Πόσο κόστισε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο αποκλεισμός της Ειδομένης | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Πόσο κόστισε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο αποκλεισμός της Ειδομένης

11:02 | 26/5/16

Το επόμενο δεκαήμερο αναμένεται να ομαλοποιηθεί η κατάσταση

Με κέρδη 2,75 εκατομμυρίων ευρώ έκλεισε το 2015 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ωστόσο, για τις περίπου τελευταίες 70 ημέρες αποκλεισμού της Ειδομένης από τους πρόσφυγες οι ζημίες της εταιρείας ανέρχονται στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, εκτιμάται πως το επόμενο δεκαήμερο θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση και τα δρομολόγια θα επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση.

Μάλιστα, σήμερα κλιμάκιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιθεωρεί τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη, προκειμένου να αποκατασταθεί η λειτουργία της και ο στόχος είναι, σύμφωνα με τους ιθύνοντες, στο τέλος της επόμενης εβδομάδας να δρομολογούνται επτά από τα εννέα τρένα που έκαναν δρομολόγια πριν ξεκινήσει ο αποκλεισμός και διακοπούν.

Στο στάδιο της ολοκλήρωσης βρίσκεται η επέκταση και ενίσχυση τού φράχτη που έχει τοποθετηθεί στην Ειδομένη εκατέρωθεν των σιδηροδρομικών γραμμών, κόστους 40.000 ευρώ, την οποία έφτιαξε με δικά της έξοδα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια, καθώς και να διασφαλιστεί πως η γραμμή δεν θα ξανακλείσει. Το ειδικό μηχάνημα πέρασε και τοποθέτησε τους στύλους για την περίφραξη στο τμήμα από τον σταθμό της Ειδομένης έως τα ελληνοσκοπιανά σύνορα. Μέχρι στιγμής έχει τοποθετηθεί φράχτης συνολικού μήκους περίπου 1.000 μέτρων, κατά μήκος της γραμμής σε απόσταση πέντε μέτρων από τον άξονά της.

Σε ότι αφορά την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, η διοίκηση, σε περίπτωση που ο διαγωνισμός της 20ης Ιουνίου αποβεί άγονος, έχει προετοιμάσει ένα εναλλακτικό σχέδιο δράσης. Στις προτεραιότητές της είναι η βελτίωση της εμπορευματικής λειτουργίας με νέο τροχαίο υλικό, η δημιουργία διαμεταφορικής εταιρείας, η πρόσληψη 113 μηχανοδηγών, η δημιουργία νέου οργανογράμματος κ.ά.

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών