Πλοίο κλειστού τύπου 3 φορές την εβδομάδα σταθερά στους Παξούς | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Πλοίο κλειστού τύπου 3 φορές την εβδομάδα σταθερά στους Παξούς

15:07 | 29/11/17

«Μπορούσες να εγκλωβιστείς και μια εβδομάδα ολόκληρη στην Ηγουμενίτσα περιμένοντας πότε θα βελτιωθεί ο καιρός»

Μια καλή είδηση έρχεται για τους Παξούς, καθώς στην τελευταία συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκής Σύνδεσης, στο Υπουργείο Ναυτιλίας, ο Δήμος Παξών αιτήθηκε, μεταξύ άλλων, την δρομολόγηση, κατά τους χειμερινούς μήνες, «κλειστού τύπου» πλοίο για την ακτοπλοϊκή σύνδεση
Κέρκυρας-Ηγουμενίτσας-Παξών κυρίως για τις ημέρες Δευτέρα-Τετάρτη και Παρασκευή. Ο σκοπός ήταν η διευκόλυνση των κατοίκων και επισκεπτών καθώς και η μετάβαση στην ηπειρωτική χώρα και στην Κέρκυρα - χωρίς ακυρώσεις δρομολογίων - λόγω καιρικών συνθηκών.

Του Μαρίνου Γκασιάμη

Η πρόταση του Δήμου Παξών έγινε αποδεκτή από την Κοινοπραξία πλοίων Κέρκυρας και έτσι δρομολογήθηκε, πλοίο κλειστού τύπου, άμεσα. Μετά από αυτή την εξέλιξη, η ακτοπλοϊκή σύνδεση αναβαθμίζεται σημαντικά και το χειμώνα, η ανασφάλεια των μόνιμων κατοίκων, επισκεπτών αλλά και υπαλλήλων που ζουν και εργάζονται στο νησί, μειώνεται σημαντικά, ικανοποιώντας ένα χρόνιο αίτημα κατοίκων (μόνιμων και μη) του νησιού.

Το Newsbeast.gr μίλησε σχετικά με τον δήμαρχο των Παξών Σπύρο Βλαχόπουλο ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Έγινε μια προσπάθεια εδώ και αρκετό καιρό να πετύχουμε μια συνεννόηση, με τους εφοπλιστές και με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, έτσι ώστε από τα εβδομαδιαία δρομολόγια που είναι τέσσερα, τα τρία τουλάχιστον να εκτελούνται τουλάχιστον με σκάφος κλειστού τύπου και πραγματικά αυτό επετεύχθη στην τελευταία σύσκεψη που έγινε στο υπουργείο.

Πιστεύω πως όταν υπάρχει ειλικρινής διάλογος και όταν κερδίσεις την εκτίμηση του συνομιλητή σου τα πράγματα γίνονται εύκολα. Παλαιότερα υπήρχε ένας τρόπος «άκομψος» ή «άστοχος» όπου δημιουργούνταν πεδίο σύγκρουσης.

Πήγαινε η τότε δημοτική Αρχή και επιχειρούσε να κερδίσει αυτή την υπόθεση με μια «επίδειξη ισχύος» από πλευράς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Συνήθως αυτό φέρνει το αντίθετο αποτέλεσμα, φέρνει σύγκρουση, φέρνει αλλαγές προς το χειρότερο και τελικά πετυχαίνεις το αντίθετο από αυτό που επιδίωκες.

Τώρα λοιπόν επειδή καταφέραμε να μιλήσουμε σε ένα επίπεδο ανθρώπινο κυρίως, κερδίσαμε αυτή την εκτίμηση, αυτή την καλή από την πλευρά των εφοπλιστών πρόθεση και καταφέραμε αυτό το αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει επιδοτούμενο πλοίο στις γραμμές τις δικές μας καθώς δεν θεωρούνται άγονες και δεν είναι άγονες. Αυτή την στιγμή είμαι σε πλοίο που ταξιδεύει για Ηγουμενίτσα και έχει πάρα πολύ κόσμο.

Επίσης αξίζει να γνωρίζεται πως έχει και το ακριβότερο εισιτήριο στην γραμμή. Δηλαδή το εισιτήριο Κέρκυρας-Παξών είναι ακριβότερο από ότι Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα, δηλαδή δεν καταγράφουν «ζημιές» τα πλοία, αυτό είναι το σίγουρο. Τώρα με τα κλειστού τύπου αυξάνεται ακόμα περισσότερο η κίνηση καθώς ο κόσμος αισθάνεται ασφαλής ότι θα φύγει και θα επιστρέψει μέσα στο προγραμματισμένο χρόνο, ενώ πρώτα έφευγες και δεν ήξερες αν θα γυρίσεις. Μπορούσες να εγκλωβιστείς και μια εβδομάδα ολόκληρη στην Ηγουμενίτσα περιμένοντας πότε θα βελτιωθεί ο καιρός».

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών