13:11 | 16/7/18
Η υπόθεση που είχε άμεσα θετική έκβαση
Την… καθημερινότητα ενός συμπολίτη μας με κινητικά προβλήματα φρόντισε να βελτιώσει η ομώνυμη δημόσια υπηρεσία που λειτουργεί εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο διαδικτυακά, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.kathimerinotita.gov.gr.Ο εν λόγω κύριος σύμφωνα με πληροφορίες, είχε στείλει μήνυμα στην πλατφόρμα ενημερώνοντας τους υπαλλήλους ότι στο πεζοδρόμιο μπροστά από το σπίτι του, στη Μεταμόρφωση Αττικής, πάρκαραν συνεχώς αυτοκίνητα με αποτέλεσμα αφενός να μην μπορεί να κινηθεί με ευκολία καθότι είναι άτομο ΑΜΕΑ με 80% αναπηρία και αφετέρου από το βάρος των οχημάτων έσπαγαν συνεχώς τα καπάκια των ρολογιών της ΕΥΔΑΠ και υπήρχαν διαρροές.
Αρχικά κατατέθηκε αίτηση στο δήμο και αγοράστηκαν από τους ενδιαφερόμενους ένοικους της πολυκατοικίας κολονάκια, την τοποθέτηση και συντήρηση των οποίων ανέλαβε ο ίδιος ο δήμος. Στο πλαίσιο ανακατασκευής των πεζοδρομίων όμως, τα κολονάκια προς στιγμήν έσπασαν. Έκτοτε οι κάτοικοι της περιοχής λάμβαναν μονάχα υποσχέσεις ότι το πρόβλημα θα διορθωθεί. Μετά από δύο χρόνια υπομονής, βλέποντας ο πολίτης ότι δεν υπάρχει ανταπόκριση, απευθύνθηκε στην Ομάδα της Καθημερινότητας.
Πράγματι, η νεοπαγής υπηρεσία επικοινώνησε με τους αρμόδιους φορείς του δήμου και η υπόθεση είχε άμεσα θετική έκβαση. Έτσι, κατόπιν σχετικής εντολής, εργολάβος της δημοτικής αρχής πήγε στην περιοχή που υπήρχε το πρόβλημα και αυθωρεί το πρόβλημα διορθώθηκε.
πηγή
Σχετικές ετικέτες:ΑμεΑΕλλάδαΜεταμόρφωση
Σχετικά άρθρα