Προ ημερησίας για την Παιδεία ζήτησε ο Μητσοτάκης | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Προ ημερησίας για την Παιδεία ζήτησε ο Μητσοτάκης

16:46 | 1/8/16
pro-hmerhsias-gia-thn-paideia-zhthse-o-mhtsotakhs

Ο πρόεδρος της ΝΔ έσπευσε να υποβάλλει σήμερα το σχετικό αίτημα στον Πρόεδρο της Βουλής, ώστε να προλάβει την κυβέρνηση η οποία όπως είχε προαναγγείλει η Γεροβασίλη θα ζητούσε συζήτηση για το ίδιο ακριβώς θέμα

Προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή για την Παιδεία, ζήτησε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποιος απέστειλε το σχετικό αίτημα πριν λίγη ώρα στον πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση και ενώ νωρίτερα σήμερα η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη είχε προαναγγείλει ότι η κυβερνητική πλειοψηφία θα ζητούσε το ίδιο ακριβώς αμέσως μετά το Δεκαπενταύγουστο.

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έσπευσε όμως να υποβάλλει σήμερα αίτημα για προ ημερησίας με αντικείμενο την παιδεία, επιχειρώντας να θέσει εκείνος την ατζέντα της συζήτησης, την οποία το Μαξίμου προανήγγειλε εξαπολύοντας ταυτόχρονα επίθεση στο ΠΑΣΟΚ για σύμπλευση με τη "νεοφιλελεύθερη ατζέντα" της ΝΔ, ενώ όπως σχολίασε η κ.Γεροβασίλη οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ του νομοσχεδίου Φίλη για την ιδιωτική εκπαίδευση.

Πηγές της Συγγρού ανέφεραν μάλιστα στο ΑΠΕ ότι αναμένουν άμεση θετική ανταπόκριση, ώστε η συζήτηση να πραγματοποιηθεί μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου και πάντως πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Στην επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Βουλής, ο κ. Μητσοτάκης υπογραμμίζει ότι «η πολιτική που ασκεί μέχρι σήμερα η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στον τομέα της Παιδείας αποτελεί οδοστρωτήρα για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας» και κάνει λόγο για πρωτοφανείς αποφάσεις ιδεοληψίας και ανικανότητας, που υποβαθμίζουν δραματικά τη δημόσια και διαλύουν την ιδιωτική εκπαίδευση.

Ο κ. Μητσοτάκης υποστηρίζει ότι αποφάσεις που λαμβάνονται με ιδεολογική εμμονή προδίδουν «κομματοκρατία και αναξιοκρατία, εξίσωση προς τα κάτω, πολιτική παραπλάνηση, αυταρχισμό και επιβολή των βίαιων μειοψηφιών, εκπαιδευτικό επαρχιωτισμό και απομόνωση». Αλλά και «απόρριψη στοιχείων που επιβάλλεται να χαρακτηρίζουν τις αλλαγές στην Παιδεία: Συναίνεση, αριστεία, αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών που αφορούν στη διδασκαλία και στη μάθηση».

Ταυτόχρονα, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας σημειώνει μία σειρά από αποφάσεις που οφείλονται- όπως τονίζει- σε κυβερνητική ανικανότητα, όπως η υποβάθμιση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τα κενά στην έναρξη της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, η εγκατάλειψη του ολοήμερου σχολείου, η περιθωριοποίηση της ξενόγλωσσης παιδείας και η πειραματική αντιμετώπιση της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό.

Επίσης, επισημαίνει ότι από τις αρχές του 2015, περισσότερες από 100 αποσπασματικές ρυθμίσεις έχουν αποσαρθρώσει όλες τις βαθμίδες της Παιδείας, ενώ με το νομοσχέδιο που κατέθεσε τώρα ο αρμόδιος υπουργός επιχειρεί να θέσει την ιδιωτική εκπαίδευση υπό πλήρη κρατικό έλεγχο.

«Το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας είναι καθοριστικής σημασίας για το παρόν και το μέλλον των Ελλήνων πολιτών. Η ολοκληρωτική αποσύνθεσή του θα έχει ανυπολόγιστες συνέπειες. Η ελληνική Παιδεία έρχεται από τα βάθη των αιώνων. Αποτελεί παγκόσμιο πολιτισμικό φάρο που ακτινοβολεί μέχρι σήμερα σε πείσμα των συχνά αντίξοων ιστορικών συνθηκών. Κανείς δεν δικαιούται να τη στερήσει από τις επόμενες γενιές. Πλησιάζουμε στην έναρξη του νέου σχολικού και ακαδημαϊκού έτους και είναι επείγον να ληφθούν διορθωτικά μέτρα», καταλήγει ο κ. Μητσοτάκης.

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών