19:45 | 11/9/18
Πως θα γίνεται η πληρωμή για τους κατοίκους – χρήστες από την Δυτική Ελλάδα
Με γοργούς ρυθμούς προχωρά η διαδικασία των διαγωνισμών για την εγκατάσταση και λειτουργία ηλεκτρονικών διοδίων στην Ολυμπία και την Ιόνια οδό ενώ το νεότερο σενάριο θέλει στο «κάδρο» να μπαίνει και η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.Αυτό προκύπτει από την ολοκλήρωση της δέυτερης φάσης του διεθνούς διαγωνισμού που αφορούσε σε εγκατάσταση και λειτουργία του νέου ηλεκτρονικού-δορυφορικού συστήματος διοδίων στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους, στην οποία πέρασαν όλες οι ενδιαφερόμενες εταιρείες-κοινοπραξίες , ο αριθμός των οποίων ανέρχεται σε πέντε. Στην επόμενη φάση θα υπάρξει κατάθεση τεχνικών και οικονομικών προσφορών που τελικά θα μας οδηγήσει στην ανάδειξη του αναδόχου του συμβολαίου προμήθειας και λειτουργίας.
Να σημειωθεί πως σύμφωνα με πληροφορίες του patrastimes.gr η λειτουργία των ηλεκτρονικών διοδίων σε συνδυασμό με την χιλιομετρική χρέωση θα εφαρμοστεί σε δεύτερη φάση τόσο στην Ολυμπία όσο και στην Ιόνια Οδός. Και οι δύο αυτοκινητόδρομοι θα ενταχθούν στη δεύτερη φάση του συστήματος της χιλιομετρικής χρέωσης, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του patrastimes.gr στο «κάδρο» θα μπει και η η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου με το κόμιστρο χρέωσης που θα ισχύει και όχι με χιλιομετρική χρέωση.
Για τα επιβατηγά οχήματα θα εφαρμοστεί το λεγόμενο video tolling το οποίο θα καταγράφει το όχημα στην είσοδο και έξοδο του από τους δύο αυτοκινητοδρόμους της Ολυμπίας και Ιονίας οδού. Αυτό θα γίνεται μέσα από ειδικούς αισθητήρες σε κάθε κόμβο που μπορεί να αποτελέσει σημείο εσόδου ή εξόδου. Η χρέωση θα γίνεται χιλιομετρικά και θα χρεώνεται στην πινακίδα του οχήματος.
Γιάννης Γεωργόπουλος
Σχετικές ετικέτες:διόδιαΕλλάδαΙόνια ΟδόςΟλυμπία ΟδόςΠελοπόννησος
Σχετικά άρθρα