Σε αναστολή λειτουργίας Airtickets και Travelplanet24 | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Σε αναστολή λειτουργίας Airtickets και Travelplanet24

17:17 | 28/6/18

Στην αναστολή της λειτουργίας τους φαίνεται ότι οδηγούνται οι διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων Airtickets και Travelplanet24, καθώς η μητρική εταιρεία Tripsta SA αδυνατεί να βρει κεφάλαια για να ανταπεξέλθει στις οικονομικές της υποχρεώσεις, που ξεπερνούν τα 70 εκατ. ευρώ

Πάντως η ίδια σπεύδει να καθησυχάσει τους πελάτες που έχουν αγοράσει εισιτήρια μέσα από τις ηλεκτρονικές της πλατφόρμες (airtickets.gr, travelplanet24) ότι δεν υφίσταται πρόβλημα και ότι θα ταξιδέψουν κανονικά.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tripsta, Φίλιππος Μπρίκμαν ενημέρωσε τους εργαζομένους, στα κεντρικά γραφεία του Συντάγματος ότι η δραστηριότητα των travelplanet24 και airtickets αναστέλλεται. Θα παραμείνουν στις θέσεις τους, στην Αθήνα όσο και στο Βουκουρέστι, μέχρι το τέλος Ιουλίου υπάλληλοι που εργάζονται στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ώστε να εξυπηρετούνται όσοι ήδη έχουν αγοράσει εισιτήρια από την πλατφόρμα της εταιρείας.

Από το μεσημέρι, πάντως, της 26ης Ιουνίου το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας είναι εκτός λειτουργίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αεροπορικές εταιρείες εντόπισαν το πρόβλημα της εταιρείας και το τελευταίο διάστημα της επέτρεπαν να εκδίδει δικά τους εισιτήρια μόνο με μετρητά. Οι airtickets, και travelplanet24 φέρονται να αντιπροσώπευαν την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου 2018 το 40% της ελληνικής αγοράς αεροπορικών εισιτηρίων.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«H Tripsta και η airtickets ανακοινώνουν ότι τις προσεχείς ημέρες είναι υποχρεωμένες να προβούν σε ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας τους και να αναστείλουν προσωρινά την έκδοση μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Παρά τις διαρκείς προσπάθειες των εταιρειών να αντεπεξέλθουν στην αναίτια και άδικη συμπεριφορά συνεργατών τους και συγκεκριμένα πολυεθνικών εταιρειών διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων και διανομής εισιτηρίων, δυστυχώς η πρωτοφανώς άδικη, επιθετική και καταχρηστική συμπεριφορά απέναντί τους, αποστράγγισε αιφνίδια τα ταμειακά τους διαθέσιμα.

Το επιχειρηματικό πλάνο που εφαρμόστηκε, η περικοπή των δαπανών και η εξισορρόπηση των προβλημάτων ρευστότητας των εταιρειών οι οποίες έχουν μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, είχαν ήδη αρχίσει να αποδίδουν θετικά αποτελέσματα και δημιούργησαν βάσιμες προοπτικές για την επιχειρηματική ανάκαμψή τους. Επιπλέον, η καινοτόμος συμφωνία που πέτυχαν οι εταιρείες με την ΙΑΤΑ – που εκπροσωπεί 290 αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο – και η πολύ ευνοϊκή ρύθμιση αποπληρωμής των υποχρεώσεών τους, ενίσχυσε ακόμη περισσότερο τη θετική έκβαση του εγχειρήματος.

Δυστυχώς, όμως, συγκεκριμένοι συνεργάτες, προσδοκώντας σε πρόσκαιρα οφέλη, αντί να σταθούν αρωγοί, υπονόμευσαν οποιοδήποτε σχεδιασμό και με απαράδεκτο τρόπο έπληξαν την επιβίωση των δύο εταιρειών. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα τόσο ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, που κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας τους.

Είναι αυτονόητο ότι η Tripsta και η airtickets στρέφονται εναντίον τους με όλα τα νομικά και δικαστικά μέσα και ευελπιστούν στη δικαίωσή τους από την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Ωστόσο, η δικαστική διαδικασία είναι χρονοβόρος. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες, αφού εξάντλησαν κάθε δυνατή εναλλακτική λύση, οδηγήθηκαν στη δύσκολη απόφαση της αναδιάρθρωσης και της προς το παρόν αναστολής έκδοσης μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Πρώτο μέλημα των εταιρειών υπήρξε η πλήρης εξασφάλιση των δεδουλευμένων και όλων των νόμιμων αποζημιώσεων προς τους εργαζομένους τους και η εξόφληση όλων των υποχρεώσεών τους προς το Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς.

H Tripsta και η airtickets ήταν και είναι οι μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες του κλάδου και οι μοναδικές που ανταγωνίστηκαν ευθέως τους πολυεθνικούς ανταγωνιστές τους, οι οποίοι άλλωστε θα είναι και οι μόνοι ωφελημένοι από τη σημερινή εξέλιξη.

Οι ιστότοποι των εταιρειών λειτουργούν και θα λειτουργούν κανονικά. Τα εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις όλων των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ.

Οι εργαζόμενοι και η διοίκηση των δύο εταιρειών, με σεβασμό προς τους πελάτες τους και προς την ιστορία τους, θα εργαστούν με αξιοπρέπεια και ευσυνειδησία και με μοναδικό μέλημα την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Για κάθε εξέλιξη οι εταιρείες θα παράσχουν άμεση ενημέρωση προς όλους».

πηγή

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών