιδιωτική. Εφόσον ένας πολυπλέκτης, µε τη σηµερινή τεχνολογία και ένα δυνατό σχήµα κωδικοποίησης, µπορεί να «χωράει» το πολύ δύο κανάλια HD, ο συνολικός αριθµός ιδιωτικών, εθνικής εµβέλειας καναλιών που µπορεί να εκπέµπει στην Ελλάδα είναι τέσσερα. Εξάλλου οι σημερινές καταναλωτικές ανάγκες απαιτούν υπηρεσίες με όσο το δυνατόν καλύτερη ποιότητα περιορίζοντας έτσι τις δυνατότητες του φάσματος. ∆εδοµένου ότι κάθε άδεια θα εκδοθεί για µία θέση που αφορά ένα πανελλαδικό κανάλι, ο αριθµός των αδειών που θέτει σε διαγωνισµό η ελληνική κυβέρνηση δεν µπορεί να ξεπερνά τις τέσσερις.

Αυτό δεν πρέπει να αποκλείει την πιθανότητα, στο µέλλον, όταν οι νέες τεχνολογίες επιτρέψουν σε κάθε πολυπλέκτη να µεταδώσει πάνω από δύο κανάλια υψηλής ανάλυσης, να µπορούσαν να καθοριστούν περισσότερες άδειες. Σε καθε όμως περίπτωση είναι πασίδηλα γνωστό, όπως τονίζεται και στη μελέτη, αυτό που αποδεικνύουν τα διαθέσιμα στοιχεία,  ότι δηλαδή υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στη βιωσιμότητα των υπαρχόντων επιχειρηματικών σχημάτων που δραστηριοποιούνται στο ραδιοτηλεοπτικό χώρο.

.Στην έκθεση επισημαίνεται χαρακτηριστικά ότι οι οικονομικές υποχρεώσεις του κλάδου ξεπερνούν τα 700 εκατ. ευρώ και μόνο ένας περιορισμένος αριθμός αδειών θα μπορούσε να εξασφαλίσει την οικονομική βιωσιμότητα των καναλιών που θα περάσουν στο διαγωνισμό.

Θέλω επίσης να πω ότι η  διαδικασία θα γίνει από το μηδέν, για όλους, με διαφάνεια. Δεν θα πριμοδοτηθούν κάποιοι, ούτε θα αποκλειστούν κάποιοι άλλοι –εφόσον ανταποκρίνονται στα αυστηρά κριτήρια που έχουν τεθεί. 

Δεν ενδιαφέρεστε για τους εργαζόμενους στα κανάλια; Δεν είναι όλοι διαπλεκόμενοι...

Το δημόσιο συμφέρον είναι πρωταρχικό μέλημα της κυβέρνησης και δεν πρέπει οι εργαζόμενοι να χρησιμοποιούνται ως ασπίδα προστασίας και ως άλλοθι επιχειρηματικών συμφερόντων. Η εξυγίανση του ραδιοτηλεοπτικού πεδίου θα βελτιώσει τις εργασιακές σχέσεις του  του κλάδου.  Ο ν. 4339/2015 προβλέπει ελάχιστο αριθμό εργαζομένων στους 400. Άρα διασφαλίζονται σχεδόν όλες οι θέσεις εργασίας. Ταυτόχρονα εξασφαλίζοντας βιώσιμους τηλεοπτικούς σταθμούς, οι εργαζόμενοι θα σταματήσουν να ζουν με τη Δαμόκλειο Σπάθη των απολύσεων στο λαιμό τους ενώ θα καταβάλλονται κανονικά οι μισθοί τους, κάτι, που όπως γνωρίζετε, δεν ισχύει σήμερα. Οι εργαζόμενοι είναι το πρώτο μέλημα του νομοθέτη και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να «πληρώσουν» την εξυγίανση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου.

Η αντιπολίτευση σας κατηγορεί ότι ανοίγετε το θέμα των αδειών με τρόπο ώστε να διαμορφώσετε ένα νέο τοπίο, ένα “σύστημα ΣΥΡΙΖΑ” στα media. Ή μήπως απλά το προχωράτε τώρα, ώστε να έχετε μία καλή δικαιολογία για ενδεχόμενη επικείμενη ηρωική έξοδο, ότι δηλαδή σας ρίχνει η διαπλοκή;

Πάντως, η συμπεριφορά συγκεκριμένων τηλεοπτικών σταθμών απέναντι στο ΣΥΡΙΖΑ παλαιότερα και στην κυβέρνηση από τον Γενάρη και μετά, καταμαρτυρεί ότι ακόμα και αν ο στόχος μας ήταν να ελέγξουμε τη στάση των μέσων ενημέρωσης εναντίον μας, θα είχαμε αποτύχει παταγωδώς. Δεν υπάρχει ζήτημα διαμόρφωσης «συστήματος ΣΥΡΙΖΑ». Δεν υπάρχει περίπτωση κανείς να ελέγξει την ενημέρωση. Το ότι ρυθμίζεται το τοπίο δεν σημαίνει ότι γίνεται προσπάθεια ελέγχου, αυτά είναι έωλα επιχειρήματα όσων έχουν βολευτεί και επιδιώκουν τη συνέχιση της σημερινής κατάστασης.

Επίσης δεν τίθεται ζήτημα «ηρωικής εξόδου», καθώς δεν προβλέπεται έξοδος. Εφαρμόζουμε στο ακέραιο τους νόμους που ψηφίζει η Βουλή των Ελλήνων.

Η ρύθμιση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου  είναι προεκλογική μας δέσμευση και θα  έπρεπε να είναι και επιδίωξη όλου του πολιτικού φάσματος.  Η ψήφιση του νομοσχεδίου ήταν το πρώτο βήμα. Στο νομοσχέδιο προβλέπονται αυξημένες αρμοδιότητες  σε σχέση κ με τους προηγούμενους νόμους και πρωταγωνιστικός ρόλος του ΕΣΡ. Το επόμενο βήμα θα ήταν ένα Εθνικο Συμβουλίο Ραδιοτηλεόρασης, με νόμιμη σύνθεση, πολιτική θωράκιση και χωρίς καμία σκιά ως προς τη συγκρότηση του. δυστυχώς, με ευθύνη της ΝΔ –η οποία καταγράφει στα πρώτα βήματα της ηγεσίας του κ. Μητσοτάκη μια γραμμή αντιπολίτευσης στείρα και παλαιοκομματική- αυτό δε συνέβη.

Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να λάβει όλα τα νόμιμα μέτρα με τα κατάλληλα νομικά εργαλεία ούτως ώστε να είμαστε συνεπείς προς την υποχρέωσή μας τόσο προς τους εταίρους, όσο  κυρίως προς τον ελληνικό λαό, να του αποδώσουμε ένα αξιοπρεπές τηλεοπτικό τοπίο.

Θα προχωρήσετε και με τις ραδιοφωνικές άδειες; Και πόσο άμεσα; Υπάρχει κάποιος λόγος να το καθυστερείτε επειδή εκκρεμούν οι τηλεοπτικές;

Η ρύθμιση για το ραδιόφωνο θα επακολουθήσει της ρύθμισης για την τηλεόραση. Δεν μπορώ να σας δώσω περισσότερα στοιχεία για την ώρα αλλά είναι προφανές ότι θ’ ακολουθήσει την ίδια λογική, που θα βασίζεται σε τρία πόδια: τις τεχνολογικές δυνατότητες, την οικονομική βιωσιμότητα και την προστασία των εργαζομένων.

Θα προχωρήσει όντως το Μάρτιο το Μητρώο των On Line Μέσων; Ποιες ρυθμίσεις θα περιλαμβάνει ώστε να μπουν κανόνες στο διαδικτυακό τοπίο, όπου υπάρχουν εργασιακές γαλέρες, αλλά και ζητήματα όσον αφορά στην κατανομή της κρατικής διαφήμισης; Ποιοι όροι θα μπουν ώστε να χαρακτηρίζεται ένα site ενημερωτικό και πως θα λειτουργεί το software κατά της λογοκλοπής;

Η έλευση της ψηφιακής εποχής στο πεδίο της Ενημέρωσης και των ΜΜΕ και, πιο συγκεκριμένα, η αξιοποίηση του διαδικτύου για ενημερωτικούς σκοπούς, κόμισε στο πεδίο δύο χαρακτηριστικά, τα οποία ο νομοθέτης οφείλει να λάβει υπόψη του: αφενός, το περιεχόμενο και οι μορφές με τις οποίες παρέχεται η ενημέρωση στο διαδίκτυο διευρύνθηκαν κατά τρόπον τέτοιο ώστε να περιλαμβάνουν και μη συμβατικούς –με τα δεδομένα της πρότερης κατάστασης- τρόπους επικοινωνίας. Αφετέρου, το Διαδίκτυο διακρίνεται για τον δυναμικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο χαρακτήρα του. Στόχος της κυβέρνησης είναι να ενισχυθεί η δραστηριότητα επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης και τηρούν τους κανόνες διαφάνειας και δεοντολογίας. Η θέση μας είναι πως οι ενημερωτικές ιστοσελίδες, όπως και όλα τα ΜΜΕ, οφείλουν να λειτουργούν στη βάση αρχών και ρυθμιστικού πλαισίου που διασφαλίζουν τη διαφάνειά τους, κατά τέτοιον τρόπο ώστε να συμβάλλουν στην πολυφωνία και την ελευθερία του δημόσιου λόγου και διαλόγου. Στην κατεύθυνση αυτή προωθείται η ίδρυση του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών ΜΜΕ.

Επιλέξαμε ένα ισορροπημένο μοντέλο παροχής θετικών κινήτρων στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο προκειμένου να εγγραφούν, εθελοντικά, στο Μητρώο. Δίνουμε, ωστόσο, έμφαση στη θεσμική κατοχύρωση της διαφάνειας της μετοχικής σύνθεσης των ηλεκτρονικών ΜΜΕ εξήγηση και στην υποχρέωση δήλωσης του αριθμού των εργαζομένων και τη μορφή της εργασιακής σχέσης.

Μέσα στα προνόμια που θα απολαμβάνουν τα μέλη του Μητρώου περιλαμβάνεται η πρόσβαση στα ιστορικά αρχεία οπτικοακουστικών μέσων, τα οποία τηρούνται στη ΓΓΕΕ, καθώς και η συμπερίληψη των μελών του Μητρώου στις επιχειρήσεις στις οποίες δύναται να ανατεθεί η καταχώριση διαφημιστικών μηνυμάτων του Δημόσιου και ευρύτερου Δημόσιου τομέα. Ως προς αυτό το τελευταίο, στόχος της νομοθετικής πρωτοβουλίας είναι να αποφευχθεί η επανάληψη φαινομένων του παρελθόντος, όπου η κρατική διαφήμιση χορηγείτο με αδιαφανείς διαδικασίες σε αγνώστου ταυτότητας παραλήπτες.

Έχετε συζητήσει με την ΕΣΗΕΑ για το ασφαλιστικό των δημοσιογράφων που εργάζονται στο διαδίκτυο;

Δυστυχώς, εδώ και χρόνια, πολλοί δημοσιογράφοι στο διαδίκτυο βρίσκονται εκτός κοινωνικού και ασφαλιστικού πλαισίου ρύθμισης εργασίας. Το κράτος δεν τους αναγνωρίζει ασφαλιστικά και η ΕΣΗΕΑ δεν τους καλύπτει συνδικαλιστικά. Ειδικά για την ΕΣΗΕΑ, ο εργαζόμενος πρέπει να βρίσκεται από τρία έως πέντε χρόνια σε μισθολόγιο ενός Μέσου, εξαιρουμένου του διαδικτύου. Βέβαια, η πιθανότητα για έναν νέο δημοσιογράφο να μπει σε μισθολόγιο ενός από τα αναγνωρισμένα -από την ΕΣΗΕΑ- είναι πολύ δύσκολο με τις εφημερίδες και τα κανάλια να βάζουν λουκέτο το ένα μετά το άλλο και οι απολύσεις δημοσιογράφων να είναι καθημερινό φαινόμενο. Οπότε σχεδόν όλοι οι νέοι δημοσιογράφοι εργάζονται σε ένα Μέσο που για την ΕΣΗΕΑ δεν έχει καμία σχέση με τη δημοσιογραφία.

Αυτά πρέπει ν’ αλλάξουν. Η ΕΣΗΕΑ οφείλει να προστατεύει τα δικαιώματα των δημοσιογράφων ανεξαρτήτως του μέσου στο οποίο εργάζονται. Τόσο η ΕΣΗΕΑ όσο και εμείς, ως κυβέρνηση, οφείλουμε να ενδιαφερθούμε για τους χιλιάδες νέους δημοσιογράφους που εργάζονται στο διαδίκτυο, οι οποίοι θα είναι και το μέλλον της δημοσιογραφίας σε αυτό τον τόπο.

Έχουμε έρθει  σε επαφή με την ΕΣΗΕΑ και υπάρχουν φωνές που επιδιώκουν την προστασία των εργαζομένων στο διαδίκτυο και είμαι βέβαιος ότι θα λυθεί και αυτό το πρόβλημα στο μέλλον . 

Πηγή : News247


Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών