00:15 | 23/3/16
Μεγάλη η ανταπόκριση για την εφαρμογή «Pireapp»
Σε ικανοποιητικό βαθμό ανταποκρίνονται οι Πειραιώτες στη νέα ηλεκτρονική εφαρμογή που έχει θέσει δωρεάν σε εφαρμογή ο δήμος Πειραιά με την επωνυμία «Pireapp», αλλά και της τηλεφωνικής γραμμής 15510, πως έχουν ως στόχο την καταγραφή και την άμεση επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας.
Αναλυτικότερα, στο χρονικό διάστημα 16/02/2016 έως 20/03/2016, 793 χρήστες «κατέβασαν» την εφαρμογή στο κινητό τους. Συνολικά -και μέσω της εφαρμογής για έξυπνα κινητά και μέσω της γραμμής δημότη 15510- έχουν σταλεί 200 αναφορές. Από αυτές οι 42 έχουν επιλυθεί, 155 έχουν ήδη δρομολογηθεί προς επίλυση, ενώ τρεις μόλις αναφορές είναι σε εκκρεμότητα.
Σύμφωνα με το δήμο Πειραιά οι συχνότερες καταγραφές στον πρώτο μήνα λειτουργίας του «Pireapp» αφορούν:
1.Υπερμεγέθη δέντρα - φυτά:10%,
2. Πεζοδρόμιο κατεστραμμένο: 15,5%,
3. Οδόστρωμα κατεστραμμένο: 18%,
4. Σκουπίδια - μπάζα: 7%,
5. Ογκώδες αντικείμενο παρατημένο: 10,5%,
6. Λακούβα στο οδόστρωμα: 8%
Η εφαρμογή «Pireapp» είναι διαθέσιμη στα παρακάτω links:
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδαηλεκτρονική εφαρμογήΠειραιάςPireapp
Σχετικά άρθρα