Ολυμπία Οδός: Πρωτιά στον αριθμό εργαζομένων στο νέο αυτοκινητόδρομο | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Ολυμπία Οδός: Πρωτιά στον αριθμό εργαζομένων στο νέο αυτοκινητόδρομο

11:48 | 30/5/17

Δεύτερη στις διελεύσεις για το 2016

Οκτώ χιλιάδες εκατόν ογδόντα ένα άτομα εργάστηκαν το 2016 στους Ελληνικούς Αυτοκινητόδρομους
σύμφωνα με πίνακα που δημοσίευσε ο Βασίλης Χαλκιάς στο πρόσφατο Συνέδριο Υποδομών-Μεταφορών.

Στον πολύ ενδιαφέροντα πίνακα φαίνεται πως από το παραπάνω αριθμό περίπου το 30% ήταν προσωπικό στην Ολυμπία Οδό με 2.539 άτομα. Στη δεύτερη θέση ήρθε η Νέα Οδός με 1.793 άτομα, τρίτος ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου με 986 άτόμα και ελάχιστα πιο κάτω στην τέταρτη θέση ήρθε η Αττική Οδός με 950 άτομα. Ακολουθούν Κεντρική Οδός 757, Εγνατία με 650, Μορέας με 414 και Γέφυρα με 92 άτομα. Από αυτά 8.181 άτομα τα 4.814 εργάστηκαν στην κατασκευή και τα 3.367 στην παραχώρηση.

Αναφορικά με τους αυτοκινητόδρομους που κατεγράφησαν το 2016 ήταν 8 με συνολικά 1.842,8χλμ. Πρώτη με σχεδόν 40% του συνολικού αριθμού η Εγνατία με 854,1χλμ. Πολύ πιο κάτω και κοντά ο ένας στον άλλο ο Αιγαίου με 230χλμ, η Νέα Οδός με 220χλμ, η Ολυμπία με 202,3χλμ. Στο κάτω άκρο η Αττική Οδός με 70χλμ, η Κεντρική Οδός με 57 και η Γέφυρα με 3,5χλμ.

Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το νούμερο αυτό θα αλλάξει με την λειτουργία των νέων αυτοκινητόδρομων της Εγνατίας (κάθετοι) και του Ε65 στο τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα. Επίσης σε αυτό το νούμερο δεν υπολογίζονται και άλλοι αυτοκινητόδρομοι που δεν διαθέτουν διόδια όπως το Θεσσαλονίκη-Κασσανδρεία και τμήματα αυτοκινητόδρομων στον ΒΟΑΚ.

Σχετικά με τις διελεύσεις του 2016 ο αριθμός ανήλθε σε 213 εκατομμύρια μέσα από 106 σταθμούς διοδίων που λειτουργούν σε όλη τη χώρα. Νικήτρια ήρθε όπως ήταν αναμενόμενο η Αττική Οδός με 77εκατ., δεύτερη ήρθε η Ολυμπία Οδός με 34,3εκατ. και τρίτη η Εγνατία με 29,1 εκατομμύρια. Για την Εγνατία να σημειώσουμε ότι αυτή η επίδοση χαρακτηρίζεται ελάχιστη λόγω μεγέθους του δρόμου καθώς όπως γνωρίζουμε, συνεχίζονται να προστίθενται σταθμοί διοδίων και η καθαρή εικόνα θα φανεί στις διελεύσεις του 2018.

Στο κομμάτι των διελεύσεων 24,2εκατ έγραψε η Νέα Οδός, χωρίς και εδώ να έχει λειτουργήσει κανένας σταθμός διοδίων στην Ιόνια Οδό (που ελέγχεται από την εταιρεία αυτή), 21,3εκατ. ο Αιγαίου, 16,4εκατ. ο Μορέας, 7,2εκατ. η Κεντρική και 3,5εκατ. η Γέφυρα.

ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΙΟΔΙΩΝ

Τριάντα εννέα σταθμούς διοδίων έχει η Αττική Οδός, 13 ο Αιγαίου, 13 η Νέα Οδός, 12 ο Μορέα, 10 η Κεντρική Οδός, μόλις 9 η Εγνατία (αναλογικά με το μήκος της), 9 η Ολυμπία (που έχει το 1/4 του μήκους της Εγνατίας) και 1 η Γέφυρα.

Ο αριθμός των σταθμών θα αυξηθεί σημαντικά το 2017 με την προσθήκη νέων σταθμών σε Ιόνια (+4), στην Εγνατία και τον Ε65.

ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΕΣ

Οι πομποδέκτες πέραν της Αττικής Οδού δεν φαίνονται ιδιαίτερα δημοφιλείς στους άλλους αυτοκινητόδρομους. Αυτό μπορεί κάποιος να το καταλάβει αν δει πως από τους 697.534 πομποδέκτες που έχουν δοθεί οι 568.883 είναι στην Αττική Οδό, 50.769 στην Νέα Οδό, 36.646 στην Ολυπία, 30.735 στον Αιγαίου, 9.314 στην Γέφυρα και 1.187 στην Κεντρική. Δεν υπάρχουν στοιχεία για Μορέα ενώ στην Εγνατία δεν υπάρχουν πομποδέκτες.

Πηγή

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών