20:38 | 23/2/16
Mars και Snickers από τις επίμαχες παρτίδες έχουν έρθει και στην Ελλάδα - Ποιοί είναι οι κωδικοί που θα ανακληθούν
Σε ενημέρωση για ανάκληση προϊόντων και στην Ελλάδα προχώρησε η εδώ θυγατρική της Mars μετά από το περισταστικό που καταγράφηκε στην Ολλανδία. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Mars Hellas:«H Mars Hellas ανακοινώνει την ΑΥΤΟΒΟΥΛΗ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ορισμένων προϊόντων SNICKERS® και MARS® ύστερα από μεμονωμένο περιστατικό εντοπισμού πλαστικής ύλης σε ένα από τα προϊόντα συγκεκριμένης παρτίδας που παρήχθη στο εργοστάσιο της MARS στο Veghel της Ολλανδίας.
Η προληπτική ανάκληση αφορά στα προϊόντα με τις ακόλουθες ημερομηνίες ανάλωσης κατά προτίμηση και τύπο συσκευασιών:
Οι καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα SNICKERS® ή/και MARS® καλούνται να μην το καταναλώσουν προς αποφυγή επιπλοκών στην κατάποση.
Για περισσότερες πληροφορίες και σχετικά με τη διαδικασία αντικατάστασης των εν λόγω προϊόντων οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά στο 210 98 92 989 ή μέσω e-mail στο mars.hellas@effem.com
Η αρμόδια αρχή (ΕΦΕΤ) έχει ενημερωθεί νόμιμα, ενώ η Mars Hellas βρίσκεται σε επικοινωνία με τους εμπορικούς της συνεργάτες για την ταχεία και ομαλή υλοποίηση της διαδικασίας ανάκλησης προϊόντων.
Έχοντας ως βασικές αρχές την ΠΟΙΟΤΗΤΑ και την ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, η Mars Hellas ζητεί συγγνώμη για την όποια αναστάτωση επιφέρει η εξέλιξη αυτή και διαβεβαιώνει το καταναλωτικό κοινό ότι μεριμνά πάντοτε για την άριστη ποιότητα και ασφάλεια των προϊόντων της».
Το τηλεφωνικό κέντρο για την διαδικασία ανάκλησης θα τεθεί σε λειτουργία από το πρωί της Τετάρτης (09.00 π.μ.)
Σχετικές ετικέτες:ανάκληση τροφίμωνΕλλάδαΕΦΕΤκαταναλωτέςMarsMars HellasSnickers
Σχετικά άρθρα