Οι δράσεις του ΕΦΚΑ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πυρόπληκτων | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Οι δράσεις του ΕΦΚΑ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πυρόπληκτων

17:26 | 1/8/18

Τι αναφέρει η ανακοίνωση του Φορέα

Η διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών στις περιοχές που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές, καθώς και για την ευχερέστερη
διεκπεραίωση καθημερινών θεμάτων διοικητικής φύσεως που αφορούν στον φορέα, προχώρησε, εκτός της εξυπηρέτησης με επίσκεψη στα περιφερειακά υποκαταστήματά του, στην κατά προτεραιότητα πληροφόρησή τους, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ (1555).

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, η ίδια δυνατότητα για τους πληγέντες υπάρχει και μέσω αποστολής mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση information@efka.gov.gr.

πηγή

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών