20:24 | 14/9/16
Μία και μοναδική ψυχίατρος που εδρεύει στα ιατρεία του Πρωτοβάθμιου Δικτύου Υγείας (ΠΕΔΥ) στην Ανω Πόλη (Γερμανού) καλείται να καλύψει περίπου 300.000 πολίτες όπως γράφει η εφημερίδα "ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ".
Αποτέλεσμα είναι καθημερινά να σχηματίζονται ουρές και η λίστα αναμονής για να εξεταστούν όσοι αντιμετωπίζουν ψυχιατρικής φύσεως πρόβλημα να φτάνει το Δεκέμβριο.
Όπως μας ανέφεραν πολίτες αλλά και ο πρόεδρος του Συλλόγου Επιστημονικού προσωπικού του ΠΕΔΥ Χαράλαμπος Μπονάνος, η λίστα αναμονής θα ήταν τριπλάσια εάν η συγκεκριμένη γιατρός, που είναι η κ. Γιάννα Αντωνάκη, δεν ήταν ευαισθητοποιημένη κι έτσι αψηφώντας την καθημερινή της σωματική και ψυχική εξάντληση αλλά και τα όρια που βάζει το ΠΕΔΥ σε σχέση με τον αριθμό των καθημερινών ραντεβού, δεν αντιμετώπιζε σχεδόν τα διπλάσια. Δηλαδή από 30 που προβλέπονται βλέπει περισσότερα από 50 περιστατικά.
Κι αυτό συμβαίνει σε μία εποχή που τα περιστατικά με ψυχικές διαταραχές πολλαπλασιάζονται. Από την άλλη η οικονομική κρίση δεν επιτρέπει αναζήτηση βοήθειας στον ιδιωτικό τομέα κι έτσι αναγκάζονται να μπουν στη λίστα αναμονής παρ' ότι το πρόβλημά τους δεν μπορεί να μπει στην αναμονή. Αναλόγως σημαντικό είναι και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όσοι πρέπει να προσκομίσουν σε εργασιακής ή άλλους χώρους πιστοποιητικό ψυχικής κατάστασης.
«Ο γιος μου ήθελε ένα πιστοποιητικό για προσληφθεί σε κάποια εργασία. Πήγα στα μέσα Ιουλίου στο ΠΕΔΥ και μου έκλεισαν ραντεβού για 4 Αυγούστου. Μετά μου το ακύρωσαν και μου το έβαλαν τέλος Οκτωβρίου. Ο γιος μου όμως δεν είχε τόσο περιθώριο αναμονής θα έχανε την εργασία του. Αναγκάστηκα να πάω στο ΙΚΑ της Γερμανού και ψάξω να δω τι γίνεται»περιγράφει στην εφημερίδα "ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ" η συμπολίτισσα Αγγελική Χριστοπούλου προσθέτοντας:
«Πηγαίνοντας εκεί διαπίστωσα ότι υπάρχει για όλη την περιοχή και για όλο τον ασφαλιστικό φορέα μόνον μία ψυχίατρος. Ημουν τυχερή διότι η κ. Αντωνάκη είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη και με εξυπηρέτησε όπως κάνει και με τόσους άλλους πολίτες. Την ευχαριστώ δημοσίως και ζητώ από τους αρμοδίους να πράξουν τα δέοντα έναντι των ασφαλισμένων που με τις εισφορές που έχουμε καταβάλλει απαιτούμε να έχουμε την προβλεπόμενη εξυπηρέτηση αλλά και έναντι της γιατρού αυτής που δίνει καθημερινά μάχη».
Μαρίνα Ριζογιάννη
*από την έντυπη έκδοση
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων