22:06 | 1/2/17
Προβληματισμό και ερωτηματικά προκάλεσε εγκύκλιος στους κύκλους των εκπαιδευτικών
Μετά τον προβληματισμό και τα ερωτηματικά που προκάλεσε στους κύκλους των εκπαιδευτικώνη εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας για τη «Θεματική Εβδομάδα», σχετικά με τη θεματολογία και την υλοποίησή της, η ηγεσία του υπουργείου προέβη σε σχετικές διευκρινίσεις.
Ειδικότερα, με έγγραφο που υπογράφει ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, παρατείνεται ως τις 20 Φεβρουαρίου 2017 η καταληκτική ημερομηνία για την κοινοποίηση του τελικού σχεδίου υλοποίησης από τα σχολεία στους σχολικούς συμβούλους και τους υπευθύνους σχολικών δραστηριοτήτων, αντί της 3ης Φεβρουαρίου που προβλεπόταν αρχικά. Επίσης, ξεκαθαρίζεται ότι σχέδιο υλοποίησης στην τελική του μορφή, θα κοινοποιείται από το σχολείο ηλεκτρονικά, μέσω της ειδικής πλατφόρμας της «Θεματικής Εβδομάδας» που έχει αναπτυχθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (http://www.iep.edu.gr/index.php/el/fakelos-ekpaideftikoy-ylikoy-2016-2017 ).
Εξάλλου, το θέμα της «Θεματικής Εβδομάδας» συζητήθηκε και στη συνάντηση που είχε σήμερα,ο υπουργός με την ΟΛΜΕ. Εκεί, ο υπουργός, μεταξύ άλλων, πληροφόρησε τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών για τις αλλαγές στην υλοποίηση της δράσης και, σύμφωνα με πληροφορίες, ξεκαθάρισε ότι ο χρόνος υλοποίησης του προγράμματος μπορεί να είναι ελαστικός και όχι απαραίτητα μία ολόκληρη εβδομάδα. Αναλόγως, δηλαδή, θα μπορεί η δράση να υλοποιηθεί μέσα σε δύο ημέρες ή σε δίωρα που θα μοιραστούν μέσα στις ημέρες της εν λόγω εβδομάδας.
Σύμφωνα, πάντα, με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι νέες διευκρινίσεις έτυχαν θερμής υποδοχής από τους κόλπους των εκπαιδευτικών -συνδικαλιστών και μη— καθώς, όπως ανέφεραν, η μορφή της εβδομάδας που πρότεινε η εγκύκλιος παρέπεμπε σε προγραμματισμό πέντε επτάωρων, ενώ ΟΛΜΕ και καθηγητές είχαν επισημάνει τον κίνδυνο ανατροπής του ωραρίου και του ωρολόγιου προγράμματος του σχολείου, εις βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Σημειώνεται, ότι διευκρινίσεις για τη θεματική εβδομάδα είχε εκδώσει και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ωστόσο, ήταν θεωρητικής φύσεως, αφού αναφερόταν στους γενικούς στόχους της δράσης και όχι στα πρακτικά ζητήματα που είχαν προκύψει στις συνεδριάσεις των συλλόγων των εκπαιδευτικών.
Σχετικές ετικέτες:γυμνάσιαΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα