17:26 | 1/8/18
Τι αναφέρει η ανακοίνωση του Φορέα
Η διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών στις περιοχές που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές, καθώς και για την ευχερέστερηδιεκπεραίωση καθημερινών θεμάτων διοικητικής φύσεως που αφορούν στον φορέα, προχώρησε, εκτός της εξυπηρέτησης με επίσκεψη στα περιφερειακά υποκαταστήματά του, στην κατά προτεραιότητα πληροφόρησή τους, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ (1555).
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, η ίδια δυνατότητα για τους πληγέντες υπάρχει και μέσω αποστολής mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση information@efka.gov.gr.
πηγή
Σχετικές ετικέτες:ΑττικήΕλλάδαΕΦΚΑφωτιάφωτιές Αττικής
Σχετικά άρθρα