17:24 | 5/9/16
Συμφωνίες και αναθεωρήσεις που οδηγούσαν σε μεγαλύτερο κόστος, μεγαλύτερο αντίτιμο για διόδια, υπέρογκες αποζημιώσεις αλλά και μη ολοκληρωμένα έργα έκλεινε η Νέα Δημοκρατία, υπογράμμισε ο υπουργός υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης.
Μιλώντας στο ραδιοσταθμό «στο Κόκκινο», ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για παγκόσμιες πρωτοτυπίες Σαμαρά σε αυτοκινητόδρομο.
Ειδικότερα, ο υπουργός τόνισε πως επί ΝΔ, κλείνονταν συμφωνίες και αναθεωρήσεις που οδηγούσαν σε μεγαλύτερο κόστος, μεγαλύτερο αντίτιμο για διόδια, υπέρογκες αποζημιώσεις ενώ επί 12 χρόνια απαλλοτριώσεις και απαραίτητες ενέργειες για τα σημεία όπου το οδικό συναντά το σιδηροδρομικό δίκτυο δεν έγιναν ποτέ.
Τα έργα που αναθεωρήθηκαν από την κυβέρνηση Σαμαρά, τα 4 εκ των 5 μεγάλων, ήταν ημιθανή, δεν γίνονταν εργασίες, όπως προσέθεσε. Και, παρόλα αυτά, είχαν γίνει εγκαίνια από τον κ. Σαμαρά, μετά τα οποία έφυγαν όλοι, και τα μηχανήματα και οι εργαζόμενοι. Ο κόσμος που περνούσε από εκεί έβλεπε τι πραγματικά συνέβαινε, όπως είπε.
Τα έργα είχαν ουσιαστικά σταματήσει από το 2009 και παρά τις αναθεωρήσεις επί Σαμαρά στα τέσσερα από τα πέντε, δεν υπήρχε ουσιαστική επανεκκίνηση, καθώς οι αναθεωρήσεις ήταν ουσιαστικά προς όφελος των τραπεζών και άλλων εμπλεκόμενων.
Μιλώντας στο ραδιοσταθμό «στο Κόκκινο», ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για παγκόσμιες πρωτοτυπίες Σαμαρά σε αυτοκινητόδρομο.
Ειδικότερα, ο υπουργός τόνισε πως επί ΝΔ, κλείνονταν συμφωνίες και αναθεωρήσεις που οδηγούσαν σε μεγαλύτερο κόστος, μεγαλύτερο αντίτιμο για διόδια, υπέρογκες αποζημιώσεις ενώ επί 12 χρόνια απαλλοτριώσεις και απαραίτητες ενέργειες για τα σημεία όπου το οδικό συναντά το σιδηροδρομικό δίκτυο δεν έγιναν ποτέ.
Τα έργα που αναθεωρήθηκαν από την κυβέρνηση Σαμαρά, τα 4 εκ των 5 μεγάλων, ήταν ημιθανή, δεν γίνονταν εργασίες, όπως προσέθεσε. Και, παρόλα αυτά, είχαν γίνει εγκαίνια από τον κ. Σαμαρά, μετά τα οποία έφυγαν όλοι, και τα μηχανήματα και οι εργαζόμενοι. Ο κόσμος που περνούσε από εκεί έβλεπε τι πραγματικά συνέβαινε, όπως είπε.
Τα έργα είχαν ουσιαστικά σταματήσει από το 2009 και παρά τις αναθεωρήσεις επί Σαμαρά στα τέσσερα από τα πέντε, δεν υπήρχε ουσιαστική επανεκκίνηση, καθώς οι αναθεωρήσεις ήταν ουσιαστικά προς όφελος των τραπεζών και άλλων εμπλεκόμενων.
Σχετικές ετικέτες:Αντώνης ΣαμαράςαυτοκινητόδρομοςκυβέρνησηΝΔΠολιτικήΣΥΡΙΖΑΧρήστος Σπίρτζης
Σχετικά άρθρα