Δίδυμη… εισαγωγή στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Δίδυμη… εισαγωγή στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ

19:35 | 30/6/17
Δίδυμη… εισαγωγή στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ

Αδέλφια από τη Θεσσαλονίκη σάρωσαν στις πανελλαδικές - Δύο κορίτσια με τα πιο υψηλά μόρια στην Ιατρική

Την κοινή τους πορεία στην εκπαίδευση θα συνεχίσουν δίδυμα αδέλφια από τη Θεσσαλονίκη, καθώς πέτυχαν τον στόχο που είχαν βάλει από την αρχή της τελευταίας σχολικής χρονιάς και πέρασαν στο ίδιο πανεπιστήμιο για να γίνουν συμφοιτητές. Διπλή χαρά, λοιπόν, για την οικογένεια Ιωαννίδη.

Χρήστος και Θόδωρος, τελειόφοιτοι των εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη, συγκέντρωσαν 19.076 και 18.605 μόρια, αντίστοιχα, βαθμολογία που τους εξασφαλίζει την είσοδο στο Πολυτεχνείο (ΑΠΘ) και συγκεκριμένα στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.

«Από μικρός ενδιαφερόμουν για τα αυτοκίνητα, τα τελευταία χρόνια και για τους υπολογιστές. Ίσως αργότερα ακολουθήσω κάτι που θα συνδυάζει και τα δύο. Το ίδιο ενδιαφέρον έχει και ο αδελφός μου, άρα μάλλον θα είμαστε συμφοιτητές» δήλωσε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Χρήστος.


Χρήστος Ιωαννίδης

Ο δίδυμος αδελφός του έμαθε τα νέα από το τηλέφωνο, καθώς βρίσκεται σε διακοπές. Ο Χρήστος θυμάται ότι την τελευταία χρονιά, το διάβασμα ήταν πολύ απαιτητικό και οι δίδυμοι αναγκάστηκαν να αφήσουν για λίγο στην άκρη κάποιες αθλητικές τους δραστηριότητες (ποδόσφαιρο), προκειμένου να επικεντρωθούν στον στόχο τους. «Κάποιες περίοδοι μέσα στη χρονιά, όπως όταν είχαμε τα διαγωνίσματα, ήταν πολύ δύσκολες» είπε.

Πάντως, στο σπίτι, το διάβασμα και η προετοιμασία γινόταν ξεχωριστά, αλλά στο τέλος της προετοιμασίας, όταν ξεκίνησαν οι επαναλήψεις, ο Θόδωρος πρότεινε να γίνεται από κοινού, υποστηρίζοντας ότι «τέσσερα μάτια είναι πάντα καλύτερα από δύο». «Βοηθούσε στην προετοιμασία ότι είμαστε δίδυμοι, γιατί υπήρχε ένα κοινό σημείο αναφοράς και ο ένας πίεζε τον άλλο προς τα πάνω. Θα έλεγα ότι ήταν ένας υγιής ανταγωνισμός», δήλωσε ο Χρήστος.


Θόδωρος Ιωαννίδης

Η μητέρα τους Μίνα, τόνισε επίσης πως είναι «διπλά» ευτυχισμένη και θυμάται ότι σε όλη την σχολική τους πορεία, τα παιδιά της ήταν δεμένα και διακατέχονταν από μία γόνιμη άμιλλα. «Τις σχολικές τάξεις τις παρακολουθούσαν σε ξεχωριστά τμήματα. Το θέλαμε αυτό για να μπορέσουν να αναπτύξουν ο καθένας την προσωπικότητά του. Μόνο στην Γ' Λυκείου βρέθηκαν στην ίδια τάξη για να στηρίζει ο ένας τον άλλο», τόνισε σχετικά.

Τα κορίτσια που «άγγιξαν» το τέλειο

Στο ίδιο σχολείο, τη μεγαλύτερη βαθμολογία πέτυχε η Ελένη Σιφναίου (19.340 μόρια) στην κατεύθυνση Επιστήμες Υγείας και Ζωής και έχει ως στόχο την ιατρική. Έμαθε τα νέα από τους γονείς της, καθώς αποφάσισε να μην χάνει χρόνο από τις πολυαναμενόμενες καλοκαιρινές διακοπές, περιμένοντας την ανακοίνωση των βαθμολογιών.

Εξάλλου, είχε ήδη και μία ακόμη επιτυχία, καθώς έγινε δεκτή με υποτροφία τεσσάρων ετών στο πανεπιστήμιο Westminster των ΗΠΑ. Η Ελένη είχε παρακολουθήσει, παράλληλα με την προετοιμασία για τις πανελλαδικές, και πρόγραμμα προετοιμασίας για τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, στις εξετάσεις του οποίου πέτυχε. Τώρα, θα βρεθεί μπροστά στο δίλλημα, ποιο από τα δύο θα διαλέξει τελικά: να μείνει στην Ελλάδα ή να φύγει στο εξωτερικό.


Μάγδα κωνσταντινίδου

Η Μάγδα Κωνσταντινίδου, τελειόφοιτη του κολεγίου «Ανατόλια» Θεσσαλονίκης, αρίστευσε στη θετική κατεύθυνση, συγκεντρώνοντας 19.141 μόρια, και τώρα έχει σκοπό να δηλώσει ως μοναδικές επιλογές όλες τις ιατρικές σχολές, στο μηχανογραφικό της.

«Από μικρή ήθελα να γίνω γιατρός, εξάλλου είναι και οι δύο γονείς μου γιατροί, όπως και ο αδελφός μου που τώρα τελείωσε την σχολή. Γι’ αυτό και θα δηλώσω μόνο τις ιατρικές σχολές στο μηχανογραφικό» ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Κυρίως, ενδιαφέρεται για τη νευρολογία και δεν αποκλείει να συνεχίσει τις σπουδές της, μετά το πτυχίο, στο εξωτερικό.


Ελένη Σιφναίου

Χαρακτήρισε την τελευταία σχολική χρονιά κοπιαστική, ιδιαίτερα προς το τέλος, αλλά χωρίς υπερβολές. «Είχα ένα πρόγραμμα και προσπάθησα να το τηρώ, δεν ξενυχτούσα διαβάζοντας και φρόντιζα να κάνω διαλείμματα με φίλους και εξόδους, κατά το δυνατόν», δήλωσε και συνέχισε: «Διάβαζα όλα τα χρόνια στο σχολείο συστηματικά, αλλά χωρίς υπερβολές, γιατί είχα αυτόν το στόχο».

* Τις φωτογραφίες των αριστούχων μαθητών, παραχώρησαν τα σχολεία τους

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών