Ελληνικές περιπτώσεις λατρείας του σατανά και οι ανθρωποθυσίες στο όνομά του | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Ελληνικές περιπτώσεις λατρείας του σατανά και οι ανθρωποθυσίες στο όνομά του

14:53 | 30/4/16

Οι φριχτές ιστορίες που συγκλόνισαν το πανελλήνιο

Η Beltane, λέγεται ότι είναι η δεύτερη πιο ιερή γιορτή των Illuminati και φέτος συμπίπτει με το Ελληνικό Πάσχα, την 1η Μαΐου. Το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Απριλίου, εκείνοι που γνωρίζουν τα μυστικά του αποκρυφισμού, ισχυρίζονται πως πραγματοποιούνται σατανικές φιέστες και θυσίες αίματος.

Και η φετινή χρονιά, ως δίσεκτη, θεωρείται στον αποκρυφιστικό κόσμο ισχυρή με «ημερομηνίες δύναμης» να αποτελούν σταθμό όπως αυτή της 20ης Απριλίου που ήταν η 111η ημέρα του έτους. Η κορύφωση της συγκεκριμένης περιόδου, σύμφωνα με τους μυημένους, έρχεται με την ιερή ημέρα της Beltane την 1ηΜαΐου η οποία αναβιώνει, ως σατανιστική Πρωτοχρονιά και αρχαία γιορτή της γονιμότητας σε πολλά μέρη του κόσμου, ενώ η καταγωγή της μπορεί να εντοπιστεί πίσω στην λατρεία του Βάαλ στην Αρχαία Μέση Ανατολή.

Μύθοι ή πραγματικότητα; Όλα μπερδεύονται μέσα σε ιστορίες που άλλοτε ιντριγκάρουν και άλλοτε προκαλούν φόβο. Άλλωστε, οι σκοτεινές ιστορίες με πρωταγωνιστές δαίμονες – θεούς και δοξασίες, διαχρονικά είχαν το δικό τους κοινό και σε πολλές περιπτώσεις, τους πιστούς τους. Ανθρώπους που δήλωσαν σατανιστές και είτε περιορίστηκαν σε αποκρυφιστικές τελετές, είτε έφτασαν στο σημείο να κάνουν ακόμη και ανθρωποθυσίες στο όνομα του Εωσφόρου, θεωρώντας πως με αυτόν τον τρόπο θα ανέβουν στα υψηλά κλιμάκια της ιεραρχίας.

Στο εξωτερικό έχουν καταγραφεί πολλές περιπτώσεις εγκλημάτων στο όνομα του σατανά. Στην Ελλάδα η «λατρεία του σατανά» δεν θεωρείται ιδιαίτερα διαδεδομένη. Συνήθως, λένε όσοι γνωρίζουν, περιορίζεται σε παγανιστικές τελετές, μυήσεις νέων μελών και  θυσίες ζώων κάτω από το φεγγάρι. Σημάδια, όπως μισοσβησμένες φωτιές, λιωμένα κεριά και πεντάλφες εντοπίζονται, τις περισσότερες φορές, σε φορτισμένα ενεργειακά σημεία όπως το Σούνιο, τα βράχια της Φρεαττύδας και η παραλία της Γλυφάδας. Αλλά και σε πολλές επαρχιακές πόλεις έχουν παρατηρηθεί τελετές, όπως στην Πάτρα, στην Κοζάνη και στην Ξάνθη.

Η πιο γνωστή ιστορία στη χώρα μας, ήταν αυτή των σατανιστών της Παλλήνης. Μια ιστορία  που σόκαρε το πανελλήνιο, καθώς πρωταγωνιστές ήταν τρία νεαρά  παιδιά τα οποία διέπραξαν αποτρόπαια εγκλήματα στο όνομα του σατανά. Ασημάκης Κατσούλας και Μανώλης Δημητροκάλης, τον Αύγουστο του 1992, με το πρόσχημα της σατανιστικής τελετής στραγγάλισαν, βίασαν και έκαψαν το πτώμα της 14χρονης Θεοδώρας Συροπούλου. Στις 14 Απριλίου του 1993, ανήμερα της  Μεγάλης Τετάρτης, οι δυο νεαροί προσποιούμενοι τους αστυνομικούς,  απήγαγαν την Γαρυφαλλιά Γιούργα, μητέρα δυο παιδιών, η οποία είχε την ίδια τύχη με την 14χρονη. Συνεργός των δυο αδελφικών φίλων η Δήμητρα Μαργέτη, η οποία αποτέλεσε και το μήλον της έριδος μεταξύ των δυο νεαρών ανδρών της σατανικής παρέας.

Ο Ασημάκης Κατσούλας θεωρήθηκε ως ο εγκέφαλος της συμμορίας των σατανιστών με τους συγκατηγορουμένους του να αναφέρονται στην ισχυρή του προσωπικότητα και τον μοναδικό τρόπο που είχε, όπως έλεγαν,  να τους χειραγωγεί και τον ίδιο να κάνει λόγο για μια ανώτερη δύναμη. Η δίκη τους συγκλόνισε καθώς ακούστηκαν σοκαριστικές λεπτομέρειες για την αγριότητα των εγκλημάτων που διέπραξαν, αλλά και για τα ανατριχιαστικά σκηνικά που έστηναν στους χώρους των εγκλημάτων. Οι δολοφονίες έγιναν κατά τη διάρκεια τελετών με τα θύματα, πάντα γυναίκες, να υποφέρουν ενώ προηγείτο βιασμός ή σεξουαλικό όργιο.

Και στα δυο θύματα τους οι σατανιστές της Παλλήνης φόρεσαν χειροπέδες, τα βίασαν και τα χτύπησαν στο κεφάλι, ενώ η 14χρονη υποχρεώθηκε, κατά τη διάρκεια της τελετής, να γονατίσει και να κρατήσει ένα κερί. Αλλά και οι ημερομηνίες δεν είναι τυχαίες με τη δεύτερη δολοφονία, αυτή της Γαρυφαλλιάς Γιούργα, να γίνεται μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα, το Πάσχα του 1993. Οι σατανιστές της Παλλήνης γνώριζαν, λένε οι αρχές, όλες τις τελετουργίες του σατανισμού και λειτουργούσαν με στόχο να αποδειχθούν αντάξιοι του σατανά.

Παρόμοιο σκηνικό τρόμου είχε στήσει στον τόπο του εγκλήματος και ο 22χρονος Αλέξανδρος Παπαγεωργίου, ο οποίος ανήμερα του Πάσχα το 2014,δολοφόνησε στο όνομα του σατανά μια 41χρονη άστεγη στη Γλυφάδα. Ο νεαρός, είπε, πως μέσα από την ανθρωποθυσία επικοινωνούσε με τον σατανά και αποκάλυψε πως σχεδίαζε και νέα θυσία στις 21 Ιουνίου 2014, κατά την ημέρα δηλαδή του θερινού ηλιοστασίου η οποία αποτελεί ημέρα εορτασμού για τους σατανιστές.

Ο 22χρονος πολτοποίησε το κεφάλι της γυναίκας με μια πέτρα, ενώ έκοψε με ένα γυαλί το χέρι του, σχημάτισε έναν ανάποδο σταυρό και τον αριθμό 666 και έκανε επίκληση στον σατανά. Λίγες ώρες αργότερα, δήλωνε στο Facebook πως θέλει να γίνει σατανιστής και ζητούσε βοήθεια γράφοντας: «Εγώ έχω κάνει το πρώτο βήμα και έχω ανέβει το πρώτο σκαλί. Την πρώτη μου θυσία την έκανα». Σε αντίθεση με τους σατανιστές της Παλλήνης που ήταν ομάδα, ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου θεωρήθηκε πως δρούσε μόνος, αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα και στο παρελθόν είχε σοβαρά θέματα με την εξάρτηση από ουσίες.

Μια ακόμη σοκαριστική υπόθεση, αυτή της μικρής Άννυ, η οποία δολοφονήθηκε με φρικτό τρόπο από τον ίδιο της τον πατέρα, πέρυσι τον Απρίλιο, μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα, μπήκε στο στόχαστρο των αρχών που φέρονται να ερεύνησαν και το ενδεχόμενο το 4χρονο κοριτσάκι να έπεσε θύμα σατανιστικής τελετής.

Ο τεμαχισμός του παιδιού και στη συνέχεια η εξαφάνιση κάθε ίχνους από το άψυχο κορμάκι του παραπέμπει, όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν, σε συγκεκριμένο τελετουργικό. Επιπλέον, το γεγονός ότι η δολοφονία έγινε τις ημέρες του Πάσχα, ενίσχυσε τέτοια σενάρια τα οποία, ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχουν επαληθευτεί από τις αρχές.


Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών